Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Mar 12 '15
Min storebror filmet lidt af leveringen på go-Pro kamera. Så skal se om jeg ikke kan lave en lille video til jer. ;)

Jer der venter på en. Glæd jer. Det er den fedeste bil jeg har kørt i som kan bruges i dagligdagen.

Jer der ikke har købt en endnu. Hvad venter i på? :D
IceAge
IceAge Mar 12 '15

Tak, AxelEmil og i lige måde :-) .... jeg er lidt interesseret i at 'pepe' bilen op.... hvad var din bevæggrund for at få den opti-coatet ? ... og har du taget før/efter billeder ?

IceAge
IceAge Mar 12 '15

Og tillykke Jesper... helt enig, en fantastisk bil !!

AxelEmil
AxelEmil Mar 13 '15

IceAge:

Jeg har desværre ikke fået taget nærbilleder af lakken før og efter OptiCoat behandlingen - men den er meget glattere og mere skinnende nu. Jeg har jo læst mig til at det giver en god beskyttelse i mange år og det koster "kun" ca 5000 kr. Ham i Odense har allerede lavet det på 70 Tesla'er ! Han solgte mig også et vaske-kit (bløde klube, vaskemiddel m.v.) så jeg er sikker på at jeg passer bedst muligt på lakken.

KS
KS Mar 13 '15

Fik den gode besked i dag - Min bliver klar til levering før den sidst lovede tid :-)

(Ændret 3 gange..)

Spurgte om det var 1. april...

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 13 '15

Og min som jeg skulle hente på mandag kl. 14 i Aarhus når ikke at blive klar alligevel. Øv øv :-(  forsøger at hente den torsdag eller fredag istedet.

Lasse
Lasse Mar 13 '15

@Gustavsfar1. puha det lover ikke godt for min levering på tirsdag kl.10:00 - På My Tesla er teksten lige ændret til; "Din Model S forberedes nu til at blive afhentet eller leveret" - krydser fingre og tæer på jeg stadigvæk skal til Aarhus tirsdag morgen..

Klaus_
Klaus_ Mar 13 '15

Min forventede levering var maj ifølge My Tesla, og der står der stadig når man går ind og forsøger at bestille en ny model i dag - men min My Tesla blev opdateret til "juni" i morges, så jeg ved ikke om de bare er på den sikre side eller om om maj-skibet blev fulgt op for næsen af mig. Der er lang tid til sommer.

Kan selvfølgelig også være en fejl de skriver "maj" på bestillingssiden stadig væk, for det gør de også for P85D og den mener jeg stod til juni eller juli for en uges tid siden.

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 13 '15

Blev ringet op af Morten Larsen som står for udleveringerne i Aarhusafdelingen. Han beklagede meget og sagde at det det var temmeligt kaotisk lige pt. og at min bil desværre stadig står i Kastrup. De teslafolk forstår da virkelig at give folk fuld valuta for alle pengene når det gælder forventningsglæde... ;-)

Lasse
Lasse Mar 13 '15

Ja, det må være svært at få en bil med fra København ;)

Lasse
Lasse Mar 14 '15

Så er vi klar til den nye baby i huset på tirsdag ;)

Torben_E
Torben_E Mar 14 '15

Fedt, det ser meget fint ud. Sjovt med en baby der skal have den samme slags føde gennem slange hele livet. 

Lille opdatering. Det er selvfølgelig ikke korrekt med kun en slags føde. Det findes vekselstrøm derhjemme og den lang lækrere jævnstrøm på SC. 

Under alle omstænfigheder vil den helt sikkert føle sig som et ønske barn hos jer. 

Held og lykke med familieforøgelsen. 

Mvh Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Mar 14 '15
Genild
Genild Mar 14 '15

Hov hov - du er jo langt fra klar Lasse: Hvor er det termostatstyrede blandingsbatteri, koblet på et kalkfilter, så du kan overrisle det kjære kræ med tilpas tempereret vand, UDEN at lakken lider under det hårde vand, den særligt skånsomme sæbe til at dryppe ned i den farvematchede spand, samt ikke mindst de særligt farvematchede bløde klude, vævet alene på basis af pels fra glade venstrepotede angorakaniner?

Jeg synes heller ikke at jeg kan se lageret af Autosol til bortpudsning af rust fra en officielt rustfri skrue (eller den gør ihvertfald et ihærdigt forsøg på at komme af med rusten), anti-dug kludene til indvendigt i lygterne, samt lup-lampen til til gennemsyn af alle flader for eventuelle chips og lakskader.

Hvorfor skal den i øvrigt bo udenfor når I andre vel bor indenfor - kan I da ikke få en bredere dør?  

Huhhh, der er lang vej endnu, før I er klar til at adoptere den nye baby :-)

SimonHN
SimonHN Mar 15 '15

Så fik jeg lige lavet en lille stemnings video af den første Tesla der blev leveret i Aarhus :D 

https:///...Fwmode%3Dtransparent

Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Mar 15 '15
Kiefer
Kiefer Mar 15 '15

Lasse: du ved godt at den løsning kun kan bruges til dig selv for at se hvor meget strøm bilen bruger, den kan ikke bruges til afgift retur løsninger?

/Martin

Lasse
Lasse Mar 15 '15

@Kiefer: Ja det er jeg klar over. Den eneste grund til jeg har en bimåler, er ren nysgerrighed for overvågning af strømforbruget. Jeg forventer dog at lade mest i virksomheden ;)

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 15 '15

Men hvem ved om vi på et tidspunkt får tilskud til den strøm som bruges til at lade elbilen med. Så ville det jo være smart med en dedikeret bimåler :-)

Min far var i øvrigt forbi Tesla i Aarhus i dag og tog dette billede. Er der mon nogen der kan genkende deres...?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 15 '15
PerL
PerL Mar 15 '15

Skal hente mit røde lyn på onsdag. Er det arriveret ? :-) Hvor er billedet?

Lasse
Lasse Mar 15 '15

@Gustavsfar1 - er MEGET spændt, kan du ikke uploade billeder?

Lasse
Lasse Mar 15 '15

@pelu. mon det var dit "røde lyn" jeg så ved Tesla i torsdags? (se billede)

Sider: «« « ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... » »»
Dette emne er sticky