Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Iceman
Iceman Oct 30 '14

Også stort tillykke til dig.... Håber og krydser fingre...:-)

Kristian70k
Kristian70k Oct 30 '14

den båd er det den der kommer til havn den 28 november?

Maho
Maho Oct 30 '14

Det ved jeg ikke helt, har kun fået afgangsdag, men det lyder da meget rigtigt.... Gør din båd da det Kristian, husker vi lå/ligger tæt på af hinanden?

stormer
stormer Oct 30 '14

Jeg bestilte min S85 den 13. juni. I aftes blev leveringsdagen så flyttet for 4. gang (den forkerte vej hver gang). Nu hedder det bare December :-(

SQLCPH
SQLCPH Oct 30 '14
Citat fra Iceman

Jubiii....min bil er gået er i produktion..... Det er faktisk gået en del hurtigere end håbet...

Jeg bekræftede mit køb for ca. 2 mdr siden.... Glæder mig meget til at køre i den....:-)

Mr. Iceman ;-) Tillykke og helt utroligt med så kort leveringstid! Hvilken type og konfig har du bestilt, om jeg må spørge?

Iceman
Iceman Oct 30 '14
SQLCPH, min er en alm. S85...med de sædvanlige grej...
Kristian70k
Kristian70k Oct 30 '14

der er jo stadig lidt tid efter den er produceret :) ja fik den melding i dag Maho.. så tror de står sammen over søen :)

Maho
Maho Oct 30 '14
Jamen må de må en god tur på atlanten :-)
JO
JO Oct 30 '14

Ser ud til det bliver en dansker båd, min levering var sidst december, er nu lovet til midt december. Stormer du må være ramt af sommerferie/fabriksomstilling etc. jeg bestilte den 9 september, ser ud til vi alle får en forrygende jul.... :-)

Kristian70k
Kristian70k Oct 30 '14

det bliver en utrolig oplevelse :) 

JO
JO Oct 30 '14

Maho det er sku et flot profil biled.............:-)

Maho
Maho Oct 30 '14
Tænker præcis det samme om dit :-)
Mark
Mark Oct 30 '14

Bestilt og bekræftet d. 17 Maj

Levering lige rykket for 4. gang ligesom Stormer. Nu hedder den December. :-(

tsk tsk.....

Kristian70k
Kristian70k Oct 31 '14

det er da mega lange leveringstider.. tror jeg ville være ude af mit gode skind.. er den produceret Mark?

TMD
TMD Oct 31 '14
S85 bestilt og bekræftet 4. Juni, i produktion 7. Okt, leveringsaftale 20/11. Nu er det tæt på!
Nommensen
Nommensen Oct 31 '14
Jubiiii - har lige fået at vide jeg får min den 18.11
Tue
Tue Oct 31 '14

Tillykke Nommensen, det bør fejres med en god Médoc ;-)

Hookmaker
Hookmaker Oct 31 '14

+1!

Kiefer
Kiefer Oct 31 '14

Nommensen: Det bliver en stor dag, bare vent, ugen op til sover du nok næsten ikke :-)

/Martin

Mark
Mark Oct 31 '14

@Kristian70k

Min bil har "været i produktion" siden 26/08/14 og er det d.d. stadigvæk. (ifølge MyTesla)

Har lige fået afvide at de laver en ny bil til mig, og til trods for at de skal lave en ny bil, forstår de ikke at installere Sort headliner selvom jeg har sagt at jeg selvfølgelig nok skal betale merprisen. Nu er den enda blevet en del af min regning, dog som "Standard headliner - inklusiv". gg

Havde sagt til mig selv at hvis de rykkede levering til December (efter de forrige 3 udskydelser) ville jeg afbestille, men jeg er jo også forelsket i Model S så kan ikke få mig selv til at afbestille. :-(

frustration............... hvad skal man gøre......

Sider: «« « ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... » »»
Dette emne er sticky