Har fået leveringsdato på min P85D. Torsdag den 12.03.15 kl 1000 på kirstinehøj :-))
Har fået leveringsdato på min P85D. Torsdag den 12.03.15 kl 1000 på kirstinehøj :-))
Tillykke Mike!
Vi er ikke helt så heldige, vi er nok de første der har bestil P85D i Danmark (max 45 min efter serveren kom op, vi sad og overvågede i 24 timer), vi er også de første jeg har set der har fået færdig produceret P85D til levering i Danmark, færdig produceret 29 dec. desværre lige lidt FOR hurtigt så vi ikke får varme i rettet. Men er vi nogle af de første der får bilen ...
NEJ vi får den tidligst 19 Marts fordi tesla har GLEMT vores MOTOR og vores BATTERI i USA ! resten af bilen venter i Holland.
Tak for hilsnerne. Og Nikolaj "tough luck" men den kommer da stadig ugen efter. Jeg ved der er noget at glæde sig til fordi jeg prøvede den i USA. På den anden side får du måske "speed update" ved at skulle vente. Desuden mangler den stadig anti collision systemet. Fik testet det af i Miami og den jeg prøvede havde ikke opdateringen-. Jeg har ikke valgt varmepakken så jeg er ikke sur over denne. Havde varme i rattet i BMW'en og brugte det aldrig, så derfor valgte jeg varmepakken fra.
@Nicolaj: Os andre er også "glemt" i USA - ihvertfald batterier og motor, så den planlagte lille udleveringsevent den 14 bliver nok ikk til så meget. Satser på at det bliver ugen efter - Lørdag den 21 samme tid.
Snakkede med Emil, og fik samme historie. Jeg bad om at body'en blot blev transporteret til københavn, så har de en uge ekstra til at polere bilen rigtigt grundigt :-)
Gad vide om det er det samme med min, jeg var blevet stillet i udsigt at udleveringen skulle ske d. 13, men den er nu blevet flyttet til d. 20.
Hele købsoplevelsen er bestemt unik i forhold til alle tidligere bilkøb :-)
Lyder til der er lidt forsinkelse og "glemte" biler generelt i marts. Alle mine bookninger til opticoat i marts er rykket på nær 2.
Har ventet på min P85D siden start sept. Har lige fået mail fra Anna at jeg kan hente den fredag d. 13 marts kl 11 og så må jeg bede om udsættelse!!! Kan bare ikke den dag. Håber hun svarer positivt på mit forslag om lørdag d. 14.
@Nicolaj: Jeg tager det nu ikke så tungt - jeg har jo en glimrende bil at køre i, og jeg har allerede rykket datoen for indpakning og alt det andet. Så er det jo bare at vente en uges tid mere - Kunne godt hente allerede i løbet af sidst på ugen - men jeg vil have sammen med de andre gamle, og møde lidt nye. Så giver gerne min "tid" til en anden førstegangsejer - men ikke min bil...
Har nu fået af vide at jeg muligvis kan hente min P85D d.10/3 :)
Det gør mig ondt at høre jer der er blevet udsat pga en fejl.
Har ventet på min P85D siden start sept. Har lige fået mail fra Anna at jeg kan hente den fredag d. 13 marts kl 11 og så må jeg bede om udsættelse!!! Kan bare ikke den dag. Håber hun svarer positivt på mit forslag om lørdag d. 14.
Du må have gode forbindelser hvis du ventede på "P85D" siden september :) ... reveal var 9. Oktober hvis jeg ikke husker meget galt :)
Beklager, du har helt ret, jeg løber med en halv vind. Havde ikke ventet den Spanske inkvisition! Jeg bestilte en S85P i sept. men ændrede den til P85D da det blev muligt.
Tintin: For bare at blive i pedanteriet, mener du ikke du bestilte enten en P85 eller en P85+ i september? ;-)
/Martin
Du har ret det var en P85+ Det er sent og jeg bør nok gå i seng nu inden jeg dummer mig yderlig. Har aldrig været god til det der med typebetegnelser. Men jeg glæder mig som et lille barn til at få min P85D
Alarm afblæst - talte med Emil i dag, som kunne se, den var i "Regional disassembly" og een af de sidste dage i marts holdt stadig som forventet udleveringsdato (hedder April i MyTesla). Og her for kort tid siden skiftede status så til: "Production Complete" i MyTesla - nervepillerne er puttet tilbage i medicinskabet :-).
Hmm, hvor bekymret skal man være når ens 85D nu står 'I produktion' på 14. dag?! Jeg ved MyTesla har ry for at være noget upålidelig, men det er da hårdt ved psyken det her ;-).
Har forsøgt at fange min DS uden held og afventer nu svar pr. mail i stedet. Bliver blot bekymret for udleveringsdatoen, som hedder een af de sidste dage i marts, jvf kommunikation fra DS, da bilen gik i produktion for 2 uger siden.
Skal jeg ignorere MyTesla? :-)
Ventehilsner
Jan
Hov, glemte lige. Han nævnte i øvrigt, at de havde kunne oplyse, hvilket skib ens bil blev fragtet på, men den oplysning var ikke længere tilgængelig....