Så er min P85D i produktionskøen i US med forventet levering ultimo Februar men har ikke fået VIN nummer endnu.
Jeg har ledt lidt på hjemmesider omkring mellem accelerationer - men kunne ikke rigtigt finde facts på denne model - måske er der ingen endnu. Hører gerne tilbage hvis nogen af jer har fundet noget. Min er en P85D - grå med hele pakken ex mere læderpakke.
Jeg bestilte min P85D d. 11/10/14, lige da sitet kom op efter eventet (kl.8.31) og bekræftede første gang to dage efter d. 13. ved middagstid. Derefter har Tesla i flere omgang åbnet bekræftelsen for at give mulighed for at vælge andre farver sæder mm. Jeg har dog bare bekræftet hver gang, da jeg er tilfreds med mine valg. Til at starte stod der i "my tesla" levering i starten af marts men nu står der slutningen af februar.
Jeg gætter på at der er nogen der har afbestilt og lavet en ny bestilling, og derfor er kommet bag køen f.eks. folk der gerne vil have en "D" model, og at Tesla derfor har kunne fremrykke produktionen af andre biler, men jeg ved det ikke.
Jeg kan næsten ikke vente, og er meget interesseret i at vide hvad og hvornår i andre har bestilt og hvad der står i jeres leverings tidspunkt.
/Nicolaj
Jubii, så er det den 1. december jeg skal hente fruen Eup og tirsdag den 2 december jeg skal hente min Tesla Model S P85 :) det er lige pludselig tæt på, bekræftet den 22 august.. så det er nogen fuldmåner siden :)