Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Nov 11 '14

Ahh Renedyhr, i inderkredsen runder vi op til 700!...;-)

FrederikC
FrederikC Nov 11 '14
Hookmaker - har du også bestilt en P85D?

BTW. Så er det svært at beskrive hvordan den nye grå (eller en farve ser ud i det hele taget) den er mørk, og ved første øjekast var jeg i tvivl om den var grå eller blå.
Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Nov 11 '14
Renedyhr
Renedyhr Nov 11 '14
Nogen som har fået deres Tesla leveret i den nye grå farve? Ville meget gerne se den live inden jeg bekræfter min bestilling. Giver gerne en god flaske rødvin for en kigger ;-)
Mark
Mark Nov 11 '14

Så blev det også min tur. endelig.

Produktion færdig.

Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.

Levering forventet omkring 18/11/14 plus minus et par dage ifølge Anna.

Som flere herinde har nævnt. Federe julegave findes ikke. :-D

Bluecoffee
Bluecoffee Nov 11 '14

Tillykke! Det bliver en fest!

Hejgaard
Hejgaard Nov 11 '14
Mark. Tillykke. Hvornår har du talt m Tesla? Må være samme skib din og min er med. Jeg ventede den først om 4-5 uger.
FrederikC
FrederikC Nov 12 '14

TeslaDK fortalte mig igår at de skal levere 200 biler i Dec. Så tror der er rigtig mange der kan forvente levering der.

Kristian70k
Kristian70k Nov 12 '14

Mark har ventet alt for længe i forvejen ;) så det er ham vel ondt :)

Hejgaard
Hejgaard Nov 12 '14
Anna siger 22. eller 23. december som leveringsdato på min :-)
MS
MS Nov 12 '14

@Hejgaard - sikke en julegave. Den skal pakkes ind og under juletræet. Stort tillykke :)

Forummets indlæg er redigeret af MS Nov 12 '14
Maho
Maho Nov 12 '14

Mark: Fedt fedt, og skulle nogen stå forrest er det da dig.... Jeg kan bare ikke forstå at den skulle kunne leveres allerede om 6 dage, hvis produktion først er afsluttet i går (den skal sejles, samles og køres til DK?). Min produktion blev afsluttet for en uge siden og har lige talt med Anna i dag og hun siger lev. ca. 16/12......

Mark
Mark Nov 12 '14
@Macho Jeg skrev forkert. Mente selvfølgelig 18/12/14 Det gik lige lidt for stærkt. (Var jo helt vild da der skete noget) :-D
Kristian70k
Kristian70k Nov 12 '14

he he sad også lige og regnede på det.. det ville jo betyde en speedbåd til din bil :) men godt du er kommer så langt Mark.. 

jkaspersen
jkaspersen Nov 13 '14

Mine Damer & Herrer

Har lige modtaget levering af min Røde P85+, Bestilt 10 Juli, Prod 9 Okt, Lev 13 Nov.

Kæft,- den er lækker :)

Tech med convinience, panorama, sound package, performance læder, kulfiber decor, led lyspakke, tåge lys,luftfjerder, 21", dual charger+det løse....

kørte stille og roligt hjem til lyngby 208 watt/km, trykkede også en enkelt gang eller 2 lidt hårdt på pedalen...  tror mig de 4,4 sek på 0-100 er rigeligt for en gammel mand som mig.

Kristian70k
Kristian70k Nov 13 '14

fedt :) tillykke med den! kommer der et billede eller to til os der sidder og venter? :) gerne af interiør

Nommensen
Nommensen Nov 13 '14
Jeg fik min lige før Kaspersen - jeg kan fortælle min bruger max 4,4.

Min var nummer 3 der blev leveret med AP
Forummets indlæg er redigeret af Nommensen Nov 13 '14
Kristian70k
Kristian70k Nov 13 '14

Nommesen!! du må da lige smide billeder! tillykke med den! er du tilfreds? 

Nommensen
Nommensen Nov 13 '14
Den er vildt fed - glæd Jer!

Skal nu til at sætte mig ind i alle faciliteterne - vi kommer ikke til at slås om fjern betjeningen i aften :-)

SimonHN
SimonHN Nov 13 '14
Nommensen. Er autopilot blevet aktiveret? :)
Nommensen
Nommensen Nov 13 '14
Nej det er den ikke endnu
Sider: «« « ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... » »»
Dette emne er sticky