Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Lyngedrengen
Lyngedrengen Dec 12 '14
Spændende :-). Har bestilt en 85D, som indtil videre hedder levering april. Og skal jo ikke sige mig fri for dagligt at være inde og tjekke om der skulle være sket en opdatering på dashboardet :-). Hvornår bestilte I?
Kristian70k
Kristian70k Dec 12 '14

ikke dårligt:) marts er jo også lige om lidt.. tiden går hurtigt når man venter på sin TMS :)

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 12 '14

:) bestilte den 21. november til levering i marts.

Maho
Maho Dec 12 '14
Det er bare!!! Ventetiden værd drenge, glæd Jer!
KS
KS Dec 12 '14
Bestilte denne gang i oktober, levering i marts. Første gang bestilt i 2012, levering sep 2013. Elsker at køre i min P85 og er afhængig af accelerationen og mon ikke D er mindst lige så vanedannende
Comeback
Comeback Dec 12 '14

@Ken var det ikke din jeg så hos Tesla i dag ?

Maho
Maho Dec 12 '14
Ken, jeg så dig også ved 17 tiden ikke?? :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 12 '14

@muller,kiefer

Har nu bestilt disse seleforlængere http://www.amazon.de/...i_detailpage_o00_s00

og noget bagsædebeskyttelse. Med to børn på 4 og 6 år er det min erfaring at det letter rengøringen en hel del :)

Kiefer
Kiefer Dec 12 '14

Er du sikker på de passer til en Tesla dem du har bestilt?

Jeg købte disse:

http:///...ccaf9baf&vxp=mtr

Hvor de direkte skriver at de passer til en Tesla, men ikke noget om målene, så det er ikke utænkeligt at dem du har fundet også passer, husk dog på at til det midterste sæde skal den være en anelse anderledes. Vi har dog valgt kun at sætte i de to yderste sæder.

/Martin

KS
KS Dec 12 '14

@Maho, Comeback: Jo, var hos Tesla i dag og få sat shims i min Drive unit (afstandsskiver imod klonklyde), og var nok på vej hjem omkring 17, så det er helt muligt - Maho: i den sorte der overhalede indenom i køen?

Maho
Maho Dec 12 '14
Nej nej, i den brune som kørte så pænt så pænt. Du kørte ind hos tesla som jeg kørte ud af show room:-)
Forummets indlæg er redigeret af Maho Dec 12 '14
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 12 '14

@kiefer 

Ja det skulle de gerne gøre. På det amerikanske teslaforum er der et link til denne seleforlænger http://www.amazon.ca/..._details_o00_s00_i00 som ifølge flere brugere fungerer fint og den har de eksakt samme dimensioner. Bruger i øvrigt også kun de 2 yderste seler til autostole :)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 12 '14
120281
120281 Dec 13 '14
Forstår ikke de sele forlængere. Sidste jeg var ude at prøvekøre havde jeg sønnen med på 3 i hans Cybex stol og der var der ingen problemer med at spænde fast på pladsen bag ved mig.
kejsermadd
kejsermadd Dec 13 '14
Jeg tror faktisk også det er ment som en hjælp til børnene så de lettere selv kan spænde sig fast. Når de som mine er 4 og 6 gør de de det jo oftest selv...
Iceman
Iceman Dec 13 '14
Tillykke med bilen Maho. Hvordan føles det at køre i din nye bil, når man ser bort fra at du kørte "pænt"... Hvordan føles det første gang man sætter sig ind i den?
Maho
Maho Dec 13 '14
Tak Iceman :-) det var en kombinationen af genkendelsens glæde og en uvirkelig følelse at jeg faktisk bare kunne køre og ikke skulle aflevere tilbage.... Så altså ubeskriveligt fedt, GLÆD DIG!!
Iceman
Iceman Dec 13 '14
Jeg glæder mig vildt meget... Tirsdag er T-dag for mig...
SQLCPH
SQLCPH Dec 13 '14

Tillykke til ugens heldige "vindere" af TMS´er ;-) Om 7 dage - lørdag d. 20 er det S dag. S for model S og S for Søren ;-) Jeg har i dag taget det første skridt imod elektrificering og har solgt min diesel BMW. Det var vemodigt at sige farvel til en kun 1,5 år gammel X1´er der har været HELT IGENNEM PERFEKT men jeg ved at det bliver et større og mere interessant kapitel der åbner sig om blot en uge... :-)

Efter blot 1,5 mdr fra bestilling og salg af min bil helt op til overtagelse er jeg øjensynligt gået glip af en længere varende tesla-syge men jeg kan love at jeg har forsøgt at indhente en del af den den seneste tid. Jeg føler mig parat til at flyve sammen med jer... Og blive en del af familien... ;-)

Maho
Maho Dec 13 '14
Du skal nok få din Tesla-syge-lyst styret den kommende uge Søren, det er den klart væreste..... -men det hele værd! Glæd dig, om en uge har du glemt om BMW er en fugl eller en fisk :-)
Claus8930
Claus8930 Dec 13 '14

Øv bestilte min P85D den 10/11, men har stadig ikke fået noget VIN nr. :(

Sider: «« « ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... » »»
Dette emne er sticky