Hej Jan
Denne fejl er desværre ikke gældende for mig. Ville ellers være lækkert. :-)
Jeg har snakket med Anna og hun bekræfter at de ikke kan finde ud af at lave en ny ordre med Sort headliner, til trods for at de bogstavelig talt har lavet en ny ordre (nyt RN nr. som nu er ændret til nyt VIN.). Tsk tsk tsk.
Og i den sammenhæng er min bil gået fra at, VÆRE i produktion (hvilket den tilsyneladende har været siden 26/08/14. Hahahahahahaha jeg må le) til at, være i KØ til at blive produceret. Og stadigvæk kan de ikke finde ud af at sætte sort headliner i, selvom jeg har informerert om at jeg selvfølgelig nok skal betale pris forskellen.
Og hvad skete der lige med levering 4-5 måneder. Det hedder 7-8 måneder for mit vedkommende.
Håber da de kompensere mig på en eller anden måde, da DERES leverings problemer bogstaveligt talt koster mig penge, mht. forsikring, da jeg pludselig står imellem to forsikrings selskaber med nogle af mine forsikringer det ene sted og nuværende bil det andet, og derfor ikke får "samle rabat"
Undskyld negativiteten gutter, men jeg skulle altså lige af med det.
Glæder mig på vegne af alle kommende Tesla ejere og håber heldet snart tilsmiler mig.
Hav en god aften alle sammen.