Anslået levering ændret fra Slut September til Slut Oktober.
Og bilen er d.d. stadigvæk i produktion og har været det siden d. 26/08/14
:-(
Anslået levering ændret fra Slut September til Slut Oktober.
Og bilen er d.d. stadigvæk i produktion og har været det siden d. 26/08/14
:-(
@Kristian70k. Måtterne har jeg købt hos bilmaatten.dk. Henvis blot til min bestilling, så får du logo i de rigtige proportioner :-)
@MikkelAndersen. Jeg har oprettet et album, som jeg går ud fra, at I alle kan se under FOTO. Ellers må du lige sige til ...
Så kom dagen hvor jeg åbner MyTesla siden, og for første gang ser at min P85 er gået i produktion - YES!
Sjovt nok er det også i dag jeg har fået installeret 400V / 16A stik i carporten + bimåler i skabet.
Går ind og registrerer mig på PlugShare som "shared residential charger" med det samme - så er jeg klar, også hvis én af jer ender i Allerød med for få km tilbage på måleren :-)Hvad siger det erfarne forum om forløbet herfra, frem til levering? Den blev rykket fra september til oktober for ca. en måned siden - så mon ikke det er start oktober? (VIN 5YJSA3H10EFP488xx)
Takk for hjælpen med strøm i weekenden da jeg besøgte min svigerfar i Allerød priess! Du sparte mig for en lang "omvej" via Malmø da jeg skulle hjem til Norge igen
@Jgilberg: Det var så lidt, det var rigtig hyggeligt at møde jer, og se din P85 - så jeg kan glæde mig endnu mere. Og tak for den gode rødvin og Tesla kørehandskerne :-)
Skal hente min MS på tirsdag. Er der noget man bør kigge efter eller spørge om, når man tager imod den? Jeg tænker mest på evt. fabrikationsfejl som er set af jer andre - eller andet? Man er nok lidt forblændet af, at den endelig står der, så det kræver nok lidt fokus at spotte evt. skæve døre eller andet...
@Priess - i den sending min var i, var der fabrikationsfejl på dem alle ved frunk klappen - den lukkede ikke pænt til helevejen rundt, man ser det kun hvis man ved det, den gaber ca 5 mm ved højre forlygte.
Jeg havde en ridse i det ene sidevindue, så gå bilen godt efter ridser og buler...
/Martin
Det er bare å glede seg Priess :-) Du kan høyst sannsynlig mer om bilen enn DES. :-)
Prøv å hør om de kan vise deg "nødåbneren" av ladeporten (ligger i trunk). Min DES kendte ikke til den eller den for frunken.
Min har også en fabrikations fejl plus en lille bule på frunken og så virker lade dioderne ikke i baglygten.
De er obs på frunk fejlen og har lovet at den bliver rettet, jeg har ikke fået meldt fejlen på lade dioderne endnu.
Super, tak til jer alle for de gode råd. Har det lidt sådan, at man næsten forventer der er fejl. Men det er jo nok altid den fornemmelse man får, når man læser mange indlæg i et hvilket som helst forum, da det nok oftest er problemer der skrives om. Men jeg er alligevel med på, at som "first mover" må man acceptere en vis mængde småproblemer med produktet - og så er jeg endda ca. 2 år senere ude end mange af jer andre
Hej alle
Hvad er jeres erfaring med produktions tider?
Grunden til at jeg spørger er at min tilsyneladende har været i produktion siden d.26/08/14 og d.d stadigvæk er i produktion ifølge MyTesla. (33 dage)
Det der går mig på, er at Priess bil tilsyneladende gik i produktion samme dag og han har allerede levering på Tirsdag og min stadigvæk er i produktion.
Tillykke til dig Priess ;-) Havde da håbet jeg kunne hente min samtidig, da vores bil jo tilsyneladende gik i produktion samme dag. (26/08/14)
Min første anslåede levering var Slut September, den blev så rykket til Slut Oktober d.05/09/14 (efter Priess' tilsyneladende er blevet afsendt fra fabrikken.)
d.20/09/14 er Tesla så så venlig og ændre min anslåede levering endnu engang inden for 14 dage, så den nu hedder anslået levering. NOVEMBER!!!
Jeg har sendt en mail til Anna d.24/09/14 kl:12:16 hvor jeg spørger om hun kan forklare mig hvad der sker så jeg har noget at forholde mig til. Den har hun tilsyneladende har været så venlig og ignorere indtil videre.
Nogen der har nogle ideer til hvad sker/er sket siden de bruger så længe på min bil.?
Jeg bestilte min 85P omkring 25/8. Her kunne jeg vælge at få den i december, men valte januar da jeg tænkte den ville være smart taktisk i forhold til gensalg (2014 kontra 2015 levering , ved godt Tesla ikke opererer med modelår men alligevel)
Den blev bekræftet til levering primo januar, men det er netop rykket til ultimo februar….! Jeg kan se at hvis jeg ville bestille en bil i dag på Tesla.dk er tidligste mulige levering samme ultimo februar, så mon Tesla er uærlige/urealistiske ift. levering, bliver da lidt nervøs på hvor mange gange min kan nå at ændres…….
@Mark ring til Tesla mig bekendt har Anna været meget syg på det sidste, så du skal nok have fat i Michael, der er nok ikke en logisk forklaring, som de kan give dig :), men bare rolig når den er leveret senere er det hurtig glemt,
@Maho gensalg, du vil aldrig af med den :) , så det behøver man ikke at tænke på :)
Hej Comeback
Det er jeg sikker på du har ret i, glæder mig som et lille barn. Derfor at det også en kold klud at leveringstid er udvidet fra de "lovede" 4 måneder (prioriteret levering) til 6 måneder og det kun på den første måned efter bestillingen…. Kan se at Mark lige har fået udsat en måned mere her kort inden hans levering og efter den har været i produktion længe…. så spændende hvornår min holder i carporten :-)
Mark, ring til Tesla i Holland, der kan de give dig et klart svar på hvor din bil er..;-)
Jeg er også lidt bekymret over leveringen af min P85. Bestilte den primo juni måned og den er stadig ikke i produktion. Leveringstiden bliver skubbet og skubbet, så lige nu hedder den november måned. Men med en produktiontid på en uge og 6 ugers transport, holder den vist ikke. Leveringen var først sat til ultimo august, så september, oktober og nu november.
Prioriteret levering ved P85 tror jeg simpelthen ikke på mere!