Loading...
dk

Rdio lukker den 22. December og bliver erstattet af Spotify! | Tesla Forum

christer
christer Dec 21 '15
30 millioner gange tak til Tesla!
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 21 '15

Jeg har her til aften sat min på wifi, så kan den opdatering godt komme :)

lauz
lauz Dec 21 '15
Fedt!
NewTeslaOwner2015
NewTeslaOwner2015 Dec 24 '15

Det er jo helt genialt! Sad så sent som i går eftermiddags og prøvede spotify via mobilen...Det er muligt, men selvfølgelig langt bedre at have integreret!

Skal man have den på wifi, eller kører det over 3G/4G automatisk?

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 24 '15

Det køre helt sikkert over 3G lige som rdio gør. Den bruger nok wifi hvis det er til rådighed.

Nogen der har set noget om opdateringen er ved at være klar?

henrik_dk
henrik_dk Dec 28 '15

Nu er det så en uge siden, at jeg fik mail fra Tesla om, at vi får Spotify, men der er sgu ikke sket noget endnu... Synes det er utroligt, at Tesla ikke sørger for, at få Spotify ud til alle samme dag, som Rdio forsvinder.

Mangler også opdateringen med Launch control, som kom ud i starten af december.

Er der overhovedet nogen, der har fået opdateringen med Spotify endnu?

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Dec 28 '15
Kristian70k
Kristian70k Dec 28 '15

Hej det kan du se på http://www.teslamotorsclub.com/...e+firmware+changelog - der er ikke mange der har fået de mellemliggende opdateringer.. Tesla skriver de sender den ud med den næste opdatering.. men ikke hvornår de gør det.. tabet af rdio er ikke så stort som gevinsten er ved at få spotify.. om der lige går en måned eller to er for mit vedkommende ligegyldigt.. du er med på du kan afspille fra telefonen eller usb stik.. så kan du smide de tyske slager hits på der.. så kan de rulle mens du venter :) Tesla er ikke til for os. vi er til for dem :)

T3S7A
T3S7A Dec 28 '15

Nu er det jo ikke alle som har betalt for en musik tjeneste til deres telefon i forvejen. Men selvfølgelig kan man da det. Når man i forvejen har en gammel TOMTOM til at navigere, så kan man også lige så godt sætte telefonen til at afspille musik. Så kan man bruge den store skærm til? Internet browsing? Næææ, der bruger man telefonen, da browseren i bilen stinker. Se en film på? Nope. Så enig med at man godt kunne ha gjort sådan at Spotify virkede samme dag som RDIO stoppede. Men Tesla samler åbentbart lige PT på dårlig omtale. 

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 28 '15

Men der går nok ikke et helt år endnu før vi får Spotify... Alle som sidste efterår købte med autopilot måtte pænt vente lidt over 1 år før den blev en realitet. Nu venter vi så bare på v.7.1 med autopark i garage og til Suc. Skal vi ikke prøve at give Tesla lidt credit og fokusere på alle de gode ting ved bilen frem for at fokusere på alle de ting som man er utilfreds med. Tesla tid er uransagelig. Sådan har det altid været, og sådan vil det sikkert fortsat være i et stykke ud i fremtiden.

Godt nytår til alle!

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 28 '15
Kristian70k
Kristian70k Dec 28 '15

+1 gusse :)

3450rbt
3450rbt Dec 28 '15
+1 gustavsfar !! Godt nytår
Forummets indlæg er redigeret af 3450rbt Dec 28 '15
Maho
Maho Dec 28 '15

+1. Tænk hvad vores bil har lært det sidste år :-)

T3S7A
T3S7A Dec 28 '15

Det ændre jo ikke på at bilen er solgt med Musik streamning program. Da man købte bilen med autopilot hardware, vidste man godt det ikke virkede endnu, men kom engang. 

SuneH
SuneH Dec 28 '15
Rolig nu. Tænk hvis du havde købt en Audi eller en BMW. Så fik du ALDRIG en softwareopdatering OTA med nye, fede features. Jeg kan godt vente en måned eller to på det.

Til gengæld gætter jeg på at en Audi eller BMW kan varme kabinen op, og rulle ruderne ned i frostvejr. Er lige kommet hjem fra Norge, hvor jeg i -10 grader efter 70 km kørsel skrabede is af min siderude PÅ INDERSIDEN på trods af at varmen stod på 24 grader...
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 28 '15

Det må da siges at være en cool feature...

Maho
Maho Dec 28 '15

SuneH: det med varmen, har haft motor/kabinevarmer i mine sidste mange biler. Men Teslas er da fuldstændig overlegen. Varmer efter 2 sekunder så skal kun forvarme 5 min i stedet for 30 min (obs: sæt den på MAX og ikke fx 22 grader,  virker meget hurtigere og bedre:-)

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 28 '15

Jeg tror at det er meget individuelt hvordan den varmer. Hos nogle er det blevet dårligere efter 7.0 og hos andre er det blevet langt bedre...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 28 '15
koden
koden Dec 28 '15
SuneH: var det Teslaen der ikke kunne holde ruden isfri?

Har jeg dog også set i en Audi ved færre minusgrader....
SuneH
SuneH Dec 29 '15
Citat fra koden SuneH: var det Teslaen der ikke kunne holde ruden isfri?

Ja. Se også mit lange indlæg fra i dag under "Skiferie i Tesla".

Sider: « 1 2 3 4 »