Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

MDamm
MDamm Nov 22 '14
Endnu et læs på vej! Spottet ved Karlslunde MCD klokken 14:30...
Maho
Maho Nov 22 '14
Æv der er ikke nogen brun :-)
Kristian70k
Kristian70k Nov 22 '14

det er sku nok min øverst til venstre :) typisk den lige skal på MCD inden den skal shines op :)

Nicolaj
Nicolaj Nov 22 '14
Citat fra Leth Jeg forventer at tage en masse billeder, og hvis i har uddybende spørgsmål til funktioner med hardware´en, som ikke er besvaret af dem som allerede har fået deres, må i jo spørge løs :) Jeg er tech-nørd, så alle knapper bliver trykket på 50 gange :)

Tillykke til din svigerfar, det lyder rigtig fedt.

Jeg glæder mig til at høre mere om hvad de nye autopilot og safety features kan PT.

Jeg venter selv på en P85D der skulle komme i slut februar så jeg læser gerne alt hvad jeg kan finde i ventetiden :) 

heinzemann
heinzemann Nov 23 '14
Efter 4 dages produktion har TMS nr. 65302 forladt fabrikken.
Håber den når hertil før jul :)
SQLCPH
SQLCPH Nov 23 '14
Nå ja henizemann så VAR det din S jeg så derude på fabrikken i fredags ;-) jeg spurgte dem hvordan det kan være at vi får flere biler til dk så hurtigt igennem. De vidste det ikke og sagde blot at det må have været aflyste slot tider vi har fået? Min teori er at de skubber biler til bla DK foran for at få dem helt frem før nytår. Det vil jo "kun" forsinke de andre med antallet af biler x produktionstiden og hvis det er lokal leverance når de også dem i 2014. Årsregnskab optimering :-) de sagde at der i denne uge nu var fuldt booket resten af året så er der flere der bestiller nu fra dk tror jeg ikke de bygger før efter Dual motor dvs marts. Blot min teori om de hurtigt leverede dk biler.
heinzemann
heinzemann Nov 23 '14

Tror du har ret SQLCPH. Ville være awesome hvis du havde set min. Var den hvid? ;-)

Hvis du har nogle fotos derfra vil jeg meget gerne nyde dem, og så kan jeg jo altid antage at en af de hvide er min ;)

Super fedt for os, at evt. årsregnskabsoptimering kommer os til gode. Ufedt for de markeder der rammes modsat.

Lars72
Lars72 Nov 23 '14
Bestilt søndag 9 nov, bekræftet mandag 10 nov, Færdig produceret og forladt fabrikken 22-23 nov.

Så er det bare at høre Anna/Emil om det er julegave eller nytårsgave. :-)
Det bliver så godt med autopilot mv....

Til dem der endnu ikke har set "So Ein Ding - fremtidens biler" fra den 17 nov - gør det......man bliver sku' lidt mere glad for Tesla'en (specielt Sonne's sidste kommentar i slutningen :-))
Forummets indlæg er redigeret af Lars72 Nov 24 '14
Singh
Singh Nov 23 '14
Citat fra Lars72

Bestilt mandag 10 nov, Bekræftet tirsdag 11 nov, Færdig produceret og forladt fabrikken 22-23 nov. 

Så er det bare at høre Anna/Emil om det er julegave eller nytårsgave. :-)

Det bliver så godt med autopilot mv....

Så du har din Tesla på kun 1½ måned?! 

Lars72
Lars72 Nov 23 '14

Ja ca 1½ måned eller noget i den stil.....det er super hurtigt.

Mulig forklaring... 

1)Enten vil Tesla nå deres mål om at producerer/levererer de 35.000 Model S i 2014 som det har lovet investorerne. Og da de Q3 lå de til at nå 33.000 (produktionslinie upgrade satte dem tilbage), giver de fuld gas 24/7 med at producerer dem der skal til Europa, så de når levering inden nytår. 

2)mindre eftersprøgsmål....inden 4wd. kommer eller bare generelt (jeg tror dog mest på det første)

Forummets indlæg er redigeret af Lars72 Nov 23 '14
Kristian70k
Kristian70k Nov 23 '14

3. der er kommet en del slots fri fordi folk har lavet deres bstilling om :) uanset hvad, er det da mega fedt du ikke skal vente så lang tid som andre :)

heinzemann
heinzemann Nov 23 '14

TeslaS, stort set samme historie her. Bestilte 5. nov. Bekræftede 11. nov. Færdigproduceret 23. nov. Blev tidligere lovet til levering 20.-30. december.
MyTesla siger stadig januar 2015, så jeg glæder mig til at tale med delivery i morgen.

heinzemann
heinzemann Nov 24 '14

Har netop talt med delivery. Pt. hedder leverancedato 29. december. Det bliver en lang, lang måned! :-)

Dvs. 48 dage fra bekræftelse til leverance. Det er sgu flot.

Lars72
Lars72 Nov 24 '14

Samme her - levering 29 december....

Da kun kundeleveringe/overdragelse tæller med i Tesla's 2014 regnskab - skal den nok blive leveret inden nytår.

- krydser dog stadigvæk fingre for en tidlig julegave med 22-23 dec levering :-)

Forummets indlæg er redigeret af Lars72 Nov 24 '14
heinzemann
heinzemann Nov 24 '14

Ja en tidlig julegave ville være top-optimalt. Så danser jeg rundt om Tesla'en juleaften.

Kan være vi ses på Kirstinehøj Lars72.

janla007
janla007 Nov 24 '14

Jeg bestilte min Tesla 8. august og de forventer min bil kommer slut december, så der er nogen herinde som skal være meget glade, jeg venter i stor spænding på min nye bil :-) Nytårsgave bliver det nok men bliver det før jul, er det fantastisk.

heinzemann
heinzemann Nov 24 '14
Den er jeg med på janla007, jeg klager skam ikke!
Mike2810
Mike2810 Nov 25 '14

Hej,

Bestilte min P85D 17/10  nogen der har oplysninger om leveringer/produktion til udlevering i Februar?

Nicolaj
Nicolaj Nov 25 '14
Citat fra Mike2810 Hej, Bestilte min P85D 17/10  nogen der har oplysninger om leveringer/produktion til udlevering i Februar?

Hej Mike

Jeg bestilte min P85D d. 11/10. Der stod "levering starter februar" da jeg bestilte men i bekræftelsen stod der "starten af marts", det har så senere ændret sig til "slutningen af februar".

De er ikke begyndt at bygge min bil endnu men jeg går ud fra at min bliver en af de første danske P85D der bliver bygget. Jeg bestilte lige så snart det danske site kom op, min bekræftelses mail er stemplet kl. 8.31.

/Nicolaj

Mike2810
Mike2810 Nov 25 '14

Hej Nicolaj

Det bliver spændende. Jeg har samme leverings information som dig. Det jeg tænkte var om nogen havde fået lokket produktionstider ud af fabrikken. Jeg har jo set at der er andre entusiaster som åbenbart får info i US eller også er det mere tilgængeligt derovre

Sider: «« « ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... » »»
Dette emne er sticky