Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

heinzemann
heinzemann Mar 5 '15

Så er der netop landet 5 splinternye TMS'er ved Kirstinehøj. Så vidt jeg kan se 4 sorte og en grå.

SQLCPH
SQLCPH Mar 5 '15
Først skal de nye Dual motors testkøres til Black diamond ;-) jeg har en "D"ate med én søndag 10:30 på KolleKolle. Ses vi derude?
heinzemann
heinzemann Mar 5 '15
Citat fra heinzemann

Så er der netop landet 5 splinternye TMS'er ved Kirstinehøj. Så vidt jeg kan se 4 sorte og en grå.

Lidt efter kom der en vogn til med - så vidt jeg nåede at se - 3 sorte, en grå og en hvid.

Dvs. i alt 7 sorte, 2 grå og en hvid. 

Mike2810
Mike2810 Mar 5 '15
@sqlcph har tid kl 1000 på kollekolle på søndag. Håber stadig at min p85d i grå holder tiden.
gw
gw Mar 5 '15
Kan sige den ene af dem er blå, da jeg har fået bekræftet at min er ankommet. Skal hente imorgen kl 1300
Lasse
Lasse Mar 5 '15

Produktion færdig

Din Model S P85D forberedes nu til at blive afhentet eller leveret. :-)

SQLCPH
SQLCPH Mar 5 '15
Så er Lasses kommet til kirstinehøj ser det ud til :-)
Lasse
Lasse Mar 5 '15

@SQLCPH, jeg kan være der om 2 min hvis det er min :-) - skal dog hente den fra Aarhus.

P85DK
P85DK Mar 5 '15

@Hookmaker - så var jeg da ikke helt skæv på den, desværre

Så forresten følgende: Audi R8 e-tron: Den helt nye Audi R8 i den mest vidtgående version, R8 som elbil - til 100 km/t på 3,9 sek. og 450 km rækkevidde, lover Audi.

Jeg synes jeg har hørt om bedre specs, men det tæller jo ikke før den rent faktisk er her

@Jespernielsen - jeg er sgu også frustreret, men har på fornemmelsen at der ikke er andet at gøre end at vente - det virker som om de kommer lidt vilkårligt ind eller op fra Holland

AxelEmil
AxelEmil Mar 5 '15

Og min blå P85D'er skal hentes i morgen kl 15 :-)  nu er der rigtig kommet gang i leveringerne 

KS
KS Mar 6 '15

Lad tallene tale for sig selv:

Mike2810
Mike2810 Mar 6 '15

Tja så blev min også rykket til lørdag den 14. marts

NOELON
NOELON Mar 6 '15

Ken, sjovt nok er min ikke på din liste.... hvad mon det betyder? Har fået at vide den bliver leveret d. 31. Marts, men de mener måske 2016....

Har selv fundet den nu. Har samme status...

Forummets indlæg er redigeret af NOELON Mar 6 '15
AxelEmil
AxelEmil Mar 6 '15

Ken og TSLA

hvor fandt I den liste med stelnumre ?

Junior
Junior Mar 6 '15
http://www.nrpla.de under avanceret søgning :-)

Forummets indlæg er redigeret af Junior Mar 6 '15
P85DK
P85DK Mar 6 '15

72 stk P85D - det kan man da kalde en salgssucces

Har det nogen betydning hvor på listen man er placeret i forhold til levering?

Nicolaj
Nicolaj Mar 6 '15
Citat fra Jespernielsen

@Nicolaj, du må være godt rasende. Jeg er blevet udsat fra start marts til 20 marts - og så fik jeg for 4 dage siden nyheden om, at jeg ville få den lørdag den 14. marts kl. 12.00. Min gamle bil er solgt fra om eftermiddagen den dag - får så nu at vide at dagen igen bliver flyttet 1-3 dage - og det nu hedder den 17. marts (dog ikke endelig bekræftet). Trust me, jeg har sendt en ikke flaterende mail til Anna.

Ja jeg er ret frustreret, hvordan kan man bruge 3 måneder + for at sende en bil til Danmark, samtidig med at masser af andre biler sagtens kan leveres hurtigt.

Jeg føler med dig mht. salg af din gamle bil, jeg har selv måtte aflyse salget af min bil fordi Teslaen er så forsinket, så det komme sikkert til at koste mig penge. 

Det virker ret uprofessionelt at de ikke har styr på hvor en bil til 1 mio er og ikke kan finde ud af at sende den til Danmark.

EVfan
EVfan Mar 6 '15
@Mike2810, jeg har aflevering kl 11. Hvornår har du ?
/Jens
EVfan
EVfan Mar 6 '15
@TSLA jeg tror Ken's screendump måske er smuttet, prøv selv at checke på Nrpla.de.
/Jens
P85DK
P85DK Mar 6 '15

@Baronen

Måske er den ikke helt så sjælden, men det er jo fordi det er godt tilbud som du skriver. Desværre ser det ud til at jeg får en af de sløve, da leveringen trækker ud, mens der er andre som jo er hurtigere i optrækket :-(

Sider: «« « ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... » »»
Dette emne er sticky