Loading...
dk

Teslaforum brugerflade | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
supergaard
supergaard Sep 11 '13

Er jeg den eneste der synes at Teslaforum-brugerfladen er meget uoverskuelig og ikke særligt attraktiv at bruge?

Jeg har store problemer på forsiden med at finde hvad der er nyt, hvem der har skrevet hvad og der er meget spildplads. Mon ikke vi kan finde en anden skabelon eller en anden forum-engine?!

På den positive side er der søgemaskine i modsætning til Teslas eget forum, men jeg foretrækker nu det hurtige overblik de har.

Admin44 Administrator
Admin44 Sep 11 '13

Hej Supergaard

Jeg har lavet lidt om i strukturen på forummet så du lettere får en oversift over seneste skriv i forummet.

Så når du logger ind får du en ny oversigtside.

mvh

Peter

TheMark
TheMark Oct 20 '13

ja jeg har også problemer

kan i ikke lave det så man kan trykke på NYE, så man springer direkte til dem man ikke har læst

da man ellers skal læse alle siderne igemmern for at finde hvor man var nået til

Storgaard
Storgaard Oct 21 '13
Jeg vil bare sige Peter_Smedegaard 1.000 tak for at have udarbejdet denne side, det er rigtig godt, tak fordi du har lavet den og det er fedt at det virker både på iPhone og tables..
Man kunne måske udbygge med en sponsor-side, så du kunne få dækket dine udgifter? Min virksomhed vil gerne være sponsor :)
Admin44 Administrator
Admin44 Nov 27 '13

Hej Storgaard.

Du kan kontakte mig via privat besked herinde. 

mvh

Peter

supergaard
supergaard Dec 10 '13
Hey!
Er det mon muligt at gøre sitet mere mobilvenligt? Tjekker (som flere sikkert) mange gange dagligt og fra mobilen kræver det en det zooming rundt...

Også lidt svært at få et overblik over nye indlæg og hvor mange nye kommentarer der faktisk er kommet.

Det bedste ville være hvis forummet var understøttet af en app så man ku få pushbeskeder - når der var nyt i en tråd man fulgte :)

I Norge bruger de meget en facebook gruppe til at dele fotos, rygter og spørgsmål det var måske snart en idé i DK, når vi runder de 100 ejere :)
Admin44 Administrator
Admin44 Dec 10 '13

Hej Supergaard

Tak for rigtig gode ideer. Jeg regner med at i januar lanceres følgende:

1. Mobiltema

2. En side der lister alle nye indlæg, som man ikke selv har læst. Det er for dyrt at lave en app der pusher beskeder i forhold til hvor let det ville være at få systemet til at sende en mail hver gang. Men lad os se.

Tak for ideerne 

Kiefer
Kiefer Dec 10 '13

Ideen med Facebook er jeg ikke så vild med, der er stadig mennesker i dagens Danmark der holder sig langt væk fra den side...

/Martin

kajakaj
kajakaj Dec 10 '13

Hej Peter. Stor ros herfra for siden. Følger løbende med i det hele og det er med til at kompensere for ventetiden på bilen, som vi får til marts. På trods af at medlemmerne på sitet sikkert er meget forskellige, hersker der en god tone, og man føler sig som en del af et fællesskab, hvor man gerne hjælper hinanden.

supergaard
supergaard Dec 10 '13

Tak, det lyder fantastisk med mobiltema!

Det skal bestemt heller ikke opfattes som kritik, er glad for sitet og bruger det (alt for) meget :)

TwoChops
TwoChops Jan 13 '14

Hej Peter!

Dejligt med et dansk Teslaforum. Jeg hænger herinde hver dag for at suge mest muligt til mig af viden og erfaringer mens jeg venter på min bil.

Det ville nu være rart, hvis jeg kunne tilgå siden fra min mobiltelefon. Hvis ikke som decideret mobil site, så i det mindste som desktop site, som kan vises på mobilen. I øjeblikket får man bare en meddelese om at mobilsitet ikke findes.

Ellers godt initiativ og godt arbejde ;-)

/Jeppe.

Hookmaker
Hookmaker Jan 13 '14

Sjovt nok plejer jeg at kunne se forum på min iPhone, men samme meddelelse her. Lidt skidt, for forum er blevet dope for mig, jeg må se på det flere gange om dagen...;-)

TwoChops
TwoChops Jan 13 '14
Kunne man måske forestille sig at et mobilformatteret site er under indflyvning ;-)
supergaard
supergaard Feb 26 '14

Hej Peter, har du haft tid til at se på mobiltema? Ku virkelig være lækkert, for som hookmaker skriver skal vi jo ha vores dope :)

Kiefer
Kiefer Mar 27 '14

Hej.

Kunne det ikke være fint hvis man kunne sætte en signatur på sine indlæg. Der findes jo allerede et plugin til dette site:

http://www.oxwall.org/store/item/364

Jeg sponsorer gerne de 5USD signatur plugin koster :-)

/Martin

FrederikC
FrederikC Apr 8 '14

Det er da helt sort med hastigheden på forummet idag... det tager mere end 30 sek at loade forsiden.

Har snakket med meebox.net som hoster siden, men de har ingen fejl på deres servere, så det må være koden på siden.... 

Kiefer
Kiefer Apr 8 '14

Har også fået et par "internal server error" et par gange her til aften.

/Martin

Admin44 Administrator
Admin44 Apr 9 '14

Hej alle

Jeg er ved at se på problemet. Beklager mange gange.

Admin44 Administrator
Admin44 Apr 9 '14

Så er der skiftet server og sitet kører hurtigt igen.

FrederikC
FrederikC Apr 9 '14

Skiftet server?

Jeg skrev til meebox igår fordi at jeg troede at det var server relateret, men det mente de ikke at det var.

Sider: 1 2 3 »