Loading...
dk

Super vintermåtter | Tesla Forum

Icebreak
Icebreak Dec 8 '15
Så er der lagt nye vintermåtter i vognen. De er bare fine og god pasform og så i "læder" tak til www.all4cars.dk et godt køb synes jeg.
Forummets indlæg er redigeret af Icebreak Dec 8 '15
SuneH
SuneH Dec 8 '15

Bestilte i weekenden og de blev afsendt i går. Spændt på at modtage dem :-)

Icebreak
Icebreak Dec 8 '15
Lidt billeder til også
Forummets indlæg er redigeret af Icebreak Dec 8 '15
Thor
Thor Dec 8 '15

Jeg har, pudsigt nok, netop også bestilt et par i søndags. De kom i dag.

Teslaen hentes i morgen!

Måtterne lader til at være rigtig lækker kvalitet. De er bløde, føles som læder og har en god finish. Samtidig med kanten relativ høj på dem, og det er fremragende. Endnu bedre er, at de ikke er lavet af stof.

Det var bl.a det jeg faldt for, og så deres udseende til en læderkabine.
Mon ikke også der ryger et sæt frunk/trunk i indkøbskurven snart hos de samme. :)

Glæder mig til at få dem i bilen - og bare til at få bilen! ;)

Forummets indlæg er redigeret af Thor Dec 8 '15
SuneH
SuneH Dec 8 '15
Mine kom i dag og kom straks ned i bilen. De var lidt besværlige at få på plads, synes jeg, især til forsæderne. Dem til Frunk/trunk er blødere og lidt mere eksklusive at se på, synes jeg. Synd, at syningerne ikke er ens - i dem til kabinen er syningerne sorte, mens de er lyse i dem til Frunk/trunk. Men alt i alt er jeg tilfreds, men det er så heller ikke thansen priser med et sæt til 199,- vi er immervæk oppe i 2000,- for et helt sæt. Men de skal jo holde i mange år, så jeg vil gerne ofre lidt ekstra.
Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '15

hvordan ser de ud foran

JL
JL Dec 8 '15

@Kristian70K: http://www.all4cars.dk/ :-)

Forummets indlæg er redigeret af JL Dec 8 '15
Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '15

de er i posten :) har set dem ved Kim, de skal lige prøves :)

JL
JL Dec 8 '15

:-) Jeg er også fristet de ser rigtig fine ud....

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 8 '15

Ved montering af de forreste måtter fra all 4 cars  så husk at skub dem langt fremad,  og tvinger dem ind under plastic listerne, så sidder de bare super lækkert! 

lysmanden
lysmanden Dec 27 '15
Er der nogen der kan fortælle forskellen på original måtter og uoriginale som all4cars sælger? Kvalitet pris osv. Er det forskellen værd?
Icebreak
Icebreak Dec 28 '15
Har prøvet begge og finder klart all4 cars bedst. Både flottere og neget bedre pasform.
Anja74
Anja74 Jan 14 '16
Vintermåtter er bare det eneste rigtige på denne årstid :) er så glad for at jeg købte dem.