det er sku nok min øverst til venstre :) typisk den lige skal på MCD inden den skal shines op :)
Jeg forventer at tage en masse billeder, og hvis i har uddybende spørgsmål til funktioner med hardware´en, som ikke er besvaret af dem som allerede har fået deres, må i jo spørge løs :) Jeg er tech-nørd, så alle knapper bliver trykket på 50 gange :)
Tillykke til din svigerfar, det lyder rigtig fedt.
Jeg glæder mig til at høre mere om hvad de nye autopilot og safety features kan PT.
Jeg venter selv på en P85D der skulle komme i slut februar så jeg læser gerne alt hvad jeg kan finde i ventetiden :)
Tror du har ret SQLCPH. Ville være awesome hvis du havde set min. Var den hvid? ;-)
Hvis du har nogle fotos derfra vil jeg meget gerne nyde dem, og så kan jeg jo altid antage at en af de hvide er min ;)
Super fedt for os, at evt. årsregnskabsoptimering kommer os til gode. Ufedt for de markeder der rammes modsat.
Bestilt mandag 10 nov, Bekræftet tirsdag 11 nov, Færdig produceret og forladt fabrikken 22-23 nov.
Så er det bare at høre Anna/Emil om det er julegave eller nytårsgave. :-)
Det bliver så godt med autopilot mv....
Så du har din Tesla på kun 1½ måned?!
Ja ca 1½ måned eller noget i den stil.....det er super hurtigt.
Mulig forklaring...
1)Enten vil Tesla nå deres mål om at producerer/levererer de 35.000 Model S i 2014 som det har lovet investorerne. Og da de Q3 lå de til at nå 33.000 (produktionslinie upgrade satte dem tilbage), giver de fuld gas 24/7 med at producerer dem der skal til Europa, så de når levering inden nytår.
2)mindre eftersprøgsmål....inden 4wd. kommer eller bare generelt (jeg tror dog mest på det første)
3. der er kommet en del slots fri fordi folk har lavet deres bstilling om :) uanset hvad, er det da mega fedt du ikke skal vente så lang tid som andre :)
TeslaS, stort set samme historie her. Bestilte 5. nov. Bekræftede 11. nov. Færdigproduceret 23. nov. Blev tidligere lovet til levering 20.-30. december.
MyTesla siger stadig januar 2015, så jeg glæder mig til at tale med delivery i morgen.
Har netop talt med delivery. Pt. hedder leverancedato 29. december. Det bliver en lang, lang måned! :-)
Dvs. 48 dage fra bekræftelse til leverance. Det er sgu flot.
Ja en tidlig julegave ville være top-optimalt. Så danser jeg rundt om Tesla'en juleaften.
Kan være vi ses på Kirstinehøj Lars72.
Jeg bestilte min Tesla 8. august og de forventer min bil kommer slut december, så der er nogen herinde som skal være meget glade, jeg venter i stor spænding på min nye bil :-) Nytårsgave bliver det nok men bliver det før jul, er det fantastisk.
Hej,
Bestilte min P85D 17/10 nogen der har oplysninger om leveringer/produktion til udlevering i Februar?
Hej, Bestilte min P85D 17/10 nogen der har oplysninger om leveringer/produktion til udlevering i Februar?
Hej Mike
Jeg bestilte min P85D d. 11/10. Der stod "levering starter februar" da jeg bestilte men i bekræftelsen stod der "starten af marts", det har så senere ændret sig til "slutningen af februar".
De er ikke begyndt at bygge min bil endnu men jeg går ud fra at min bliver en af de første danske P85D der bliver bygget. Jeg bestilte lige så snart det danske site kom op, min bekræftelses mail er stemplet kl. 8.31.
/Nicolaj
Hej Nicolaj
Det bliver spændende. Jeg har samme leverings information som dig. Det jeg tænkte var om nogen havde fået lokket produktionstider ud af fabrikken. Jeg har jo set at der er andre entusiaster som åbenbart får info i US eller også er det mere tilgængeligt derovre