Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

TVJ
TVJ Nov 27 '15
Hej PEL
Min sagde nov-dec. Det blev til 9-16 dec. Og nu siger den d. 8/12. Det er i Aarhus. VIN 104462
Thor
Thor Nov 27 '15

I de her tider, indtil 31/12-15, kan man så regne med VIN nr? Jeg har jo også et VIN Nr, men min bil er bestilt færdigkonfigureret. Så selvom det måske er lavt, så har det jo ingen betydning for, hvornår jeg modtager bilen.

PEL
PEL Nov 27 '15

@TVJ så vidt jeg ved kan ingen se png billeder i dette forum - så nu ved vi ikke hvad du vil vise os :-)

TVJ
TVJ Nov 27 '15
Argh - det var bare et modelbillede af min kommende røde Tesla :-)
- et snapshot fra my.teslamotors.com

TwoChops
TwoChops Nov 27 '15
Var i Århus i dag. Mange biler. Der kommer flere transporter dagligt. Talte med en glad og travl chauffør. 2-3 biler kører i fast rutefart mellem Vamdrup og Århus.
Så ingen med VIN større end 104xxx
PEL
PEL Nov 27 '15
@TwoChops , takker , efter at have fulgt med i de sidste ankomne VIN nr. kan jeg så godt regne ud at det nok bliver tidligst sidst i december, jeg er begyndt af aflære den dårlige vane med at checke my.teslamotors.com hele tiden :-) det positive i at det bliver sidst i december er at der kan risikere at være vinterdæk på ved levering :-)
Franz
Franz Nov 27 '15

Vin 108116

Bestilte 21/10

25/11 Status ændret til "Your Model S is undergoing final inspection, detail, and charging in preparation for delivery"

Final invoice 27/11.

Skal hente d. 3/12

Blev også ringet op af en fra Norge. Fik idag enda tilbud om at hente den d. 2/12 da de åbenbart havde en "ledig tid" 

Forummets indlæg er redigeret af Franz Nov 27 '15
PEL
PEL Nov 27 '15
@Franz , på baggrund af dit VIN kan jeg nok ikke udlede noget , da min bestilling er fra før 9/10 , helt nøjagtig 18/9
Franz
Franz Nov 27 '15

@PEL Vores bil er en præfabrikeret som jeg tror, var undervejs allerede da vi bestilte. Vi kunne vælge på en liste med forskellige konfigurationer og farver. Kan det have noget at sige?

PEL
PEL Nov 27 '15

@Franz , dit nummer kan måske give mig et hint om at jeg får min inden jul :-) , men det bedste er nok at holde op med at forsøge at få styr på noget, som er helt uden for min kontrol og endelig acceptere at det er dieselkørsel et stykke tid endnu......

Forummets indlæg er redigeret af PEL Nov 27 '15
DKLykke
DKLykke Nov 28 '15

Hej Jeg bestilte sidst i august har fået nummer 104054, og på min side står der 12-19 Dec. synes det føles som år  :-(

PEL
PEL Nov 28 '15
@DKLykke , interessant hvornår var din færdig i produktion og på vej?
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 28 '15

Jeg har i dag fået at vide min med nummer 1103xx burde være klar LIGE inden jul. Håber virkelig det lykkedes inden jul da jeg ikke er meget for juleferie i jyland i vores Leaf :/

Trannel
Trannel Nov 28 '15

Min er bestilt den 30.09.15 og har været på vej fra fabrikken nu i 2 måneder!
Den har vin 1106 men jeg har betinget mig at den SKAL leveres i år, ikke så meget
på grund af afgiften, hvor der jo er givet forlængelse af indregistrering til 30.06.16
men mere på grund af de 25% afskrivning for hele 2015.
Teslas nordiske direktør har skriftligt bekræftet levering i år men jeg er lidt bekymret over,
at bilen endnu ikke er kommet til Holland, hvorfra der vel går mindst 1 måned før den kan
udleveres i Danmark. Øv, øv og atter øv!

ABCCC
ABCCC Nov 28 '15
Min hedder 109xxx - og er netop ændret til levering 12-19 december.
TwoChops
TwoChops Nov 28 '15
Min 108648 leveres 4/12 :-) Bestilt 19/9, produceret færdig 15/10
/Jeppe.
nielsj
nielsj Nov 29 '15

Jeg vil gerne sige goddag - og tak for et forum med masser af spændende indlæg.

Hentede min nye flotte Tesla i går med nr. 101xxx efter blot 18 dages leveringstid fra betaling af reservationsgebyret. Jeg bestilte sent - afventede et marked med nedsatte brugte, og helst med træk, og at min gamle Citroen ikke kunne mere, men så kom jo afgiftsstigningen.

Har indtil videre gode erfaringer med Teslas service. Samtidig har jeg savnet information om trinnene i salgsprocessen og hvilke betalingsformer der var mulige. Det kom bag på mig at sælgeren i forbindelse med reservationen bad om både kreditkortnummer og trecifret kontrolkode, men heldigvis kunne vi aftale en bankoverførsel i stedet.

Nu skal jeg ud på søndagstur og prøve autopiloten :)

med venlig hilsen, Niels.

DKLykke
DKLykke Nov 29 '15
@Pel det er en måned siden den landede i Holland , men jeg bestilte kadanbox og lidt andet ekstra så derfor går der jo nok lidt ekstra tid da de vist har lidt travlt
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 29 '15

DKLykke, hvordan kan du se hvornår den kom til holland?

DKLykke
DKLykke Nov 29 '15
@nielsj tillykke med bilen, men føler mig lidt glemt når du får din så hurtig og jeg skal vente fra sidst august til midt i Dec, god tur
Dette emne er sticky