Hm, jeg troede det var 3,2 - 0,1 = 3,1, Men bevares hvis det kun er 2,9... så tager vi den med :-)
(Har kun været vant til 3,7 fra Roadsteren)
Tsla: ja den røde roadster er en sløv potte, nå IK :-)
Har du egentlig stadig de 2 små R og S'eren?
Ja, jeg har stadig dem alle 3, men har sat S'eren til salg og vil sætte en af Roadsterne til salg til foråret.
@Krabbe: Damn hvor spændende - fedt for dig! Det intensiverer godt nok min brug af F5 på My Tesla. Har også en S85D til levering i april, men den står stadig i Produktionskø. (Vin 718xx).
Har du fået nogen indikationer af, hvornår i april du får den og om sandsynligheden for det holder?
VH
Jan
Talte med Tesla (Anna) i går:
Min S85D (737xx) er "planlagt færdigbygget 16.marts" (dette er sslv en "end-of-line" dato. iflg diverse postings på TMC fora er dette mandagen i den uge, hvor bilen forventes færdig (det passer med, at den 16/3 er en mandag). En anden fortolkning er, at det er ugen, hvor bilen går i produktion).
Anna sagde, at dette oversatte til levering "tidligt i maj".
Hvid man antager, at bilen er færdig 20. marts, så passer dette nogenlunde med, hvad jeg har hørt et andet sted, at "det tager 40 dage, fra bilen er færdig, til den udleveres" (i Danmark, altså).
/Niels
Helt fantastisk!
Er blevet kontaktet af Tesla for bekræftelse af diverse info OG en forventet levering, der hedder een af de sidste dage i marts - hvis det holder, så bliver det jo en fremragende påske!! :-)