Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '14

@Ap, ja det har du ret i.. og det bliver jo snart nok fredag.. men som du siger det er ikke at sammenligne.. 

Ap
Ap Dec 2 '14
Det er den dårlige side af livet. Er sat på helikopter fredag med ankomst Esbjerg kl 11, taxi til Bramming ca 20 min. Med tog til kastrup 11.55, så en presset plan men skal lykkes, ellers må firmaet betale taxi til kristinehøj. Det er vel kun en 6000-7000kr det gør de vel med glæde for en god medarbejder ik :-)
Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '14

jo selvfølgelig.. :)

Kiefer
Kiefer Dec 2 '14

AP: Trist at flyruten Esbjerg <-> København ikke længere findes. Men kan du ikke bare overtale piloten til at flyve et smut omkring Amager inden landing i Esbjerg?

/Martin

Ap
Ap Dec 2 '14
Kristian er du ved at lade eller du punkteret ? Siden du har tid til at besvare alle punkter på siden ;) for du er vel stadig i bilen.
T3S7A
T3S7A Dec 2 '14
Var den ikke med auto pilot :-)
Kiefer
Kiefer Dec 2 '14

Nå, så er det snart slut med at holde og lade mutters alene her uden for feriesæsonen i Randers :-)

/Martin

Ap
Ap Dec 2 '14
Kiefer det ville være super, men der er 10 andre at tage hensyn til og de kører i forbrændings svin ( støtter vel deres arbejdsplads, olie brancen) og har ingen forståelse for min situation.
Kiefer
Kiefer Dec 2 '14

AP: Nej, der er du nok "on your own" :-)
Så skulle du have valgt et renere energiselskab, men det er der nok færre penge i...

Jeg kender flere der laver noget IT for et større firma i Esbjerg, og de løsninger der engang imellem bliver lavet, ja der bliver ikke sparet på noget.

/Martin

Ap
Ap Dec 2 '14
Nej sjovt at være et sted hvor penge lyder til at være det mindste problem. Kunne godt tænke at prøve det. Ang fly rute fra Esb - kbh starte den igen marts / april 5 daglige afgange.
Werge
Werge Dec 2 '14
Kristian, tillykke med bilen og tak for din update. Vi bliver aldrig trætte af at høre glade Tesla historier.

Ap, håber din fredag flasker sig, så du når det hele.
Mike2810
Mike2810 Dec 3 '14

Så fik min Tesla P85D sørme et VINNr  P67210, så det nærmer sig et rigtig bil - Godt jeg ikke er den eneste der læser alt hvad der skrives og siges.

Kiefer
Kiefer Dec 3 '14

Ja, Mike, at din P85D snart er på vej, det gider vi så SLET ikke at høre på ;-)

/Martin

Kristian70k
Kristian70k Dec 3 '14

vi kan evt., aftale faste lade tider så vi kan vise grejet frem :) ~~T3S7A har jo nok et kabel eller to han gerne vil sælge :)

Claus
Claus Dec 3 '14

Kan du fortælle lidt om hvordan lane assist virker i den nye Tesla?

Maho
Maho Dec 3 '14
Og om fartpilot nu er adaptiv med det nye hardware:-)??
Kristian70k
Kristian70k Dec 3 '14

fart pilot er standart som vi kender det. der er lane assist. det fungere med lidt rysten i rettet.. det er helt rart.. ikke noget overdreven.. speed assist fungere super.. det er faktisk rart at der hele tiden er en der kender fart begrænsningen :) tror ikke radar er aktiv endnu :)

Nicolaj
Nicolaj Dec 3 '14
Citat fra Mike2810

Så fik min Tesla P85D sørme et VINNr  P67210, så det nærmer sig et rigtig bil - Godt jeg ikke er den eneste der læser alt hvad der skrives og siges.

@Mike2810 Jeg har også fået VIN på min P85D, det er 66298.

Mike2810
Mike2810 Dec 3 '14

Så ser det ud til at du er lidt foran mig, Nikolaj. Jeg har stadig levering i slutningen af februar

Nicolaj
Nicolaj Dec 3 '14

Ja jeg har også levering i slutningen af februar. Jeg kunne nu godt forestille mig at de blev sendt med den samme båd og leveret samtidig men jeg ved det selvfølgelig ikke.

Sider: «« « ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... » »»
Dette emne er sticky