Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Jespernielsen
Jespernielsen Jan 7 '15
Så er min P85D i produktion. Levering ultimo februar :-) - love it !
SimonHN
SimonHN Jan 7 '15
Jesper. Hvilken dato bestilte du din P85D?
Jespernielsen
Jespernielsen Jan 8 '15
Confirmed 16. oktober :-)
SQLCPH
SQLCPH Jan 8 '15
Teslamotors website er nede for maintenance. Nogle der ved hvad der er på vej af ændringer?
NielsHP
NielsHP Jan 8 '15
Citat fra NielsHP, 30/12-2014

Min 85D (bestilt 6/11, bekræftet 11/11), blev lige rykket fra "sent april 2015" til "maj 2015" :-(

Og nu rykkede den lige tilbage til sent april igen :-) 

Claus8930
Claus8930 Jan 8 '15

Min P85D bekræftet 11/11 til Late Marts - Blev flyttet til April - For at blive ændret tilbage til Late Marts, og i dag er den så ændret til marts :)

Mike2810
Mike2810 Jan 8 '15

Min P85D bestilt 17 okt er i produktion :-) Så der bliver vel levering i februar som lovet

Lund
Lund Jan 8 '15

NielsHP, har på fornemmelsen vi følges. Er også rykket tilbage til late april.

lysmanden
lysmanden Jan 8 '15
bestilte min i sidste uge....eller var det forrige uge? annyways så har jeg fået af vide at Tesla fabrikken prioitere produktionden af Performance bilerne aller højst.
Min er til levering i slut marts

er der nogen af jer der har bestilt midter konsol?
Nicolaj
Nicolaj Jan 9 '15

Jeg har lige set at min anslåede leveringstid nu er "Februar" i stedet for tidligere at være "slut februar" eller "late february". 

Er der nogen herinde der ved hvordan man afkoder først i- , slut- og bare månedsnavn

er det 1-10, 10-20 og 20-30 eller en anden inddeling eller er det bare meget mere tilfældigt ?

Kan næsten ikke vente mere !

/Nicolaj

Mike2810
Mike2810 Jan 9 '15
Jeg tror lidt det hænger sammen med hvornår bilen er produceret. Jeg tror jeg har set at det tager 40 dage fra produktion til udlevering til kunde. Min P85D er lige produceret så mon ikke den er til levering midt i februar ca. Måske er der nogen af jer andre der ved mere
Kiefer
Kiefer Jan 9 '15

Det du skal gå efter er næste kvartalsafslutning, er din bil forventet mellem januar og marts, så er seneste dato for modtagelse 31. marts :-)

Du kan ikke regne 100% med hvad de skriver, den mest sikre metode er at tage en snak med en af sælgerne hos Tesla DK, de kan som regel nogenlunde præcist sige hvornår du kan forvente at modtage bilen.

Hvis du ser det foregående års statistik pr. måned i et kvartal hedder det få, flere og mange udleverede biler pr. måned i det enkelte kvartal.

/Martin

tintin
tintin Jan 9 '15

Så er min P85D også gået i produktion. Jubiiii

Skal oplyse et forsikringsselskab. Er der nogen der kan anbefale et bestemt selskab

Forummets indlæg er redigeret af tintin Jan 9 '15
tintin
tintin Jan 9 '15

Tak for svaret

Har faktisk også Tryg nu. Rover 75 Men de vil have 14500 kr. for at forsikre en P85D. Jeg har aldrig haft en skade.

Købstædernes forsikring har givet et tilbud på 5900 kr. men kun hvis jeg flytter alle mine forsikringer

Danske forsikring vil have 11000 kr.

Steen_Bo
Steen_Bo Jan 9 '15
Ang. Tryg Forsikring skal man bare være klar over at Tryg har lavet deres indbo's vilkår om til erstatning med dagsværdi og ikke nytteværdi som de hidtidige har haft, så det kan blive rigtig dyrt ved et indbrud eller bare en skade hvor indbo's forsikringen kommer i kraft. :-)<br />
Forummets indlæg er redigeret af Steen_Bo Jan 9 '15
tintin
tintin Jan 9 '15

Tak for svarene. Rigtig rart med dette forum!

Nicolaj
Nicolaj Jan 10 '15
@Mike2810 er din P85D færdig produceret?
Mike2810
Mike2810 Jan 10 '15

Går jeg ud fra siden Anna har ringet og bedt betalings oplysninger, osv. Så jeg forventer at få bilen sidst i februar eller så hvis biltransportskibet går på grund:-)

BENT8250
BENT8250 Jan 10 '15
Jeg læser med stor interesse alle indlæg og så nogle skrev TESLA syge. Nu har jeg også fundet ud af hvad det er,som da man var 18 år og skulle have sin første bil. Det er ikke fordi jeg ikke har haft gode biler før BMW 535 -LEXUS 430 cabriolet - BMW 650 cabriolet - MERCEDES ML 63 AMG. Men der noget nyt og anderledes ved TESLA som gør en til 18 år igen ( fruen er ikke utilfreds ) Min står til levering Marts - håber det holder. Dagene / måneder kan føles lidt lange. Glæder mig til at møde jeg derude.
BENT8250
BENT8250 Jan 10 '15
Fik ikke skrevet mine spørsmål i My Tesla. Under model S står der et 18 ciffer nr, er det vin nr?Under ordre bekræftelse står at bilen er i produktionskøen - ændres dette når de begynder at producerer bilen?
Sider: «« « ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... » »»
Dette emne er sticky