Her er et link hvis du vil følge skibet: www.marinetraffic.com
Tak skal du have SQLCPH. Jeg bestilte en dag senere end dig (d. 6.), og bekræftede d. 11. november ;)
Det er super fedt for dig at du får den til juleferien! :)
Hvordan har i fundet ud af med hvilket skib jeres kommende Tesla er på vej til Holland ??
Mike2810: Rent kvalificeret gætteri, det er ikke en information du kan få ud af Tesla.
/Martin
@kiefer - Emil fortalte mig det i forgårs.
Realistisk set er skibet i Rotterdam med 1-2 dages forsinkelse, dvs. d. 24. eller 25. Men i følge Emil har Tesla i Tilburg fået at vide, at de skal samle de 3 biler til Danmark som det absolut første, da det er dem der har længst transporttid efterfølgende.
Emil siger at bilen nu (igen) er til levering d. 29. eller 30., undtagelsesvist måske d. 31.. ;)
@Lars72, ahh, så du er den ene af de andre 2 danskere der også har en TMS med på MOL Efficiency! :)
Ja, så Tesla arbejder endda den 31.12 for at få det hele med i Q4 :-)
Men fedt at man nu kan få oplyst hvilket skib ens bil er med, så mangler bare den første del af turen med toget, de oplysninger omkring skibet kunne vi andre ikke få i januar.
/Martin
Det tror jeg ikke er korrekt Werge og jeg er også sikker på at Tesla i alle led gerne vil have sig frabedt at du kan sidde og dytte med din nye bil, låse den og alle andre morsomheder medens den er i deres varetægt.
Jeg kunne først tilgå MyTesla dagen efter at bilen var overdraget til mig - det kunne ikke engang lade sig gøre medens jeg sad i den, da registreringen og anmodningen om frigivelse først vil blive gjort i det øjeblik at teknikeren havde noteret bilen som fysisk overdraget.
/Lars
Århhh - Nice to Have!!!
Men så har jeg nok også samtidigt givet den direkte begrundelse for hvorfor dette ikke kommer til at ske.
/Lars
Et sted i Danmark raser en sygdom. Den kaldes Tesla-sygen, og jeg er en af de ramte. Tesla er bilen alle drenge snakker om og vil i kontakt med, men jeg øjnede muligheden for at komme i kontakt med min Tesla på mandag kl. 10.00.
- men.. Anna har skubbet min levering 5 timer på mandag den 22. - 5 timer mere med alvorlig og ganske uhelbredelig Tesla-syge!
Kærlighed ved første SUC
Du bliver klogere. Jeg troede også det gik over ved leveringen, men er efter ½ år stadig "syg" efter at komme af sted i Teslaen.
Har netop i dag fået officielt leveringstid fra Tesla (inkl. MyTesla). D. 30. kl. 13. Har dog bedt denne rykket til kl. 16, da fruen ellers ikke havde mulighed for at tage med ;)