Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Apr 29 '15

Lad os nu lige finde ud af hvad slags kage det er først. Det kunne jo være det var et eller andet healthfreak halløjsa med kikærter og hvad ved jeg. Men ved første øjekast ser den nu ret god ud!

Morten
Morten Apr 29 '15
Så nærmer tiden sig. Udlevering den 27/5 kl. 10.00 i Århus. Blir sgu fedt
6100Kreiberg
6100Kreiberg Apr 29 '15

@Morten Hvordan har du fået besked ? pr. Mail ?

Kan du huske hvilken dato din Tesla var færdig på fabrikken ?

Min står nemlig til levering i maj.... og har ikke hørt noget endnu....

MVH BJarne

Klaus_
Klaus_ Apr 29 '15
Jeg fik en mail i dag Bjarne. Min har stået til "sidst i maj", og i dag kom 28. Maj så på.
Morten
Morten Apr 30 '15
@bjarne: tirsdag efter påske og jeg fik mail igår og samtidig står det på MyTesla
kr
kr May 1 '15
Øv... Confirmede min 85D i morges - der stod der forventet levering i juli - nu er mytesla så opdateret med forventet levering i november.... Er det kun mig det er gået ud over eller er i andre ramt af tilsvarende?
Makova06
Makova06 May 1 '15

Uhh blev lige urolig. Jeg bestilte min sidste onsdag og der står fortsat levering sidst i juli måned.

Jeg håber det er en fejl, for det er godt nok længe at vente for dig

kr
kr May 1 '15

Puha.... det var en fejl - de har lovet at rette det i løbet af ugen så det ender også med sidst i juli.

Der var jeg godt nok skræmt ;)

Makova06
Makova06 May 1 '15

Sikke en skræk at få her på en helligdag ;-) Godt at det var en fejl

Singh
Singh May 1 '15

Morten og Klaus_ hvornår bestilte i jeres? Altså dato?

Jeg undrer mig over jeg stadig ikke har fået nogen præcis dag, selvom det er 6 november jeg bekræftede..

Mixi
Mixi May 1 '15

jeg bestilte d12 nov sendt fra fabrik d.17 april, har ikke hørt noget endeligt ang lev endnu, men snakket m Morten og lige nu står der d.16 juni. men håber det bliver før...

Morten
Morten May 2 '15
Hej Singh. Bestilte 10/11, men lavede lidt om i februar. Den afgik fra fabrik 7/april.
Lyder lidt mærkeligt du ikke har hørt noget endnu. Er det også en 85D
3450rbt
3450rbt May 2 '15
Jeg bestilte 5. april og idag er min S85D påbegyndt produktion. Jeg synes at have læst her på teslaforum at der så er ca. 8 ugers ventetid tilbage, passer det ?
FLK
FLK May 2 '15

3450rbt: Min S85 gik i produktion lige inden påske og fik status "afsendt fra fabrikken" d. 8/4. Anslået levering på MyTesla er "slutningen af maj". Håber det holder, hvilket så passer det meget godt med 8 uger.

YESTES
YESTES May 2 '15
Hej 3450rbt og alle andre herinde. Jeg bestilte 6. April (låste) og kunne læse at bilen gik i produktion 1.maj - levering slut juni. Min konfikuration er 85D i sort, "gammel" teck-pakke, vinterpakke, brun læder og nix vider. Jeg har haft mange biler med soltag også skydesoltag og valgte det fra ligesom luftundervogn. Så er det jo bare at tage noget febernedsættende i ventetiden...!
vh Jesper Odense
Carwas
Carwas May 3 '15
Bestilte en 70D 9. april, som i dag er sendt fra fabrikken. Det bliver vel en af de første i DK. Den lidt større rækkevidde og firhjulstræk tiltalte mig. Den kommer i Titanium Metallic med tech pakke, luftaffjedring, lyst læder og panoramatag. Er det så ca. 8 uger fra nu, jeg skal regne med?
nicom
nicom May 4 '15
Det tog 8 uger for mig men for andre har det taget blot 6 uger. Fed farve det bliver spændende at se en titanium live På billede er den ganske lovede Ud.
Sithfury
Sithfury May 5 '15

Så fik jeg en leveringsdato

21/5

Lau
Lau May 6 '15

Så starter nedtællingen @Sithfury! Jeg brugte den her side til at lave en timer som jeg kiggede på hvert andet minut :-)

http://itsalmo.st/#teslatime_51eip

Klaus_
Klaus_ May 8 '15

På det her tidspunkt om 20 dage, er jeg nok ved at koble bilen til derhjemme for første gang, efter at have kørt batteriet næsten tomt efter udlevering :)

Sider: «« « ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... » »»
Dette emne er sticky