Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Nicolaj
Nicolaj Nov 25 '14

@Mike2810

Er der nogen i USA der får besked tidligere i forløbet, eller kan det være at de bare for besked fordi deres biler produceres væsentlig før?

De posts jeg har set har mest omhandlet at deres "mytesla" profil blev opdateret med noget "your car is being build" eller sådan noget.

Nicolaj
Nicolaj Nov 25 '14

Yay så har jeg fået VIN nummer :)

Er der nogen der ved om det betyder noget at de skriver VIN nummeret på mytesla eller om det er fuldstændig tilfældigt hvornår i processen det sker?

Forummets indlæg er redigeret af Nicolaj Nov 25 '14
Kiefer
Kiefer Nov 25 '14

Det sker før bilen bliver produceret :-)

Næste step er produktion, derefter forsendelse, jeg fik VIN nummer et godt stykke tid før produktion.

/Martin

Nicolaj
Nicolaj Nov 26 '14

@Kiefer

Tak, jeg er så spændt at jeg næsten ikke kan vente... slutningen af februar virker meget langt væk :)

/Nicolaj

Maho
Maho Nov 28 '14

Jubiiii, så kom der endelig leveringsdato fra Tesla. Fredag d. 12/12 kl 16 kommer endnu en Tesla til Nordsjælland, puu, det bliver 2 lange uger :-)

Iceman
Iceman Nov 28 '14
Tillykke Maho... Jeg fik også den glædelige nyhed om at min TMS er snart klar til levering... Jeg får min d.16/12..
Maho
Maho Nov 28 '14
Tillykke iceman. De er sikkert på samme lastbil mod dk:-) Skrev til Anna om jeg kunne få den lidt tidligere på dagen, men nej, var 6 afleveringer før min den fredag, de får da lige sendt nogen over dusken her op til Q4 :-)
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

Tillykke Maho og Iceman :) det er super fedt.. men fuck jeg er glad for jeg ikke skal vente til den 12.. min kommer den 2. december.. og selv det virker som år og dage væk :) har lige set Bjørn Nylands sidste video, han er jo stadig vildt begejstret for sin efter 12 måneder og 90.000 kilometer.. ved bare det er det helt rigtige for mig :) og jer

Ap
Ap Nov 28 '14
Har lige fået den endelige regning men kan se den er uden vinter hjul og måtter. Nogen der ved om man betaler for eksta udstyr ved udlevering af bil.
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

ja det gør du.. skrev til dem at jeg gerne ville have det på en samlet regning.. så det hele er samlet.. det gjorde de, så det er jo lige efter hvad man synes.. :)

Ap
Ap Nov 28 '14
Super tak for hurtig svar. Frederic hvis du ikke er alt for " beruset" når du for din udleveret, kan du så ikke lige se om de behandler den hvide med pano ordentligt:-) skal hente fre. Kl 16. Meget lange 7 dage endnu.
Ap
Ap Nov 28 '14
Undskyld jeg skrev Frederic, KRISTIAN
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

:) kunne heller ikke lige se han skulle have bil nr 2 :) hvis de er i gang med den får du besked :) hvis jeg kan komme til kan jeg snuppe et billede og sende til dig :) er du fra KBH?

Ap
Ap Nov 28 '14
Nej er fra Bramming, midt mellem Esbjerg og Ribe. Det vil lune de sidste dage med billede og er ikke det mindste misundelig på dig ;-)
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

ok :) kommer faktisk meget på de kanter.. det er da ikke den dårligste nyhed med en SC i esbjerg for dig så :) (jeg er faktisk glad for det er mig der skal have først :)) (det er også fedt for mig.. kommer fra randers så det bliver dejligt med fuld "gas" til Esbjerg for at besøge kunder og så spise frokost med en kraftig pløk i kofangeren og så fuld gas hjem :) SC længe leve :)

Ap
Ap Nov 28 '14
Ja det bliver super med sc så tæt på, tænkte på om det bliver ved korskroen da der ligger en nedlagt better place, og lige op af motorvej ?
Maho
Maho Nov 28 '14
Hej Kristian. Tak for hilsnen :-) vi har jo fulgtes ad fra start, hold op hvor må du glæde dig til på tirsdag :-)
Virkeligt fedt med dette forum som har taget toppen af den ulidelige ventetid med ligesindede passionister, så man ved man ikke er det eneste besatte jubelfjols i kongeriget :-)
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

kunne godt være, men det bliver garanteret let tilgængelig :) kan være vi mødes derover :)

Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

he he ja det er sku dejligt.. mon ikke det har reddet et ægteskab eller to.. kunne jo nok drive fruen til vanvid hvis hun skulle stå til model for alle e spekulationer der er omkring sådan en bil :) jeg glæder mig mega meget.. Mandag bliver også en super dag, der skal jeg aflevere ICE bilen og have en Eup i bytte... det er anden gang jeg skal prøve en elbil.. det bliver fedt :) men ja tirsdag bliver uden for kategori :)

Forummets indlæg er redigeret af Kristian70k Nov 28 '14
Iceman
Iceman Nov 28 '14
Tak Kristian....og endnu en gang tillykke til dig også.... Mon ikke jeg ser din bil før dig...:) husk jeg arbejder på Kirstinehøj...
Sider: «« « ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... » »»
Dette emne er sticky