Har netop testet det her til aften. Det er godt nok svagt i forhold til alle andre biler jeg har kørt med kurvelys.
Generelt er lyset foran en skuffende oplevelse med det svage xenon- og kurvelys. Føles meget lidt premium i forhold til mine tidligere biler.
Resten af bilen er for det meste en rigtig god oplevelse, men synd at noget så vigtigt som lyset er middelmådigt.
@Jabba det er ikke lovligt i EU men du kan jo overveje at skifte xenon pærerne til de amerikanske 35W.
Har nogen kigget på om kurvelys og andre pære evt. kan skiftes til bedre/kraftigere?
Jeg har nu selv fået min bil. Og jeg syntes nu faktisk at kurvelyset virker rigtigt godt, køre meget på mørke kringlede veje. Nærlyset kunne jeg godt ønske mig lidt mere af, så jeg kunne godt finde på at forsøge mig med nogen 35W amerikanske pære.
Synes nogen andetsteds skrev det blot var noget modstand der skulle skiftes, ikke selve pæren?
Jeg mener nu at det både er Ballast, pære og ledning i mellem de 2. Men måske der er nogen der har prøvet det?
Jeg mener nu at det både er Ballast, pære og ledning i mellem de 2. Men måske der er nogen der har prøvet det?
Hvad med at gøre forsøget på den Jyske bygge-/hyggedag d. 30 jan. 2016 ?
Ja jeg synes afgjort at vi skal se på kurvelys og nærlys ( 25W/35W ) på den Jyske bygge-/hyggedag d. 30 jan. 2016
Ja bare køb hvad I skal bruge, så sætter vi det i den dag. Der skal nok være nogen af deltagerne der kan finde ud af at hjælpe med det.