Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Stidsholt24
Stidsholt24 Dec 16 '14

Her er et link hvis du vil følge skibet: www.marinetraffic.com

heinzemann
heinzemann Dec 16 '14

Tak skal du have SQLCPH. Jeg bestilte en dag senere end dig (d. 6.), og bekræftede d. 11. november ;)

Det er super fedt for dig at du får den til juleferien! :)

Mike2810
Mike2810 Dec 17 '14

Hvordan har i fundet ud af med hvilket skib jeres kommende Tesla er på vej til Holland ??

Lars72
Lars72 Dec 17 '14
@heinzemann
Lader til at MOL ikke slowsteamer og når til Rotterdam den 23 dec iflg Update idag.

Jeg fik indikeret "eller lovet" levering inden nytår da jeg talte ned tesla idag - sent på eftermiddagen.
Formoder min er med samme skib da jeg bekræftigede min S85 cirka 10 nov.
Kiefer
Kiefer Dec 17 '14

Mike2810: Rent kvalificeret gætteri, det er ikke en information du kan få ud af Tesla.

/Martin

Lars72
Lars72 Dec 18 '14
@kiefer
Tesla oplyser hvilket container skib det er med hvis du spørger.
Emil fra tesla spurgte om jeg ville vide det og følge med.
- men jeg var umiddelbart ikke interesseret i at følge skibet (Indtil jeg så denne tråd igår aftes)
heinzemann
heinzemann Dec 18 '14

@kiefer - Emil fortalte mig det i forgårs.

Realistisk set er skibet i Rotterdam med 1-2 dages forsinkelse, dvs. d. 24. eller 25. Men i følge Emil har Tesla i Tilburg fået at vide, at de skal samle de 3 biler til Danmark som det absolut første, da det er dem der har længst transporttid efterfølgende.

Emil siger at bilen nu (igen) er til levering d. 29. eller 30., undtagelsesvist måske d. 31.. ;)

Forummets indlæg er redigeret af heinzemann Dec 18 '14
heinzemann
heinzemann Dec 18 '14

@Lars72, ahh, så du er den ene af de andre 2 danskere der også har en TMS med på MOL Efficiency! :)

Kiefer
Kiefer Dec 18 '14

Ja, så Tesla arbejder endda den 31.12 for at få det hele med i Q4 :-)

Men fedt at man nu kan få oplyst hvilket skib ens bil er med, så mangler bare den første del af turen med toget, de oplysninger omkring skibet kunne vi andre ikke få i januar.

/Martin

Werge
Werge Dec 19 '14
Man skulle have adgang til My Tesla så snart der var strøm på bilen på fabrikken.
Eller måske ikke, så ville man sidde 24/7 og holde øje.
Genild
Genild Dec 19 '14

Det tror jeg ikke er korrekt Werge og jeg er også sikker på at Tesla i alle led gerne vil have sig frabedt at du kan sidde og dytte med din nye bil, låse den og alle andre morsomheder medens den er i deres varetægt.

Jeg kunne først tilgå MyTesla dagen efter at bilen var overdraget til mig - det kunne ikke engang lade sig gøre medens jeg sad i den, da registreringen og anmodningen om frigivelse først vil blive gjort i det øjeblik at teknikeren havde noteret bilen som fysisk overdraget.

/Lars

Kiefer
Kiefer Dec 19 '14

Genild: Jeg tror du skal forstå Werges indlæg som en ønskeliste ;-)

/Martin

Genild
Genild Dec 19 '14

Århhh - Nice to Have!!!

Men så har jeg nok også samtidigt givet den direkte begrundelse for hvorfor dette ikke kommer til at ske.

/Lars

Hejgaard
Hejgaard Dec 19 '14

Et sted i Danmark raser en sygdom. Den kaldes Tesla-sygen, og jeg er en af de ramte. Tesla er bilen alle drenge snakker om og vil i kontakt med, men jeg øjnede muligheden for at komme i kontakt med min Tesla på mandag kl. 10.00.

- men.. Anna har skubbet min levering 5 timer på mandag den 22. - 5 timer mere med alvorlig og ganske uhelbredelig Tesla-syge!

Kærlighed ved første SUC 

kajakaj
kajakaj Dec 19 '14

Du bliver klogere. Jeg troede også det gik over ved leveringen, men er efter ½ år stadig "syg" efter at komme af sted i Teslaen.

Hejgaard
Hejgaard Dec 19 '14

Det er da altid rart at erfaring af denne type giver glæde  ;)

heinzemann
heinzemann Dec 19 '14

Har netop i dag fået officielt leveringstid fra Tesla (inkl. MyTesla). D. 30. kl. 13. Har dog bedt denne rykket til kl. 16, da fruen ellers ikke havde mulighed for at tage med ;)

SQLCPH
SQLCPH Dec 19 '14
Tillykke Heinzemann :-) så bliver det "hjul" i år alligevel ;-) Det bliver spændende at se hvor mange biler de får indregistreret i 2014!

Jeg har sommerfugle i maven. Henter baby imorgen lørdag kl 15. Som nævnt efter blot 1,5 mdr efter bekræftelse. Jeg er spændt på alt og har taget den gamle med til at sparke dæk med mig og tage nogle fotos. Jeg vil lige høre dem om det med A stolpen og træk. Ellers noget jeg skal spørge ind til eller tjekke? Vi ses på den anden side venner ;-)
heinzemann
heinzemann Dec 20 '14
Tak SQLCPH! Og bliver super fedt for dig i morgen! :-)
God fornøjelse!

Hvilken A-stolpe og træk?
stormer
stormer Dec 20 '14
Endelig. Jeg har nu fået en leveringsdato. Den 27.12. Jeg bekræftede bestillingen den 13.6., så min ordre har åbenbart drillet en del mere end SQLCPHs
Sider: «« « ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... » »»
Dette emne er sticky