Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

HH
HH Mar 17 '15
Citat fra lysmanden
Anna har lige skrevet til mig at min kan afhentes 31marts og hun naturligvis vil skrive hvis den kom før. Jeg har ladet mig fortælle at se ned prioitere "almindelige" s modeller og første prioitere p85d leverancerne

De skal have langet nogen biler over disken inden kvartalafslutning, så du får ihvertfald ikke bilen senere end det. Det er da altid noget. 

lysmanden
lysmanden Mar 17 '15
Hh. Bilen er nu allerede afregnet men jeg tror det er logistikken over søen og vider herop der kan drille lidt.dog er det et strategisk ( ala Apple ) markedsføring tiltag at de sørger for os der har købt p85d. Der er jo noget signal værdi i det for dem.
lysmanden
lysmanden Mar 17 '15
P85dk: de 97 stk du omtaler er det til det danske marked ?
Steen_Bo
Steen_Bo Mar 17 '15
Lysmanden, hvor har du fra at "almindelige" S modeller bliver nedprioiteret ???
Renedyhr
Renedyhr Mar 17 '15

Nogen som har fået den nye pris for eftermontering af dobbeltlader efter den er fjernet fra bestillingssiden?

Klaus_
Klaus_ Mar 17 '15

Nu har I jo også betalt 150k+ ekstra for at komme et par sekunder hurtigere frem, så er det vel også fair nok de bliver leveret lidt hurtigere :D

(juni er godt nok meget langt væk for min S85 lige nu)

Brejl
Brejl Mar 17 '15
Kender ikke noget til nedprioritering. Skal hente min helt "almindelige" S85 den 27. marts :-) og lige siden jeg bestilte har den stået med forventet levering slutningen af marts.
P85DK
P85DK Mar 17 '15

@Lysmanden - jep. Der er pt 97 danske P85D som enten har fået plader på eller står overfor at få plader på.

Du kan følge med på nrpla.de

Steen_Bo
Steen_Bo Mar 17 '15
Hvad er Nrpla.de for en side, og har fundet min egen bil, og hvad kan man bruge det til??
Kiefer
Kiefer Mar 17 '15

Steen_BO: For os her på forum, ja til at se hvor mange teslaer der er indregistrerret i DK, samt hvor de bor baseret på postnummer.

Men ellers kan det bruges til at give lidt oplysninger omkring syn, forsikring og om der er hæftelser i form af gæld i bilen.

Alle data på nrpla.de ser ud til at være hentet fra databser hvor oplysningerne er frit tilgængelige.

/Martin

lysmanden
lysmanden Mar 18 '15
Steen bo: direkte hos Tesla selv. Det kan være det sker i produktions ledet. Jeg mener at jeg bestilte min i starten af januar og bekræftede herefter, som så bliver leveret i slut marts. Jeg har netop idag fået en mail om at mit midter konsol også er klar
Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

Ringede lige til Morten fra Tesla Århus for at få bekræftet min udlevering på mandag d. 23/3 som Anna havde adviseret om for 3 dage siden.

Morten kunne ikke bekræfte noget, da han manglede overblikket over hvilke biler der kom ind og hvornår. Så mon ikke det tyder en udskydelse af leveringen.

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 19 '15

Jo det kan godt tænkes. Min blev jo også udskudt en dag. I værste fald skal du nok regne med en dag eller 2..

Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

Ja det må man jo nok leve med. Men svært at vente.... sov kun 2 gange 2 timer i nat, måske Tesla feberen er ved at sætte ind.

Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

Kontra melding.... Nu kan jeg afhente den i morgen i stedet :)

Pludseligt meget sjovere når det går den vej!

SimonHN
SimonHN Mar 19 '15
Fik lige dette billede fra en kollega i går fra Tesla i Aarhus. :)

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 19 '15

En af de 4 sorte på billedet er med garanti min... :-) @Claus8930. Hvornår skal du hente din? Jeg skal hente min kl. 16 i morgen :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 19 '15
Claus8930
Claus8930 Mar 19 '15

@Gustavfar1

Jeg skal hente min kl. 15, skal bare lige finde kørelejlighed fra Randers :P

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 19 '15

Beklager kan desværre ikke hjælpe her. kommer sydfra... :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 19 '15
Klaus1981
Klaus1981 Mar 19 '15

Jeg kigger forbi Tilst mellem kl 15 og kl 16 i morgen og kigger på. Skal hente min egen på tirsdag, så den står der måske allerede:)

Sider: «« « ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... » »»
Dette emne er sticky