Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Jespernielsen
Jespernielsen Feb 3 '15
Ok. Ja, det bliver skønt :-) - Kia er nu en overraskende god bil - specielt den, som vi har brugt i den netop afsluttede sæson 3 :-)
SQLCPH
SQLCPH Feb 3 '15
Meeen det bliver alligevel noget andet med en TMS i garagen og på skærmen ;-) der må være små 4 uger til den kommer hjem ik?
Jespernielsen
Jespernielsen Feb 4 '15
Jo, står til slut februar :-) - Kia er nu blot en programbil. Har en BMW 335I Cab. nu :-)
Hookmaker
Hookmaker Feb 5 '15

14.3 og 2.9 - to tal der vil gå over i historien!

KS
KS Feb 5 '15
Citat fra Hookmaker

14.3 og 2.9 - to tal der vil gå over i historien!

+1 for 1403

NOELON
NOELON Feb 5 '15

@Hookmaker: 2.9?? hvad er nu det? 14.3 ja, det bliver historisk....

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 6 '15

2,9 måske 0 til 60 mph?

NOELON
NOELON Feb 6 '15

Hm, jeg troede det var 3,2 - 0,1 = 3,1, Men bevares hvis det kun er 2,9... så tager vi den med :-)

(Har kun været vant til 3,7 fra Roadsteren)

Forummets indlæg er redigeret af NOELON Feb 6 '15
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 7 '15

Tsla: ja den røde roadster er en sløv potte, nå IK :-) 

Har du egentlig stadig de 2 små R og S'eren?

NOELON
NOELON Feb 7 '15

Ja, jeg har stadig dem alle 3, men har sat S'eren til salg og vil sætte en af Roadsterne til salg til foråret.

TomR
TomR Feb 9 '15

Endnu en P85D "afsendt fra fabrikken" efter 12 kalenderdage i produktion!!!

Niels
Niels Feb 10 '15

P85D i transit på vej til dk :)

krabbe
krabbe Feb 10 '15

Min S85D er nu gået i produktion. :) levering hedder fortsat april :)  

vin70785

Lyngedrengen
Lyngedrengen Feb 10 '15

@Krabbe: Damn hvor spændende - fedt for dig! Det intensiverer godt nok min brug af F5 på My Tesla. Har også en S85D til levering i april, men den står stadig i Produktionskø. (Vin 718xx).

Har du fået nogen indikationer af, hvornår i april du får den og om sandsynligheden for det holder?

VH
Jan

NielsHP
NielsHP Feb 10 '15

Talte med Tesla (Anna) i går:

Min S85D (737xx) er "planlagt færdigbygget 16.marts" (dette er sslv en "end-of-line" dato. iflg diverse postings på TMC fora er dette mandagen i den uge, hvor bilen forventes færdig (det passer med, at den 16/3 er en mandag). En anden fortolkning er, at det er ugen, hvor bilen går i produktion).

Anna sagde, at dette oversatte til levering "tidligt i maj".
Hvid man antager, at bilen er færdig 20. marts, så passer dette nogenlunde med, hvad jeg har hørt et andet sted, at "det tager 40 dage, fra bilen er færdig, til den udleveres" (i Danmark, altså).

/Niels

Lyngedrengen
Lyngedrengen Feb 11 '15
Yeahhhhhhhh'!!!!!!!!!! Så skete det sgu..."The Tesla factory is building your model S". Fedt, fedt, fedt. Estimeret levering april - håber det holder :-)
Sithfury
Sithfury Feb 11 '15

Grrrr.. min 70971 er stadigvæk i køen..

Busimiss
Busimiss Feb 11 '15
Dejlig ny status på My Tesla: "Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S"
Lau
Lau Feb 11 '15

Samme status her, de er nok gået i gang med at bygge danske øser.

Lyngedrengen
Lyngedrengen Feb 11 '15

Helt fantastisk!

Er blevet kontaktet af Tesla for bekræftelse af diverse info OG en forventet levering, der hedder een af de sidste dage i marts - hvis det holder, så bliver det jo en fremragende påske!! :-)

Sider: «« « ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... » »»
Dette emne er sticky