Loading...
dk

19-22" Fælge fra ACE Wheels | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Dec 13 '15

Det er lykkes mig at få en europæisk aftale med Ace Wheels, og inden længe falder de sidste ting på plads også kan jeg også præsentere priser m.v. i min shop samt her på forum.

Hvad tænker i om disse fælge?

De sidste "Convex" har mange nok set på Ken's bil.
Dette er kun et lille udvalg, så tag et på nedenstående og fortæl hvilket der kunne friste.
http://www.acealloywheel.com/...oy-wheel-rims_1.html

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 13 '15

Super. Det sidste passer kanon til Tesla,  resten er ret 90er agtige

JL
JL Dec 13 '15

Den første er der lidt OZ Super Turismo over - og det er lidt 80'/90'er :-) Jeg kan godt lide nr. 3 - den ligner rigtig meget Avant Garde M590 som jeg var lige ved at købe til min bil - det er en flot fælg til Tesla'en.

DeaconWP
DeaconWP Dec 13 '15

Den øverst til højre bør kunne fås i en højre venstre udgave.

Hvordan ser det ud med center bore? Passer den, eller skal der plastik ringe i? (ciyam)

Stone
Stone Dec 13 '15
Enig med JL nr 3 er super cool til Teslaen
DeaconWP
DeaconWP Dec 13 '15

Aha, den fås i højre/venstre, fedt.

FrederikC
FrederikC Dec 13 '15
De har mange forskellige varianter, nu tog jeg bare lige de 4 mest solgte i random farver. Se linked i min første post for flere muligheder. Deacon, jeg er lidt usikker mht center ringe, men de laver det meste efter aftale.
Lolemo
Lolemo Dec 13 '15

@Frederik C - hvordan passer de på en Tesla ? hvor meget skal der til for at få dem til at passe. ? 

FrederikC
FrederikC Dec 13 '15
Lolemo, de kommer leveret så de passer, dvs med korrekt Et, bolt afstand osv. =) under hver model på siden kan man vælge bil, størrelse mv og se om de passer. Ved 22" vil jeg foreslå ET38 for at minimere rubbing.
FrederikC
FrederikC Dec 14 '15

Hvis nu man kan få 21-22" til 21-22.000 kr for et sæt, hvor mange kunne så være interreseret?

 

JL
JL Dec 14 '15

@FrederikC: Med eller uden dæk? Vossen (som laver rigtig fine fælge) koster ca. 20.000 for et sæt 22" tommer uden dæk.

KS
KS Dec 14 '15

Vil nogen se de sidste på, er det blot at finde et par af mine billeder af dytten

RobertJ
RobertJ Dec 14 '15

Det må du kunne gøre bedre Frederik, nu har vi jo set dine evner indenfor forhandlings teknik.

Kunne godt finde på at købe Convex fælgen til sommersutterne. Men prisen skal være iorden.

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Mar 10 '16
FrederikC
FrederikC Dec 14 '15
Citat fra RobertJ

Det må du kunne gøre bedre Frederik, nu har vi jo set dine evner indenfor forhandlings teknik.
LKPerformance sælger convex 10x22" til 15.000kr scorpio til 17.000kr med fragt til DK.

Kunne godt finde på at købe Convex fælgen til sommersutterne. Men prisen skal være iorden.

Og de priser har du hvor fra? De har slet ikke Tesla oprettet i deres system.... 

FrederikC
FrederikC Dec 14 '15

Jeg vil gerne prøve at komme med nogle bedre priser, men lige nu syntes jeg ikke folk virker så interreseret. De priser jeg nævnte på 21-22.000 kr er med flyfragt, og ved 1 stk.

RobertJ
RobertJ Dec 14 '15

...

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Mar 10 '16
FrederikC
FrederikC Dec 14 '15

Tror jeg skal have en snak med ACE Wheels, for jeg kan slet ikke komme i nærheden af de priser.

RobertJ
RobertJ Dec 15 '15

Det kunne være pga. en custom centerbore de charger lidt ekstra?
Jeg må indrømme jeg foretrækker en 72.6CB på mine fælge og en centrerringsring da de så kan sælges videre til et langt større spektrum af biler når jeg føler behov for et nyt look. Range Rover Sport, BMW 3-4-5-6, Opel Insignia osv.