Loading...
dk

Mere lys i trunk/frunk og andre steder - 5 min. og fra 300 DKK | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Jan 27 '16
Hej MR. Jeg ser du er kommet på regnearket, som en formiddags gæst/bruger. Så det skulle være i orden. Der kommer betalingsmulighed i morgen eller fredag.
DeaconWP
DeaconWP Jan 27 '16

Hej kære "kunder".

Jer der er på venteliste må desværre forberedes på en mindre skuffelse.

Da en anden lampeforhandler påberåber sig eneforhandling i norden af Abstract ocean produkter, kan jeg ikke mere får rabat hos dem.

Så hvis I stadig ønsker lamper, og nogle af den andre ting jeg havde bestilt, har I  tre valg.

1. Købe direkte hos abstractocean.com.

2. Vente 2 måneder på, at jeg finder en løsning på at kunne levere til noget nær samme gode pris igen.

3. Droppe det.

4. Købe ved en anden dansk forhandler.

Jeg undskylder.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 27 '16
Gronhund
Gronhund Jan 27 '16

Nu er det vel ikke dig der skal undskylde (men eneforhandleren i norden ;-)

The_Stig
The_Stig Jan 28 '16

Det kan jo kun komme til at blive dyrere I det vi hidtil  kunne undgå "momsen" fordi Decons rabataftale udlignede hjemtagelsesomkostningerne - det vil jo aldrig blive tilfældet nu når varen skal via en eller anden nidkær forhandler (hvem det så end er?) - som ikke synes om vennetjenester  

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 28 '16

Jeg venter 2 måneder til du finder en anden løsning ;-)

Lars72
Lars72 Jan 28 '16

Mon ikke det går uden deacon super skrape pris........jeg bestilte direkte hos Abstract ocean  via deres hjemmeside den 17 dec og fik dem med posten den 23 dec til den nette sum af DKK 312 med levering incl alt. (se evt post #33 og #93). Så bestil da direkte fra USA.

#93 kopi:

Så er pakken med 4xlys kommet fra USA. 

Bestilt på JL's link den 17/12 om eftermiddagen. 

Landet i postkassen i dag den 23/12.

INGEN told/moms mv - så samlet pris incl. levering er DKK 312,-

Top - det er min julegave - så skal vi gang med lys inden det bliver mørkt :-)

Forummets indlæg er redigeret af Lars72 Jan 28 '16
ElPeter
ElPeter Jan 28 '16

Jeg har også bestilt direkte fra Abstract Ocean, det var ganske smertefrit :-)

Auto-Lift kit for the Tesla Model S Parcel Shelf  AUTOLIFT 1 $22.99 USD $22.99

USD Premium Leather FobPocket for Tesla Model S 
(Premium Leather Color: Rustic Brown)  LTRRUSCAR 1 $24.99 USD $24.99 USD

Slimline Magnetic Phone holder  STEELIE2 1 $22.99 USD $22.99 USD

Spudger (Trim Removal Tool)  SPUDGER 1 $8.99 USD $8.99 USD

Ultra-Bright LED Interior Light Kit  AOLED002 1 $39.99 USD $39.99 USD Subtotal: $119.95 USD

Coupon Code (SLFKNDSE2FX8): -$12.00 USD

Shipping: $15.40 USD

Grand Total: $123.35 USD

Forummets indlæg er redigeret af ElPeter Jan 28 '16
FrederikC
FrederikC Jan 28 '16

Nu kan i jo nok godt ligge 2 og 2 sammen og regne ud hvem som forhandleren I norden er.

Ja, jeg har indgået en ekslusiv aftale med AbstractOcean om eneforhandling I Europa, et projekt som jeg har arbejdet på i mere end 1 år. Det betyder at jeg som den eneste kan sælge produkterne fra en europæisk webshop. AbstractOcean og jeg indgik da Deacon bestilte de første 100 pakker en aftale om at det skulle være et enkeltstående tilfælde, og derfor har vi i anden omgang sagt nej. Dette betyder at jeg får flere af AbstractOceans produkter i sortiment, og igår er også Auto-lift kit samt lamper ankommet og de vil blive oprettet i løbet af dagen idag så de kan bestilles fra teslafied.eu og blive leveret indenfor 1-2 dage. Er der flere der ønsker at slå sig sammen og købe en større mængde så er jeg selvfølgelig meget åben for at regne en god pris til jer. I vil selvfølgelig stadig kunne bestille direkte hos AbstractOcean hvis i ønsker dette.

KXR
KXR Jan 28 '16

Jeg ser på min overførsel til Deacon at jeg har betalt 254,- kr for et sæt inkl. forsendelse.

Du skal nu have 449,- for det samme sæt og af en eller anden grund tænker jeg din indkøbspris muligvis er mindre Frederik, helt ærligt,

Tesla pioner ånden og fællesskabet forsvandt vidst som dug for solen lige i dette øjeblik.

KXR
KXR Jan 28 '16

Jeg ser på min overførsel til Deacon at jeg har betalt 254,- kr for et sæt inkl. forsendelse.

Du skal nu have 449,- for det samme sæt og af en eller anden grund tænker jeg din indkøbspris muligvis er mindre Frederik, helt ærligt,

Tesla pioner ånden og fællesskabet forsvandt vidst som dug for solen lige i dette øjeblik.

FrederikC
FrederikC Jan 28 '16
Citat fra KXR

KXR, nu vil jeg helst ikke stille nogle i et dårligt lys, men jeg vil sige så meget at det som Deacon har gjort er i strid med loven, og som erhvervsdrivende kan jeg ikke snyde med told og moms på den måde som der er gjort. Derfor er mine priser højere. Jeg tjener mindre på produkterne end Deacon gjorde tilgengæld så overholder jeg loven. 

FrederikC
FrederikC Jan 28 '16
Jeg kan lige tilføje at jeg arbejder på en anden fragt løsning som gør tingene billigere for danskere.
KXR
KXR Jan 28 '16

Frederik, Du overholder loven, naturligvis......kan du så bare for god ordens skyld venligst oplyse alle på Tesla Forum, hvad erhvervsdrivende skal betale i told på LED pærer ?

KXR
KXR Jan 28 '16

Frederik, Du overholder loven, naturligvis......kan du så bare for god ordens skyld venligst oplyse alle på Tesla Forum, hvad erhvervsdrivende skal betale i told på LED pærer ?

FrederikC
FrederikC Jan 28 '16
Nu er det ikke tolden, men moms og fragt der gør det dyrt. =)
Yoda
Yoda Jan 28 '16

Den her debat har desværre taget en pinlig drejning, og det er ikke til de flestes fordel :-(

Yoda
Yoda Jan 28 '16

Den her debat har desværre taget en pinlig drejning, og det er ikke til de flestes fordel :-(

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 28 '16

Trist at en virksomhed kan stoppe for et fællesindkøb ved at lave en enerets aftale. Burde være ulovligt.

Der findes heldigvis måder at komme rundt om den slags på. Jeg har helt sikkert ikke tænkt mig at købe dem til næsten 2x prisen.

FrederikC
FrederikC Jan 28 '16

TeslaFreak, som jeg skriver længere oppe er jeg igang med at ændre fragt priserne som ændre hele billedet. Så giv mig lige et øjeblik.

FrederikC
FrederikC Jan 28 '16

Så er prisen opdateret - og i kan nu købe 1 sæt til 320 kr + fragt eller 3 sæt til 935 + fragt.

Den der først ligger en ordre får en gratis Fobpocket hvis personen skriver "Teslaforum" og farven på fobben som kommentar til ordren lige inden betaling - kom frisk :)

Set i bakspejlet var det nok ikke smart at have gratis fragt da det gav for højre priser til jer - Beklager!

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »