Hej Alle!
Jeg er en marketingsstuderende på Aarhus Handelshøjskole og er i gang med mit speciale som omhandler Tesla, deres kunder og forbrugere som har en interesse i Tesla som et alternativ til deres transportmiddel.
Kort og godt så leder jeg efter Tesla ejere som vil hjælpe mig med et interview af en varighed på ca. en times tid. Dette kan både ske over telefon, skype (el.lign.) eller face-to-face.
Interviewet er ikke af nogen teknisk høj sværhedsgrad, skal mere høre omkring hvilke tanker I gjorde jer omkring selve købet og specielt overvejelserne inden.
Hvis I siger "ja tak" til et interview skal jeg nok lige komme med nogle flere informationer omkring hvad der vil blive spurgt ind til under interviewet og I må selvfølgelig gerne være anonyme og specialet bliver fortroligt så ingen andre kan få adgang til det udover min vejleder og eksaminatoren.
Jeg håber på personlige interviews (face2face) da erfaringer siger mig at de bliver de bedste, men er bestemt ikke noget krav. Interviewene kan foregå i (næsten) hele DK, så tøv endelig ikke med at melde jer til :)
Mvh
Jens Frederik