@Hook
På min står der bare 'Manjana' ???
@Hook
På min står der bare 'Manjana' ???
Henrik og Ken: Min har ikke ændret sig en disse. Stadig Produktion færdig, Din Model S er nu afsendt fra fabrikken. Men jeg kan se at jeg har et lavere vin nr end Henrik, så det er vel bare sløseri med opdateringen.
Så lige at der nu er 78 sider på denne tråd. Sjovt som utålmodigheden og skælden ud på Tesla for langsommelighed og brudte leveringsfrister er de samme som for et par år siden. Jeg var der selv, og fortryder egentlig i dag, at jeg ikke bare lænede mig tilbage og nød ventetiden. Når man først har bilen, er det ren og skær jubel. Selvfølgelig er det mærkeligt, at de efter så mange leverancer stadig ikke har mere styr på logistikken. Så svært skulle det vel heller ikke kunne være? Måske ræsonnerer de, at når forventningens glæde er den største, så gælder det bare om at trække leveringerne mest muligt ud. Lige i dette tilfælde holder den logik dog ikke:-)
Bluecoffee: Egentlig ret enig. Det er først nu ved denne leverance at jeg er herinde under denne tråd. Ved sidste leverance lænede jeg mig også meget mere tilbage med 4 år ventetid er 1 eller 2 mdr. mere eller mindre peanuts.. Men den gang blev der heller ikke kommunikeret så dårligt med skiftende tider. Der kunne de bare ikke sige noget og det var egentlig bedre. Nu kommunikerer de noget som ikke har hold i virkeligheden og gør at folk planlægger - det er i hvertfald mit tilfælde. Så er det frustrerende at skulle ændre planlægning. Det var jo meget bedre slet ikke at kommunikere før bilen var samlet i Holland og stod foran opkørsel til transporteren. Så var der ikke noget at tage fejl af. Jeg har fra starten fået stillet i udsigt 'Slutningen af Marts', men så begyndte Tesla at kommunikere 14 og senere 21 Marts. Og det er det der er usmart. Nu bliver det Slutningen af Marts, nemlig d. 31 - forhåbentlig :-)
@TSLA
Nøjagtigt det samme for mig - status MyTesla er stadig 'Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken' hvilket den har været siden 24 januar. Nu læser jeg denne besked som 'Manjana' i henhold til denne tolkning: http://da.urbandictionary.com/define.php?term=manjana
Man skulle tro at Tesla har fabrik på 'The Islands' og ikke Fremont, CA :-)
Det var rart lige at få et P85D fix i går, men glæder mig til at jeg selv bestemmer hvor vi kører hen
Fik min blå P85D'er i fredags .... den var værd at vente på .. sublim køreglæde :-)
Hej, Er der nogen der har fået en bekræftet leveringsdato efter den 23 Marts, enten i Århus eller Kbh. Min står til slut marts og har ingenting hørt ud over Emil snakkede om den 23 Marts, men har ikke fået nogen endelig dato endnu.
Hej Steen_Bo
Jeg har ikke fået en bekræftet dato, men i fredags fortale Anna, at de stadig forventede jeg ville få min 85D udleveret i Århus enten d. 29 eller 30 marts. Hun forventede, at jeg ville få en præcis dato (fra Emil) om ca. 1 uge. Som jeg tolkede det, så kunne de lave en præcis aftale, når den var landet i Holland.
Min leveringsdato i MyTesla skiftede i øvrigt i lørdags fra April til Slutningen af marts.
VH
Jan
@Lyngedrengen
Så må min mail også være på trapperne, Fik min final invoice hvor der står leveringsdato på til den 23 Marts, ved dog godt det kun er en ca dato, men det må vel vælge den ud fra et eller andet.
@Lyngedrengen
Så må min mail også være på trapperne, Fik min final invoice hvor der står leveringsdato på til den 23 Marts, ved dog godt det kun er en ca dato, men det må vel vælge den ud fra et eller andet.
Ja, det må den være. Spændende! Skal du have udleveret i Århus?
Ja, det er blevet ændret inde på My tesla. Så det gør tingene lidt nemmere når man komme nord fra... Hold nu k.... vente tiden er lang.
@Steen_Bo, er du blevet syg og sengeliggende? Hvis ikke, så har du ikke ventet længe nok....;-)
@Hookmaker, Ikke sengeliggende endnu :-) men har fået mine 21" fælge til bilen, det har ikke gjort bilinfluenzaen mindre.