Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Steen_Bo
Steen_Bo Feb 26 '15
Final Invoice?

Har set i dag på My Tesla, at jeg har fået en final invoice hvor der også står leverings dato på til den 23 marts, Der er nogen der ved om det er den dato man får bilen eller ??? Har ikke hørt nogen fra Tesla !

Forummets indlæg er redigeret af Steen_Bo Feb 26 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 26 '15

Ja jeg vil mene at du kan regne med den dato som den dag du modtager bilen. På min Final invoice står der den 14. marts som er den dag vi henter :-)

Nicolaj
Nicolaj Feb 26 '15
Min er flyttet til levering 23 Marts, hvis det holder er det en transport tid på 12 uger fra den var færdigproduceret, det virker som meget lang tid for at sende en bil til Danmark.
SimonHN
SimonHN Feb 26 '15

Det der står på Final Invoice passer ikke. Min stod til d.7/3.

Først snakket de om levering d.16/3. Men er nu rykket til d.10/3.

KS
KS Feb 26 '15
Første P85D i DK står på Kirstinehøj med next gen sæder..
Desværre ikke min.
Hookmaker
Hookmaker Feb 26 '15
Dansk? Og med nextgen bagsæde?
rms
rms Feb 26 '15

En som har bestilt P85D i brun?, ankom i går, vel en af de sidste i den farve.

@Ken var den du så med next gen sæder?

FrederikC
FrederikC Feb 26 '15

Kan vi ikke få filtreret alt det snak om P85D ud - min indre grej luder kan ikke tåle at høre om det....

Steen_Bo
Steen_Bo Feb 26 '15
Nej final invoice passer desværre ikke. Snakkede med Anna og det var bare en dato de satte på. Ville jo ha bestilt flybiletter til Kbh hvis den 23/3 passede. Men endnu bedre fik jeg flyttet udleveringen til Århus :-) så spare vi de flybiletter
rms
rms Feb 26 '15

Frederik havde det på samme måde da jeg gik forbi den ;D men så lad os kalde den model S... Altså hvis der ikke noges så snupper jeg den gerne!

Forummets indlæg er redigeret af rms Feb 26 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Feb 26 '15
@steenbo. Hvilken dato kan du afhente i Århus?
Maho
Maho Feb 26 '15

Wow, en brun P85D, den kombination var ikke åben i mange dage, tillykke til den heldige :-)

Forummets indlæg er redigeret af Maho Feb 26 '15
Junior
Junior Feb 26 '15
Citat fra rms

Det er fandeme snyd, jeg ville gerne have min i brun men må nøjes med sort i stedet :( !

P85DK
P85DK Feb 26 '15
Citat fra larsendk
Citat fra rms

Det er fandeme snyd, jeg ville gerne have min i brun men må nøjes med sort i stedet :( !

Enig - i samme båd, men det vigtigste var bare at få en P85D - ventetiden er laaaang og udskydelsen på endnu en uge gør det ikke nemmere
AxelEmil
AxelEmil Feb 27 '15

Har netop været ude og køre en tur i en P85D'er her i miami ... den er SÅ vild :-)

Jesperbang
Jesperbang Feb 27 '15
axelEmil, dejligt at vide du syntes den er vild, så har vi alle noget godt at glæde os til. ;)
Hookmaker
Hookmaker Feb 27 '15
Har lige snuset til nextgen sæderne (både for og bag) på dansk jord idag. NAMNAM hvor er de fede!
Renedyhr
Renedyhr Feb 27 '15
Hvor kan man se de nye sæder? Er der stadig plads til tre børn på bagsædet hvor de to af dem sidder i barnestol?
KS
KS Feb 27 '15

Sad i dem i går - NAMNAM, de er også gode at sidde i - meget bedre støtte og bare guf. 22 dage og nedtælling..

AxelEmil
AxelEmil Feb 27 '15

Er der nogle er jer der ved hvilken software version vi får i vores P85D'ere ? Jeg har læst mig til at hvis det er senere end 6.1 -22.22.139 så er der "tourque sleep" funktion med, hvilke skulle give ca 10% ekstra range.

Sider: «« « ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... » »»
Dette emne er sticky