Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Boski
Boski Nov 16 '14
Det er noget jeg ikke har været opmærksom på, hvordan indstiller jeg speed Warming?
Nommensen
Nommensen Nov 16 '14
Hej Boski, settings -> driver assistance. Kan max sættes + 10 km. Kør forsigtigt :-)
Boski
Boski Nov 16 '14
Det må være fordi jeg ikke har den nyeste opdatering, for jeg kan ikke finde det.
FrederikC
FrederikC Nov 17 '14

@Boski - det kræver en bil af nyere dato som har læsning af hastighedstavler.

jkaspersen
jkaspersen Nov 17 '14

til Kristian70K som ønsket

heinzemann
heinzemann Nov 17 '14

Nice jkaspersen! :)

Mike2810
Mike2810 Nov 17 '14

Så er min P85D i produktionskøen i US med forventet levering ultimo Februar men har ikke fået VIN nummer endnu.

Jeg har ledt lidt på hjemmesider omkring mellem accelerationer - men kunne ikke rigtigt finde facts på denne model  - måske er der ingen endnu. Hører gerne tilbage hvis nogen af jer har fundet noget. Min er en P85D - grå med hele pakken ex mere læderpakke.

Skaarup
Skaarup Nov 17 '14

Jeg tror godt du kan regne med at mellemaccelerationer også er... INSANE!

Kristian70k
Kristian70k Nov 17 '14
Virkelig en lækker bil;) har lige fået melding at vi er klar til afhentning den første uge i december ;) av min arm
Jeg glæder mig ;)
kammersgaard
kammersgaard Nov 17 '14

Jeg skal også hente d. 5. december, det bliver awesome :-)

Maho
Maho Nov 17 '14
Hej kammersgaard. Fedt fedt /-) hvornår var din færdigproduceret?
Forummets indlæg er redigeret af Maho Nov 17 '14
Ap
Ap Nov 17 '14
Hej Kammersgaard
Har du fået en bekræftet dato eller er det en måske den 5.
De regner også med jeg kan få bilen d 5 men vil ikke garanterer noget. Krydser ikke kun finger men hele kroppen :-)
Maho
Maho Nov 17 '14
Hej Ap, hvad med dig, hvornår var din produktion færdig?
Ap
Ap Nov 17 '14
Hej Maho
Bestilte 14-7 og meldt færdig start okt
Nicolaj
Nicolaj Nov 18 '14

Jeg bestilte min P85D d. 11/10/14, lige da sitet kom op efter eventet (kl.8.31) og bekræftede første gang to dage efter d. 13. ved middagstid. Derefter har Tesla i flere omgang åbnet bekræftelsen for at give mulighed for at vælge andre farver sæder mm. Jeg har dog bare bekræftet hver gang, da jeg er tilfreds med mine valg. Til at starte stod der i "my tesla" levering i starten af marts men nu står der slutningen af februar.

Jeg gætter på at der er nogen der har afbestilt og lavet en ny bestilling, og derfor er kommet bag køen f.eks. folk der gerne vil have en "D" model, og at Tesla derfor har kunne fremrykke produktionen af andre biler, men jeg ved det ikke.

Jeg kan næsten ikke vente, og er meget interesseret i at vide hvad og hvornår i andre har bestilt og hvad der står i jeres leverings tidspunkt.

/Nicolaj

SimonHN
SimonHN Nov 18 '14

Nicolaj:

Order 20/10

Levering: Sidst i Marts. Blev lavet om til Marts da jeg bekræftet med det samme.

Har dog bekræftet den 3 gange da de har åbnet for at kunne lave den om. Men jeg har nu heller ikke ændret noget :)

Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Nov 18 '14
Jespernielsen
Jespernielsen Nov 18 '14
Bestilte 14/10 - har bekræftet to gange - levering slutningen af februar - P85D
Kristian70k
Kristian70k Nov 18 '14

Jubii, så er det den 1. december jeg skal hente fruen Eup og tirsdag den 2 december jeg skal hente min Tesla Model S P85 :) det er lige pludselig tæt på, bekræftet den 22 august.. så det er nogen fuldmåner siden :)

Mark
Mark Nov 18 '14

Tillykke Kristian70k

Puha det er tæt på. Det kan da ikke være til at holde ud. :-D

Kristian70k
Kristian70k Nov 18 '14

det er det heller ikke... :)

Sider: «« « ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... » »»
Dette emne er sticky