Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Lau
Lau Feb 16 '15

Jeg sidder endnu en gang og klikker rundt på Teslas hjemmesiden mens jeg venter på leveringen og ser i den forbindelse at S85 står til 385 hk. Er det noget nyt? Jeg mener da det har været 362 hk? P85D'en står også til 700 hk nu og ikke de 691 hk den stod til da den kom ud.

nicom
nicom Feb 16 '15
691 hestekræfter i USA og uk er 700 hestekræfter (metrisk) Vedrørende stigning for hestekræfter på s85 ved jeg ikke præcist hvorfor men den tidligere værdi på 362 hk var lavt sat i forhold til målinger folk fik på baghjulet.
Mike2810
Mike2810 Feb 16 '15
Er der nogen herinde der har fået endlig besked om afhentnign af P85D? Ifølge Anna bliver min leveret sidst i næste uge eller i første uge i marts.
PerL
PerL Feb 16 '15

@Mike2810. Anna mener, at jeg får min ca 20 marts. Du må da få en af de allerførste, som leveres til DK

gw
gw Feb 16 '15

Min S85 rykkes hele tiden.... arrgggg. Slut feb siger MyTesla, men så sagde Anna 6.mar, og idag sagde en anden 16.marts....!!!! ffs. 

SimonHN
SimonHN Feb 16 '15
Har i kontaktet tesla for at høre leveringsdato?

For jeg har intet hørt endnu!
gw
gw Feb 16 '15
Jeg ringer til dem selv pt. , da man får nul info ellers synes jeg.
Lyngedrengen
Lyngedrengen Feb 16 '15
Jeg blev kontaktet pr mail dagen efter min S85D stod til at være gået i produktion på MyTesla. Det var omkring forsikrings- og kontaktoplysninger. I mailen stod forventet levering ultimo marts og jeg spurgte så (pr mail) om en mere specifik dato og fik at vide det ville blive een af de allersidste dage i marts.
Busimiss
Busimiss Feb 16 '15
Vi har fået at vide (pr.mail og telefonisk), at vi får vores S85 sidst i marts.Det er en måned før forventet, og på My Tesla står der stadig sidst i april.
Kiefer
Kiefer Feb 16 '15

Busimiss: Det var det samme da vi fik vores i marts sidste år, Tesla vil gøre alt hvad de kan for at få bilen udleveret i marts måned, husk kvartalsluk betyder rigtig meget for Tesla. Nu skuffede de jo investorerne lidt i Q4 2014 så de skulle jo gerne kunne vise at de kan performe bedre i Q1 2015. Så mit bud er at København får rigtig travlt i marts, på samme måde som de havde i december, og derefter kan deres folk afspadsere hele april og maj inden det går løs igen :-)

/Martin

LarsR
LarsR Feb 16 '15

Anna har lovet levering omkring 20. marts for min P85D.

Torben_E
Torben_E Feb 17 '15
Citat fra Kiefer

Busimiss: Det var det samme da vi fik vores i marts sidste år, Tesla vil gøre alt hvad de kan for at få bilen udleveret i marts måned, husk kvartalsluk betyder rigtig meget for Tesla. Nu skuffede de jo investorerne lidt i Q4 2014 så de skulle jo gerne kunne vise at de kan performe bedre i Q1 2015. Så mit bud er at København får rigtig travlt i marts, på samme måde som de havde i december, og derefter kan deres folk afspadsere hele april og maj inden det går løs igen :-)

/Martin

Hej Martin... Hvis det er op til mig er der ingen der skal afspadsere i april og maj...... du kan jo nok gætte hvorfor jeg mener det..(kom maj du søde milde .....)   . :-) Torben_E 

Kiefer
Kiefer Feb 17 '15

Torben: Husk på at Tesla bruger de to måneder inden kvartalsluk på at ringe rundt til kunderne og forklare hvorfor bilen først kommer 1  til 2 måneder senere, lige inden kvartalsluk ;-)

/Martin

Flemming
Flemming Feb 17 '15
Der blev leveret 8 stk nye Tesla til Amager i dag. De var altsammen S 85 modeller.
Så jer der venter på S 85D må have lidt tålmodighed endnu.
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 18 '15

Så fik jeg endelig en mail fra Anna. Hun oplyste mig at leveringen af min Model S sker den 14. Marts kl. 13 :-)

tintin
tintin Feb 18 '15

Har også lige talt med Anna og havde egentlig skrevet det her for en time siden men indlægget er forsvundet, sikkert slettet af en der var misundelig :-) Det handlede nemlig om at jeg får min P85D den 16 eller 17. marts

Junior
Junior Feb 18 '15

Jeg kan da sagtens se din tidligere post?

http://teslaforum.dk/forum/topic/leverings-tidspunkt-for-s85d

Så det var da en mærkværdig kommentar mht. misundelsen.....

tintin
tintin Feb 18 '15

Det var altså også skrevet med smil på læben og glimt i øjet. Jeg kan, når jeg følger dit link godt se at min kommentar er der men jeg kan altså ikke finde leverings-tidspunkt-for-s85d når jeg åbner forummet der er kun en tråd for s85. Sikker fordi jeg ikke forstår alle finesser ved forummet

AxelEmil
AxelEmil Feb 19 '15

Hvis de tunge drenge får deres P85D'er d.14 marts, så ved jeg ikke hvad jeg er - jeg får min d. 6. marts :-)

Hookmaker
Hookmaker Feb 19 '15

AxelEmil: Det med tyngden afhænger af: Med eller uden Jakke!.....;-) 

Sider: «« « ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... » »»
Dette emne er sticky