Har set i dag på My Tesla, at jeg har fået en final invoice hvor der også står leverings dato på til den 23 marts, Der er nogen der ved om det er den dato man får bilen eller ??? Har ikke hørt nogen fra Tesla !
Har set i dag på My Tesla, at jeg har fået en final invoice hvor der også står leverings dato på til den 23 marts, Der er nogen der ved om det er den dato man får bilen eller ??? Har ikke hørt nogen fra Tesla !
Ja jeg vil mene at du kan regne med den dato som den dag du modtager bilen. På min Final invoice står der den 14. marts som er den dag vi henter :-)
Det der står på Final Invoice passer ikke. Min stod til d.7/3.
Først snakket de om levering d.16/3. Men er nu rykket til d.10/3.
Kan vi ikke få filtreret alt det snak om P85D ud - min indre grej luder kan ikke tåle at høre om det....
En som har bestilt P85D i brun?, ankom i går, vel en af de sidste i den farve.
@Ken var den du så med next gen sæder?
Det er fandeme snyd, jeg ville gerne have min i brun men må nøjes med sort i stedet :( !
Enig - i samme båd, men det vigtigste var bare at få en P85D - ventetiden er laaaang og udskydelsen på endnu en uge gør det ikke nemmere
Har netop været ude og køre en tur i en P85D'er her i miami ... den er SÅ vild :-)
Sad i dem i går - NAMNAM, de er også gode at sidde i - meget bedre støtte og bare guf. 22 dage og nedtælling..
Er der nogle er jer der ved hvilken software version vi får i vores P85D'ere ? Jeg har læst mig til at hvis det er senere end 6.1 -22.22.139 så er der "tourque sleep" funktion med, hvilke skulle give ca 10% ekstra range.