Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Nommensen
Nommensen Oct 9 '14
Yes, yes - Nu er julemanden endelig taget afsted med min "pakke"
Louise
Louise Oct 10 '14

Hejsa

Hvor finder i de #5xxxx numre henne? Der står under min bestilling at den befinder sig i produktions køen og forventet levering er i slut december. Jeg regner dog med at jeg først vil have den leveret den 02.01.15 for at få indregistreringsåret flyttet frem.

Bianco
Bianco Oct 10 '14

Louise
Louise Oct 10 '14

Ok, tak.

Flot farve :)

Louise
Louise Oct 10 '14

Jeg kan se på min ordrebekræftelse at der står: RN575305

Det må være dette nummer der gælder. Men som sagt, med dette nummer vil jeg få levet omkring anden halvdel af december.

Kiefer
Kiefer Oct 10 '14

Dit RN nummer er reservationsnummeret, når du kommer tættere på produktionen vil det ændre sig til et VIN nummer som er bilen serienummer.

/Martin

jkaspersen
jkaspersen Oct 10 '14

tror squ at jeg er rimelig moden til at sælge min P85+ en uge efter jeg får den...og så bestille en P85D..lidt performance liderlig er man vel... 5 uger til lev af den jeg bestilte 10 juli...min kommer med det nye autopilot mv....  meeeen   +150K for 1 sekund......jaa jooo.. er det det værd ?

Leth
Leth Oct 10 '14
Citat fra jkaspersen

tror squ at jeg er rimelig moden til at sælge min P85+ en uge efter jeg får den...og så bestille en P85D..lidt performance liderlig er man vel... 5 uger til lev af den jeg bestilte 10 juli...min kommer med det nye autopilot mv....  meeeen   +150K for 1 sekund......jaa jooo.. er det det værd ?

Det er jo ikke "kun" det ene sekund. 4 hjulstræk må virkelig give meget på en bil med så meget power, så det ikke bare fiser ud i hjulspind.

jkaspersen
jkaspersen Oct 10 '14
Citat fra Leth
Citat fra jkaspersen

Det er jo ikke "kun" det ene sekund. 4 hjulstræk må virkelig give meget på en bil med så meget power, så det ikke bare fiser ud i hjulspind.

ja jo.. der er jo også redesignede sæder med mere støtte.... på våd vej er 4 hjul nok bedre :)
Kristian70k
Kristian70k Oct 10 '14

ville også flytte min bestilling.. men har kun bestilt p85 for at holde den på 19" det kan man ikke med 4WD.. og jeg må indrømme jeg bare ikke har brug for 691 hk.. så holder mig til den mindre model :) den anden kan de leverer i marts.. så lang tid gider jeg heller ikke vente.. men den ser sku spændene ud :)

TheBoss
TheBoss Oct 10 '14

Mister I ikke depositum når I afbestiller?

jkaspersen
jkaspersen Oct 10 '14

@Kristian70K...  P85D ..produktion starter DECEMBER,,,,  de andre P60 mv kommer først i prod i februar

Kristian70k
Kristian70k Oct 10 '14

nej det bliver bare flyttet over til den anden bestilling.. men du mister produktions pladsen.. så det er feb. eller mart levering..

Kristian70k
Kristian70k Oct 10 '14

jeps.. så det godt.. det er kun p jeg snakker om.. estimatet var i dag feb levering.. det passer jo ok med den bliver produceret i december..

Hookmaker
Hookmaker Oct 10 '14

@Kristian70k, der er vel ikke noget galt i at sætte 19,20 eller sågar 22" på en P85D - den er blot født med 21"?

Kristian70k
Kristian70k Oct 10 '14

ved det ikke:) men men må indrømme jeg slet ikke kan vente på at få den allerede bestilte leveret.. og jeg klare mig også i det danske land med RWD.. så hopper fra at opgradere :) tror da du har ret i at man kan sætte mindre hjul på.. 

Kristian70k
Kristian70k Oct 18 '14
Hej.. Har lige set på my Tesla at de er begyndt at producere den.. Hvor lang tid bruger de på det og hvor lang tid efter bliver den leveret
Maho
Maho Oct 18 '14
Hej Kristian. <br />
Tillykke!! Hvornår bestilte du? Min står til lev i december så jeg tripper lidt. Hvornår står din til levering nu ?
Forummets indlæg er redigeret af Maho Oct 18 '14
Kristian70k
Kristian70k Oct 18 '14

he he december men vist i starten.. tjekker selv hver dag så det er lige i dag den er rettet.. :) din skifter garanteret også lige om lidt :) men datoen er noteret til tidslinjen :)

Maho
Maho Oct 18 '14
Spændende. Min er skiftet i dag eller i går fra sidst i december til bare december.
Og ja, tjekker selv både den og forum hver dag, min kone sider jeg er blevet Tesla-junkie
Sider: «« « ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... » »»
Dette emne er sticky