Så er der netop landet 5 splinternye TMS'er ved Kirstinehøj. Så vidt jeg kan se 4 sorte og en grå.
Så er der netop landet 5 splinternye TMS'er ved Kirstinehøj. Så vidt jeg kan se 4 sorte og en grå.
Lidt efter kom der en vogn til med - så vidt jeg nåede at se - 3 sorte, en grå og en hvid.
Dvs. i alt 7 sorte, 2 grå og en hvid.
@SQLCPH, jeg kan være der om 2 min hvis det er min :-) - skal dog hente den fra Aarhus.
@Hookmaker - så var jeg da ikke helt skæv på den, desværre
Så forresten følgende: Audi R8 e-tron: Den helt nye Audi R8 i den mest vidtgående version, R8 som elbil - til 100 km/t på 3,9 sek. og 450 km rækkevidde, lover Audi.
Jeg synes jeg har hørt om bedre specs, men det tæller jo ikke før den rent faktisk er her
@Jespernielsen - jeg er sgu også frustreret, men har på fornemmelsen at der ikke er andet at gøre end at vente - det virker som om de kommer lidt vilkårligt ind eller op fra Holland
Og min blå P85D'er skal hentes i morgen kl 15 :-) nu er der rigtig kommet gang i leveringerne
Ken, sjovt nok er min ikke på din liste.... hvad mon det betyder? Har fået at vide den bliver leveret d. 31. Marts, men de mener måske 2016....
Har selv fundet den nu. Har samme status...
72 stk P85D - det kan man da kalde en salgssucces
Har det nogen betydning hvor på listen man er placeret i forhold til levering?
@Nicolaj, du må være godt rasende. Jeg er blevet udsat fra start marts til 20 marts - og så fik jeg for 4 dage siden nyheden om, at jeg ville få den lørdag den 14. marts kl. 12.00. Min gamle bil er solgt fra om eftermiddagen den dag - får så nu at vide at dagen igen bliver flyttet 1-3 dage - og det nu hedder den 17. marts (dog ikke endelig bekræftet). Trust me, jeg har sendt en ikke flaterende mail til Anna.
Ja jeg er ret frustreret, hvordan kan man bruge 3 måneder + for at sende en bil til Danmark, samtidig med at masser af andre biler sagtens kan leveres hurtigt.
Jeg føler med dig mht. salg af din gamle bil, jeg har selv måtte aflyse salget af min bil fordi Teslaen er så forsinket, så det komme sikkert til at koste mig penge.
Det virker ret uprofessionelt at de ikke har styr på hvor en bil til 1 mio er og ikke kan finde ud af at sende den til Danmark.
@Baronen
Måske er den ikke helt så sjælden, men det er jo fordi det er godt tilbud som du skriver. Desværre ser det ud til at jeg får en af de sløve, da leveringen trækker ud, mens der er andre som jo er hurtigere i optrækket :-(