Min 85D (bestilt 6/11, bekræftet 11/11), blev lige rykket fra "sent april 2015" til "maj 2015" :-(
Og nu rykkede den lige tilbage til sent april igen :-)
Min P85D bekræftet 11/11 til Late Marts - Blev flyttet til April - For at blive ændret tilbage til Late Marts, og i dag er den så ændret til marts :)
Min P85D bestilt 17 okt er i produktion :-) Så der bliver vel levering i februar som lovet
Jeg har lige set at min anslåede leveringstid nu er "Februar" i stedet for tidligere at være "slut februar" eller "late february".
Er der nogen herinde der ved hvordan man afkoder først i- , slut- og bare månedsnavn
er det 1-10, 10-20 og 20-30 eller en anden inddeling eller er det bare meget mere tilfældigt ?
Kan næsten ikke vente mere !
/Nicolaj
Det du skal gå efter er næste kvartalsafslutning, er din bil forventet mellem januar og marts, så er seneste dato for modtagelse 31. marts :-)
Du kan ikke regne 100% med hvad de skriver, den mest sikre metode er at tage en snak med en af sælgerne hos Tesla DK, de kan som regel nogenlunde præcist sige hvornår du kan forvente at modtage bilen.
Hvis du ser det foregående års statistik pr. måned i et kvartal hedder det få, flere og mange udleverede biler pr. måned i det enkelte kvartal.
/Martin
Så er min P85D også gået i produktion. Jubiiii
Skal oplyse et forsikringsselskab. Er der nogen der kan anbefale et bestemt selskab
Tak for svaret
Har faktisk også Tryg nu. Rover 75 Men de vil have 14500 kr. for at forsikre en P85D. Jeg har aldrig haft en skade.
Købstædernes forsikring har givet et tilbud på 5900 kr. men kun hvis jeg flytter alle mine forsikringer
Danske forsikring vil have 11000 kr.
Går jeg ud fra siden Anna har ringet og bedt betalings oplysninger, osv. Så jeg forventer at få bilen sidst i februar eller så hvis biltransportskibet går på grund:-)