Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

MDamm
MDamm Mar 6 '15

Vedr. nrpla.de hjemmesiden, så er den ikke helt opdateret. Kommer lige fra Tesla's "Black Diamond Dual Motor Winter Tour", hvor man kunne prøvekøre P85D (en kort tur). Nummer pladerne AS11002, AS11003 og AS11004 er på Tesla's demobiler, og det kan ikke ses på hjemmesiden endnu. Rækkefølgen på listen på nrpla.de er vist også vilkårlig.

Hold da op en rutschetur iøvrigt. Den bil kan flytte sig, så det snurrer i systemet.

Hookmaker
Hookmaker Mar 6 '15

Nå men så fik vi den da prøvet! Og jakken har vi også, så mangler vi kun bilen!

Indtrykket er positivt, jeg flyver paraglider til daglig og her nærmer man sig ofte 3 G i nedstigningsspiral. Det kan gøre nogen lidt "dizzy", men selv tåler jeg 7G uden bivirkninger. MEN her kunne man altså godt mærke G kraften, - blodet forsvandt fra kinderne og der var en vis "dizzyness" bagefter + jeg stod ud af bilen med symaskinefod! SÅDAN, nu rykker det sgu!

I øvrigt er sæderne fine, vi sad i en med Exec sæder bagi, de er fine, men ikke så lækre som jeg havde regnet med. 

MDamm
MDamm Mar 6 '15

Hook, hvilken standard skulle det have været før du var tilfreds? Kan vi få en model som saddelmageren kan tage mål efter?

Hookmaker
Hookmaker Mar 6 '15

@MDamm, ingen model haha, - nej, i betragtning af at det er 2 enkeltstole, så kunne de godt have været endnu bedre polstrede og de kunne også godt være med justeringsmuligheder bagi, dvs. i hvertfald til varme (jeg ved godt det kommer til app), men måske også egentlig sædejustering (mit benchmark er en Bentley Moulsane....;-)  

MDamm
MDamm Mar 6 '15
Ok, enig i at jeg også manglede knapperne til Justering af varme i sædet bagi, men måske meget smart at chaufføren bestemmer strømforbruget. Justering af bagsæderne og evt massagefunktion er vist et ønske vi må sende videre...Det havde jeg heller ikke i mine BMW'er eller Mercedes for den sags skyld, og jeg havde nok heller ikke betalt ekstra for det..
MDamm
MDamm Mar 6 '15
Enig. De er fede, og ja de burde måske lave sæde-optionen, specielt i en California cruiser, når nu de andre topmærker har dem. S-klassen er nu altså også efter min mening niveauet over Teslaen. Mon ikke det er sådan noget Hookmaker vil have?? Ville også gerne selv, hvis økonomien var til det...

Har prøvet nedkøling af sæderne i en Escalade, men synes bare at jeg blev kold og fugtig på ryggen. Måske jeg ikke var snu nok til at styre det, men jeg håber det funker bedre i Mercedesen.
Forummets indlæg er redigeret af MDamm Mar 6 '15
PerL
PerL Mar 6 '15

Jeg har bestilt med executive seats, men jeg ved, at jeg vil savne cooling af sæderne på en varm sommerdag samt massage i sæderne. Bliver nok nødt til at skaffe mig af med min fantastiske Mercedes E stationcar, 4 wheel drive, spækket med udstyr, selvimporteret fra Tyskland 2010. Kan selvfølgelig købes hvis interesse. Glæder mig helt vildt til 18 maj, kl 13.00 udlevering i Århus

Hookmaker
Hookmaker Mar 6 '15

@Baronen, Det gode ved Mercedes pakkerne er at hver gang du tilkøber en "godtepose" betaler du 3 x prisen for den. Kanon!   

KS
KS Mar 6 '15

Til at fordrive ventetiden med:

http://teslaforum.dk/video/view/tesla-black-diamond-tour-1-p85d-testdrive

Citet "1:12" : Det er virkeligt, virkeligt ubehageligt!!

Forummets indlæg er redigeret af KS Mar 6 '15
KS
KS Mar 6 '15

En mere at fordrive tiden med:

http://teslaforum.dk/video/view/tesla-black-diamond-tour-2-p85d-testdrive

Forummets indlæg er redigeret af KS Mar 6 '15
Flemming
Flemming Mar 6 '15
Ja de store drenge har været ude at more sig.
Med de accelerationer som det ser ud til at i får ud af bilen, må i nok se at få installeret
Fartkontrol.nu som fast app på skærmen. Den virker ganske fint på den store skærm og har
Allerede være med til at advare mig om at der var fartkontrol forude flere gange, så man kan undgå de irriterende bøder hvor man ubevist køre nogle få km for stærk, men alligevel bliver
Opkrævet 1000 kr.
I ønskes held og lykke med jeres nye biler og jeg glæder mig til at i giver en prøvetur
Skaarup
Skaarup Mar 6 '15
Læg mærke til at selvom vi sidder godt tilbage i sædet, så bliver presset endnu mere tilbage og nærmest opad når sømmet trykkes i bund. Det var skørt!
Hookmaker
Hookmaker Mar 6 '15
@Flemming, en laserjammer er noget mere effektiv end fartkontrol.nu....;-)
Claus8930
Claus8930 Mar 7 '15

@Hookmaker; Kan man få laserjammere der virker?

FrederikC
FrederikC Mar 7 '15
URL?
Hookmaker
Hookmaker Mar 7 '15

Claus, Yes, der er et hav af fede Youtube videor hvor de samtester forskellige slags i USA.  

Se feks. her: https://www.youtube.com/watch?v=jEQrbkwwuDQ

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Mar 7 '15
Klaus_
Klaus_ Mar 7 '15

Husk at det ikke er tilladt at køre med laser/radar detektor i DK :) Jeg mener det er en tusse i bøde, tør ikke sige om de konfiskerer udstyret, men i Tyskland gør de vist. 

Hookmaker
Hookmaker Mar 7 '15

Klaus_, der er så meget der ikke er tilladt, at man snart ikke kan huske hvad der er og hvad der ikke er ....;-) 

Hookmaker
Hookmaker Mar 7 '15

Hov, fik lige denne her besked idag! Nogen af Jer andre der har fået den?

KS
KS Mar 7 '15
Hook: +1
Sider: «« « ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... » »»
Dette emne er sticky