Loading...
dk

Vejvisning | Tesla Forum

Bluecoffee
Bluecoffee Apr 20 '14
Mærkelig oplevelse: Kørte i påsken til Odsherred ad den nye motortrafikvej (rute21). Vejen var med på Google-kortet på den store skærm, mens vejviseren ikke havde den og forvirret zappede rundt på "marken". Forklaring?
FrederikC
FrederikC Apr 20 '14
Forklaringen er at de 2 kort ikke er det samme.
Skærmen er google maps og den i speedometer er navigon.
Mener at det hele skulle blive google i V6"
Kiefer
Kiefer Apr 20 '14

Jeg har endnu ikke mødt et navigationsanlæg der har den nye rute 21 med i fra Sjællands Odde. Den er jo trods alt også kun tegnet ind som streger på Google maps, den er ikke med på satellitbillederne. Men du har ret, det er lidt irriterende at det er navigon der bestemmer ruten. Man får en del enten drej den ene eller den anden vej, eller vend om beskeder.

Er begyndt først at starte navigation når jeg når forbi Holbæk på vej mod KBH, jeg er ret omverbevist om at med mit stedkendskab til København ville jeg ende i Herfølge i stedet for Hillerød hvis jeg selv skulle finde vej... ;-)

@Frederik: Hvor har du hørt at det hele skulle blive Google?

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 20 '14
Bluecoffee
Bluecoffee Apr 20 '14
Tak for info. Ja, egentlig er det lidt fjollet for mig at sætte navigationen til, for jeg kender udmærket vejen både ud og hjem, men der kan jo være andre steder, hvor man er knapt så stedkendt. Hvis det nu ikke bliver til Google, hvad er mon så opdateringsintervallerne for Navigon?
FrederikC
FrederikC Apr 21 '14
@kiefer mener elon sagde det ved hans event i Amsterdam.