Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Maho
Maho Nov 28 '14
Iceman. Når du spotter en brun P85 med lys kabine, så mailer du lige et billede ikke :-)
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

ja det er sku snyd.. jeg sidder jo randers :) du må da gerne sende billeder af den :) hvad skal jeres biler hedde? 

Iceman
Iceman Nov 28 '14
Maho og Kristian... Jeg lægger ekstra meget til næste levering... Maho, mon ikke vores to er på samme bil... Kristian, Jeg har ikke tænkt over navnet endnu... Hvad med dig?
Kristian70k
Kristian70k Nov 28 '14

jeg har luret lidt på det.. men kan ikke lige finde et godt navn :) beammeupscotty :) #denhartravlt #wrooom.. enterprise :) kan være man skal se den inden det bliver besluttet :)

heinzemann
heinzemann Nov 30 '14

Iceman - når du kommer til en S85, Plain White, Pan interior, panoroof. Så sig lige til! :) Den skulle blive leveret inden nytår.

Hogh
Hogh Nov 30 '14

The 'British Racing Green' kommer d 16.12. kl 11:00...jeg glæder mig :)

Iceman
Iceman Nov 30 '14
Heinemann: Jeg holder øjnene ekstra vågne og skal nok tage et par billeder hvis jeg støder på den.. Hogh: Jeg modtager den en time tidligere end dig... Så mon ikke vi støder på hinanden den dag....:)
Maho
Maho Nov 30 '14
Dejligt vi har en lille "insider" i dig Iceman:-).
Iceman
Iceman Nov 30 '14
Jeg er så heldig at arbejde tæt på samme vej som Tesla, hvilket også er årsagen til at mit valg af ny bil faldt på en TMS... Jeg ser dem hver dag og så mange af dem.. man skulle næsten tro at det var hvermandseje...:) Håber at kunne se næste sending med min egen og din Maho...
Maho
Maho Nov 30 '14
Det ville glæde mig :-) 11 dage, 19 timer og 41 minutter, men hvem tæller :-)
Kristian70k
Kristian70k Nov 30 '14

39 timer og 23 min.. jeg gør ikke :)

Hookmaker
Hookmaker Nov 30 '14

De skal have et par hundrede biler ud i december gutter, - så I drukner jo næsten i mængden...;-)

Iceman
Iceman Nov 30 '14
15 dage 11 timer 20 min. Heller ikke mig..:)
Kristian70k
Kristian70k Dec 1 '14

24 timer til jeg lander.. + 36 min. til jeg er ved tesla :)

Iceman
Iceman Dec 1 '14

Nogen der genkender sin bil?... Ny frisk sending ankommet denne morgen...:)

En grå, en brun, 2 sorte, en rød... (højst sandsynligt en mere, som er blevet sat af inden jeg kørte forbi)..

Werge
Werge Dec 1 '14

Ville gerne have en af de sorte var min. (udlevering den 12.)
Men hvis rygtet er sandt at de skal udlevere 200 i december - ca. 10 pr. arbejdsdag, så kommer bilerne nok ikke mange dage før de skal udleveres....

Ap
Ap Dec 1 '14
Håber den der mangler er hvid :-) skal hente fredag.
Kristian70k
Kristian70k Dec 1 '14

synes ikke jeg kan se nogen rød bremse kaliber på de sorte.. :) men min er klar om 16 timer så den er nok på adressen :) 

kammersgaard
kammersgaard Dec 1 '14

Jeg skal også hente min blå på fredag, det bliver godt :-)

Er der nogen der har en opdateret liste over, hvad man skal tjekke når man henter?

Kiefer
Kiefer Dec 1 '14

Kammersgaard: Jeg ved ikke om der som sådan er en liste, men

1. gå en tur rundt om bilen, kig efter buler ridser, lister og gummilister. 
2. kontroller at alle mekaniske funktioner virker, døre, dørhåndtag frunk og trunk.
3. Kontroller fælge for ridser.
4. Kontroller at begge "nøgler" fungerer.
5. Kontroller for fugt i bagerste lygtepyntelister.

Der kan være ridser alle steder, selv havde jeg en ridse i den ene bagerste siderude og en liste der ikke var sat ordenligt på. Men ellers sund fornuft, de laver en omfattende gennemgang af bilen. Og så er det jo ikke meget anderledes end ved udlevering af så mange andre bilmodeller, er du f.eks. vant til Mercedes vil du føle dig hjemme når du sidder bag rattet, så er det nemmere at fokusere på at lære skærmen at kende :-)

Selv var vi lidt presset på tiden da vi hentede vores, ungerne skulle hentes i børnehaven inden den lukkede, så er der altså langt fra Amager til Århus...

/Martin

Sider: «« « ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... » »»
Dette emne er sticky