Ahh Renedyhr, i inderkredsen runder vi op til 700!...;-)
Så blev det også min tur. endelig.
Produktion færdig.
Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.
Levering forventet omkring 18/11/14 plus minus et par dage ifølge Anna.
Som flere herinde har nævnt. Federe julegave findes ikke. :-D
TeslaDK fortalte mig igår at de skal levere 200 biler i Dec. Så tror der er rigtig mange der kan forvente levering der.
Mark: Fedt fedt, og skulle nogen stå forrest er det da dig.... Jeg kan bare ikke forstå at den skulle kunne leveres allerede om 6 dage, hvis produktion først er afsluttet i går (den skal sejles, samles og køres til DK?). Min produktion blev afsluttet for en uge siden og har lige talt med Anna i dag og hun siger lev. ca. 16/12......
he he sad også lige og regnede på det.. det ville jo betyde en speedbåd til din bil :) men godt du er kommer så langt Mark..
Mine Damer & Herrer
Har lige modtaget levering af min Røde P85+, Bestilt 10 Juli, Prod 9 Okt, Lev 13 Nov.
Kæft,- den er lækker :)
Tech med convinience, panorama, sound package, performance læder, kulfiber decor, led lyspakke, tåge lys,luftfjerder, 21", dual charger+det løse....
kørte stille og roligt hjem til lyngby 208 watt/km, trykkede også en enkelt gang eller 2 lidt hårdt på pedalen... tror mig de 4,4 sek på 0-100 er rigeligt for en gammel mand som mig.
fedt :) tillykke med den! kommer der et billede eller to til os der sidder og venter? :) gerne af interiør