Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Nommensen
Nommensen Oct 1 '14
Hej Kammersgaard, den har 50908 så din må være lige om hjørnet ☺️
Maho
Maho Oct 1 '14

Hej kammersgaard og Nommesen

Hvornår bestilte I bilen (dato)?

Nommensen
Nommensen Oct 1 '14
Jeg bestilte min den 27 juni 2014
Kristian70k
Kristian70k Oct 1 '14

uha der er langt op til 55647.. men de skriver stadig december levering.. det er en P model... håber de holder den levering

Bianco
Bianco Oct 1 '14
Som jeg forstår det, så kan Tesla nu producere 1250 stk model S om ugen, og Panasonic kan rent faktisk levere nok batterier efter de fik udbygget deres fabrik i forsommeren.
Tesloid
Tesloid Oct 1 '14
Nommensen, hvad står der i dashboard som status ?
Lasse
Lasse Oct 1 '14

Jeg bekræftede min Rød multicoat P85 den 11 august 2014 og fik i første omgang levering i slutningen af oktober som siden er blevet ændret til november. Den har også stået i produktionskøen meget længe, og står der stadigvæk – pu ha der er langt op til 54999.. men de skriver stadig anslået leveringstidspunkt  ”sidst i november”..Jeg ringede til Tesla i dag, og de sagde den stod til produktion d. 13 oktober – og leveringstiden ”sidst i november” stadigvæk var planen. Lad os håbe det holder../Lasse

Nommensen
Nommensen Oct 1 '14
Holbech: Tesla fabrikken er igang med at bygge din Model S - anslået levering november
kammersgaard
kammersgaard Oct 2 '14

Så kom vores også i produktion, jubii :-)

Nommensen
Nommensen Oct 2 '14
Tillykke med det Kammersgaard - mon ikke de kommer i samme container
jkaspersen
jkaspersen Oct 7 '14

VIN52402 bekræftet 10 juli , gik i produktion 6 oktober, forventet lev omkring 20 Nov.

Rød P85+ med det hele ekskl vinter pakke , og læder i sidedøre, glæder mig vildt, har også 82 solceller... så tror jeg vil kalde mig vildt grøn...snart...

TMD
TMD Oct 7 '14
Så gik min også i produktion idag (52103).. Så skønt!!
Lasse
Lasse Oct 7 '14

Hej Jan Kaspersen, Jeg bekræftede min P85 Rød den 11 august 2014, næste en måned efter dig.  Har VIN54999 – under MY TESLA, skriver de stadigvæk anslået leveringstidspunkt  ”sidst i november”. Jeg håber de sender den i samme container som din :-) //Lasse

Lauer
Lauer Oct 7 '14

Så fik min status: Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.
Bekræftet bestilling medio juni, står til levering i november. VIN488XX P85

Leth
Leth Oct 8 '14
Også gået i produktion her. Vin52582 bekræftet i starten af juli.
Kiefer
Kiefer Oct 8 '14

Jesper: Vil din svigerfar nogensinde selv få lov til at køre den bil? ;-)

/Martin

Leth
Leth Oct 8 '14
Citat fra Kiefer

Jesper: Vil din svigerfar nogensinde selv få lov til at køre den bil? ;-)

/Martin

Hehe - nej faktisk ikke. Men sjovt nok ikke pga. mig - det er hans kone som kører i den 95% af tiden til og fra arbejde. 

Næh det kribler i fingrene her for at reservere en X, for at nå det inden udgangen af ´15, men der mangler stadig overtalelse af konen. Hun kan ikke fordrage vingedørene :(

Forummets indlæg er redigeret af Leth Oct 8 '14
T3S7A
T3S7A Oct 9 '14

http://ps.welt.de/2014/10/08/sho/

Kan man læse at Tesla udtaler sig om, at hvis man bestiller en Tesla nu, vil man nå og få den inden Jul 2014. 2½ måned fra bestilling til man har den hjemme!  Så skal de vidst til at oppe sig lidt. 

Kiefer
Kiefer Oct 9 '14

@T3S7A: Her tror jeg desværre at, den kære Annemarie nok ikke helt har afstemt sin udtalelse med baglandet ;-)

/Martin

Kiefer
Kiefer Oct 9 '14

Leth: Du skal bare forklare konen at, hun jo alligevel ikke kommer til at røre ved bilen ;-)

Men hvis du skal nå at kunne få en Model X inden udgangen af 2015 skal du nok snart til at have bestilt, ellers tror jeg ikke de kan levere før i starten af 2016. 

/Martin

Sider: «« « ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... » »»
Dette emne er sticky