uha der er langt op til 55647.. men de skriver stadig december levering.. det er en P model... håber de holder den levering
Jeg bekræftede min Rød multicoat P85 den 11 august 2014 og fik i første omgang levering i slutningen af oktober som siden er blevet ændret til november. Den har også stået i produktionskøen meget længe, og står der stadigvæk – pu ha der er langt op til 54999.. men de skriver stadig anslået leveringstidspunkt ”sidst i november”..Jeg ringede til Tesla i dag, og de sagde den stod til produktion d. 13 oktober – og leveringstiden ”sidst i november” stadigvæk var planen. Lad os håbe det holder../Lasse
VIN52402 bekræftet 10 juli , gik i produktion 6 oktober, forventet lev omkring 20 Nov.
Rød P85+ med det hele ekskl vinter pakke , og læder i sidedøre, glæder mig vildt, har også 82 solceller... så tror jeg vil kalde mig vildt grøn...snart...
Hej Jan Kaspersen, Jeg bekræftede min P85 Rød den 11 august 2014, næste en måned efter dig. Har VIN54999 – under MY TESLA, skriver de stadigvæk anslået leveringstidspunkt ”sidst i november”. Jeg håber de sender den i samme container som din :-) //Lasse
Så fik min status: Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.
Bekræftet bestilling medio juni, står til levering i november. VIN488XX P85
Jesper: Vil din svigerfar nogensinde selv få lov til at køre den bil? ;-)
/Martin
Hehe - nej faktisk ikke. Men sjovt nok ikke pga. mig - det er hans kone som kører i den 95% af tiden til og fra arbejde.
Næh det kribler i fingrene her for at reservere en X, for at nå det inden udgangen af ´15, men der mangler stadig overtalelse af konen. Hun kan ikke fordrage vingedørene :(
http://ps.welt.de/2014/10/08/sho/
Kan man læse at Tesla udtaler sig om, at hvis man bestiller en Tesla nu, vil man nå og få den inden Jul 2014. 2½ måned fra bestilling til man har den hjemme! Så skal de vidst til at oppe sig lidt.
@T3S7A: Her tror jeg desværre at, den kære Annemarie nok ikke helt har afstemt sin udtalelse med baglandet ;-)
/Martin
Leth: Du skal bare forklare konen at, hun jo alligevel ikke kommer til at røre ved bilen ;-)
Men hvis du skal nå at kunne få en Model X inden udgangen af 2015 skal du nok snart til at have bestilt, ellers tror jeg ikke de kan levere før i starten af 2016.
/Martin