@Teammortensen og Steen_bo:
Byg-selv er et træf hvor vi mødes og gør bilerne endnu bedre.. Vi støjisolerer dørene med ekstra støjabsorberende materiale for at fjerne dækstøj, men også for at gøre lyden i bilen (musik) bedre og mere fyldig. Støjisoleringen har fjernet ca 6 db atøj i den nuværende, ved ikke om det bliver ligeså meget i den nye, da bilen i forvejen er bedre. Men noget betyder det - også for musikken - især hvis man har den store lydpakke. Og det er ikke så svært at skille en Tesla ad - dørene - løsn 3 skruer og hiv til. Frunk - 11 skruer. Trunk - en masse clips. Derefter blot at klistre den til med f.eks StP lydmåtter.
Vi kan også installere et kamera til at optage kørsel og evt. uheld med - jeg har brugt det da en cyklist bankede ind i siden på min bil - og sparede dermed selvrisikoen.
Lys i frunk og trunk er særdeles sparsomt - og da jeg ikke har valgt den udviddede nappa læder pakke, får jeg heller ikke lys med i frunk/trunk - og det som Tesla kalder en "lyspakke" er ikke værd at give penge for. Så vi installerer på de originale stik er par high power lamper, og LED strips under hattehyldeholderne. Vi kalder det lyspakke +.
Har man valgt piano sort decor, så bliver mange hurtigt trætte af det, det er næsten ikke til at holde rent - men ser godt ud når det er rent - så det skal gøres ofte. Et nyt kit i f.eks koster 4600 dkk, men i steder kan man vælge at skrue de originale ud, og beklæde disse stykker med folie (efter eget ønske og farve) for et par hundrede kr. og dermed få sit eget look. Eller pak nose-cone ind i carbon folie. Mit decor skal være børstet alu, for at matche trim på døre m.v.
Så som Larsen siger, så Kit Car eller byg-selv. Sæt dit eget præg på bilen
Men ellers er Byg-selv som sagt også "bare" en undskyldning for at mødes med de andre tosser..