Hej Peter,
Er du nogensinde på øen. Ken og jeg har tidligere talt om at mødes i Farum hvis andre også var friske. Men ellers må vi finde ud af noget i det jyske. Jeg synes i hvert fald at det kunne være meget interessant at få kigget på.
/Brian
Hej Peter,
Er du nogensinde på øen. Ken og jeg har tidligere talt om at mødes i Farum hvis andre også var friske. Men ellers må vi finde ud af noget i det jyske. Jeg synes i hvert fald at det kunne være meget interessant at få kigget på.
/Brian
Jeg får min Tesla fredag den 22. august, og har bestilt en prof til at komme og hjælpe med montering af lyddæmpende måtter (samt GPS-tracker og Black Vue indvendigt kamera for og bag). Han kommer torsdag den 28. august fra morgenstunden. Han har god know how om bil hifi og lyddæmpning, og også monteret tracker i en del Tesla'er. Men at komme ind i alle hulrum, bliver nok en ny og anderledes "oplevelse"...
Seitzberg, du må meget gerne holde fri denne dag, og kigge forbi :-) - bare det ikke er til dit sædvanlige professionelle honoar :-)
@Kiefer. Det ved jeg faktisk ikke. Jeg ved bare, at jeg vil have det gjort, og at jeg ikke selv følger mig på sikker grund. Da jeg alligevel skal have GPS-tracker installeret, lavede jeg en aftale med montøren om også at installere kameraerne samt - som prikken over i'et - selve støjdæmpningen. Når han er færdig, kan jeg fint rapportere resultatet.
/Claus
Lad os finde ud af noget. Jeg holder til i Fredericia, men er tit østpå
Hej Peter, hvornår er du næste gang på Sjælland, og har tid til en snak? Vh Mikkel
Henrik, det er det nok... Men når han nu alligevel kommer for at lave andre ting, var det meget belejligt, at han også hjalp med dette. Ja, det kunne nok godt lade sig gøre selv, men nu vil jeg sætte mig på mit kontor og "nyde" at han 10 meter derfra ordner det, mens jeg tjener pengene ved at passe min telefon og mine kunder :-)
hookmaker: Giver det meget at lyddæmpe den. Hvad bruger i? Dynamats eller lign? Den skal vel heller ikke blive meget tungere hvis man "fylder den".
Ok, rart at vide, går ud fra det er rimelig nemt bagi og lidt sværere i dørene. Nogen der ved om nogen har lagt en billed beskrivelse eller video op på hvordan man piller det fra hinanden. Har det ikke så godt med bare er rykke.
Kunne nu være rart om Tesla lavede en efter lyd dæmpningspakke til alle os som ikke har mod eller evner til at rode med det selv. Ingen som har hørt Tesla om det er noget de kigger på?
Støjen ved hastigheder over 130 km/t er ikke bilen værdig.
@Hookmaker Altså, fredag eftermiddag i Københavnsområdet vil være ok med mig ;-)
Ellers kunne jeg godt være med på noget hvis det f.eks. kunne være en søndag den 7. september, igen på Sjælland.
Her vil den opmærksomme læser nok bemærke at de foreslåede datoer, lige præcis er de dage jeg er på Sjælland ;-)
Skulle det være Fredericia, kan jeg noget nær alle dage, det er jo blot et spørgsmål at om få det prioriteret ind...
/Martin
Hej - Vi har aftalt at mødes hos Brian Massesson i Farum på fredag kl.15. Der der måtte være interesserede sender selv lige en PM til Brian og får adressen. Kom Glad...;-)