jeg hentede min P90D i onsdags 25/11 og har næsten kørt lige siden :) det er så dejligt et køretøj og alle jeg kender vil have en tur.
udleveringen foregik på vallensbækvej og det var en blandet oplevelse altså pengene var ikke overført færdig og det ødelagde selvfølgelig en del af oplevelsen men det var min egen skyld, hvis nogle fra vallensbækvej læser med vil jeg godt undskylde ikke at have ordnet det inden jeg kom, de havde biler over det hele og ville bare have min ud :)
jeg fandt en del jord og støv alle steder, mudder på siden inde i midterkonsollen og det var jeg rigtig ked af, selvom at den var beskidt så har været det eneste jeg har opdaget indtil videre, det er ikke iorden når man betaler over en million for en bil men jeg tog den med og smilte stadigt meget da jeg kørte, de har travlt og har slet ikke folk nok til det der foregår lige nu. Kvaliteten på bilen har jeg dog ikke kunne finde noget at klage over endnu, den er så hurtig jeg ikke tør høre andet end radio 24/7 for hvis jeg lige pludseligt bliver angrebet af kådhed på grund af noget vild musik kan jeg få taget mit kørekort hurtigere end nogensinde før :)