I de her tider, indtil 31/12-15, kan man så regne med VIN nr? Jeg har jo også et VIN Nr, men min bil er bestilt færdigkonfigureret. Så selvom det måske er lavt, så har det jo ingen betydning for, hvornår jeg modtager bilen.
@TVJ så vidt jeg ved kan ingen se png billeder i dette forum - så nu ved vi ikke hvad du vil vise os :-)
Vin 108116
Bestilte 21/10
25/11 Status ændret til "Your Model S is undergoing final inspection, detail, and charging in preparation for delivery"
Final invoice 27/11.
Skal hente d. 3/12
Blev også ringet op af en fra Norge. Fik idag enda tilbud om at hente den d. 2/12 da de åbenbart havde en "ledig tid"
@PEL Vores bil er en præfabrikeret som jeg tror, var undervejs allerede da vi bestilte. Vi kunne vælge på en liste med forskellige konfigurationer og farver. Kan det have noget at sige?
@Franz , dit nummer kan måske give mig et hint om at jeg får min inden jul :-) , men det bedste er nok at holde op med at forsøge at få styr på noget, som er helt uden for min kontrol og endelig acceptere at det er dieselkørsel et stykke tid endnu......
Hej Jeg bestilte sidst i august har fået nummer 104054, og på min side står der 12-19 Dec. synes det føles som år :-(
Jeg har i dag fået at vide min med nummer 1103xx burde være klar LIGE inden jul. Håber virkelig det lykkedes inden jul da jeg ikke er meget for juleferie i jyland i vores Leaf :/
Jeg vil gerne sige goddag - og tak for et forum med masser af spændende indlæg.
Hentede min nye flotte Tesla i går med nr. 101xxx efter blot 18 dages leveringstid fra betaling af reservationsgebyret. Jeg bestilte sent - afventede et marked med nedsatte brugte, og helst med træk, og at min gamle Citroen ikke kunne mere, men så kom jo afgiftsstigningen.
Har indtil videre gode erfaringer med Teslas service. Samtidig har jeg savnet information om trinnene i salgsprocessen og hvilke betalingsformer der var mulige. Det kom bag på mig at sælgeren i forbindelse med reservationen bad om både kreditkortnummer og trecifret kontrolkode, men heldigvis kunne vi aftale en bankoverførsel i stedet.
Nu skal jeg ud på søndagstur og prøve autopiloten :)
med venlig hilsen, Niels.