Maho og I andre der modtager jeres biler de næste dage - meget gerne billeder og historier taks.. ;)
Brun i Bredgade, brun ved Tivoli og brun på p-pladsen - gud ved om brun er det nye sort?
Brun med lys læder er super fed - turde ikke med to små børn. Havde en lys alcatara kabine i min A6' med første baby - ikke et godt miks. ;)
Kan I ikke skyde en video eller to....
Så er det bekræftet at min S60 er klar til afhentning d. 20 dec. Here is how it went...:
Bekræftede bestilling d. 5. November
Bil i produktion d. 11. November
Færdig og sendt afsted fra fabrikken d. 14. November
Leveres d. 20. December
Dvs. blot 1,5 mdr fra bestilling til levering.
Er det mon ny rekord i DK? ;-)
Jeg havde lige pludselig mega travlt med at få solgt min BMW og fik med sved på panden endelig i dag en underskrevet købsaftale og aftale om overdragelse lørdag. Det er det man kan kalde close call ;-) Men nu kan jeg for alvor glæde mig og så er ventetiden endda så kort - he he ;-) ;-) Det bliver en god (h)jul....
Vores valg af sæde-beskytter: Diono Ultra Mat Black.
Husk også "seat belt extender" hvis der skal barnestol i Tesla'en på bagsædet
Jeg har selv købt 2 stk. seat belt extenders hos Amazon UK:
http:///...spc_2UMWI.0FHE5C4_tt
Er det nødvendigt at anvende disse seleforlængere ved brug af alle typer børnestole på bagsædet? Har selv 2 stk. Rømer kidfix med isofix....
Gustavsfar1, formentlig ikke til nogen. Det er bare lettere for børnene når de selv er store nok til at tage selen på, at få sat selen korrekt fast.
I øvrigt er her linket til Diono-sædebeskytterne:
http://www.amazon.co.uk/...-Black/dp/B00BFQ5BM0
@Gustavfar1: De er streng taget nødvendige, idet selerne i bagsædet nærmest er gemt nede i sædet. Dette i kombination med børnesæder (vi har tre stk.) gør det praktisk taget umuligt at spænde noget som helst uden forlængerne. Selv med forlængere er det lidt af en udfordring med tre barnesæder samtidig.
Vi har også en Rømer Kidfix med ISFIX beslag, når datteren skal spændes fast er det så med selen omkring kroppen. Det er så godt som umuligt at sætte selen i når stolen er der også. Den sidder så tæt på selen at det giver minimal plads at arbejde på når hun skal spændes fast. Derfor har vi ligesom Muller anskaffet seleforlængere.
Du skal forøvrigt passe på med at tage barnestolen ud/ind for ofte, det slider rigtig meget på sæderne, og endnu mere hvis du som vi har, har valgt lædersæder.
/Martin