Har fået denne mail (Se vedhæftet fil) om at Rdio lukker og slukke den 22. December i år.
Nogen der ved om der kommer noget nyt til Tesla'en så?
Har fået denne mail (Se vedhæftet fil) om at Rdio lukker og slukke den 22. December i år.
Nogen der ved om der kommer noget nyt til Tesla'en så?
De bliver jo næsten nødt til at finde et alternativ. Men jeg tror ikke vi skal forvente noget der bliver meget bedre end Rdio - eller integrationen bliver næppe. Tesla har haft flere år til at forbedre deres Rdio integration men den er stadig langtfra optimal. Nu lukker Rdio med kort varsel (var vist annonceret for en måneds tid siden at de ville blive overtaget af nogen andre?), så Tesla har ikke haft ret god til til at lave god integration med alternativer - medmindre de har arbejdet på noget sideløbende med henblik på at erstatte Rdio alligevel, selvfølgelig.
I teorien jo. Det troede jeg egentlig også var meningen de ville, dem der overtog Rdio efter de gik konkurs. Men ud fra mailen i indlæg 1, lyder det til at selve Rdio lukker ned, så om det medfører en ændring i Tesla's software for at vi fortsat kan bruge det nye Rdio - eller om de skifter udbyder - må vi nok vente og se.
TSLA: Går ud fra det er det man kalder et optimistisk ønske - mere end konkret viden, korrekt? :-)
Det ville være fint, hvis man kunne bruge Telmore musik og andre fra samme familie (tdc) direkte på Teslaen. Ligesom man kan på Sonos anlæg.
Har skrevet til Tesla Service Center i Aarhus, hvor jeg har spurgt om dette:
Jeg har fået en mail fra Rdio om at de lukker deres tjeneste ned den 22. december, kommer der en erstatning for Rdio til Tesla'en?
Det svar jeg har fået fra hende service medarbejderen er følgende:
Det kan jeg desværre ikke svare dig på, da vi ikke har fået nogle informationer om at Rdio skulle lukke deres tjeneste ned.
Det bliver da spænende at se om det virker efter den 22 december så :D
100% sikker på at vi får Spotify. Tesla er nødt til at gå efter en spiller, der kan levere på alle markeder(Vesten) er ikke sikker på at de er i Kina, men der vælger de jo noak alligevel noget lokalt.
@TSLA
Spotify har jo tidligere ikke ville lege med Tesla, så lad os nu se om de vil denne gang. Man har lov til at håbe! :) Deezer er også et alternativ til Spotify. Samme type musiktjeneste. Men Spotify er bare den bedste. Har haft Spotify i nogen måneder, og Deezer i et år. Spotify slår dem på alle parametre.
@Thor: Deezer har bare ikke samme udbredelse - mener ikke de er i US, så no go! Og da Spotify og Tesla fornadlede sidst havde Tesla et alternativ, men det er svært at få øje på idag. Men det ineressante er jo mere om vi bliver belemret med Spotify reklamerne - men det tror jeg nu ikke.
MriPhone: Hvilken medarbejder var det ved Tesla Århus der har svaret dette, for vi havde en længere snak i lørdags med både Rasmus og ham der endte med at udlevere bilen i Århus. Begge var 100% klar over RDIO lukkede og slukkede.
/Martin
Tesla har trods alt også et bedre udgangspunkt end sidst de forhandlede med leverandører, bare se på dem der leverer lydsystem, de har udtalt at de ikke kendte firmaet overhovedet da de sagde ja tak til at levere til dem, og mente de tog en stor chance.
Det har Spotify nok også tænkt da de forhandlede sidst, men bare ikke turde tage chancen.
Men det kan jo også være Elon bare sælger hele skidtet til Apple og vi så får Siri på bilen også ;-)
/Martin