Hej
Jeg har også bestilt min nye Tesla for ca. 1 mdr. tid siden og inden jeg bestilte bilen fortalte jeg sælgeren at jeg skulle have bilen inden 28. december, da vi rejste på ferie til udlandet d. 29/12 og først var tilbage efter nytår.
Jeg har løbende spurgt sælgeren om leveringstiden på bilen, da jeg ved bestilling blev oplyst at bilen stod i Holland og klar til levering.
Jeg blev så endeligt ringet op af Tesla for 3 dage siden hvor vi aftalte, at vi kunne afhente bilen d. 26/12 kl.16.
Jeg bliver så i går ringet op af Tesla hvor de siger, at de desværre ikke kan overholde leveringstiden alligevel. Jeg bliver spurgt om jeg ikke kunne sende en anden person som kunne afhente bilen?
Jeg spørger om det er deres løsning på deres problem med leveringen? Jeg siger at jeg ikke ønsker at bringe anden person i den situation, at hvis der sker en skade på bilen efter afhentning. Hvorpå der bliver svaret at der er jo forsikring på bilen.
Jeg siger derfor at hvis de ikke kan levere som først aftalt, så må vi jo annullere aftalen og der får jeg at vide at så taber jeg mit depositum.
Jeg beder om, at der er en chef der kan ringer til mig og bliver lovet at han ringer mig igår, men har endnu ikke hørt noget selvom jeg har rykket igen her til morgen!
Jeg ærligt sige, at jeg er meget skuffet over måden at Tesla vælger at takle deres leverings problemer på.
Ligeledes har jeg fået sat lade stik op samt brugt omkostninger i banken for lån og banknoteret check.
Det er ikke den bedste måde at starte et samarbejde på når jeg sammenligner det med vores tidligere køb af biler hos Audi. Hvor servicen har være super og yderst professionelt.
Jeg håber at få en afklaring i dag med Tesla og vender tilbage når der er noget nyt.