Hej. er det muligt at få eftermonteret vinterpakke og er der evt. en som ved hvad det koster, hvis det er muligt?
Hej. er det muligt at få eftermonteret vinterpakke og er der evt. en som ved hvad det koster, hvis det er muligt?
Hej Cmsv,
Ikke hvis du spørger Tesla, men hvis du er VIRKELIG opsat på det, kan det vel bestilles hjem som reservedele, - men så er der tale om udskiftning af rat og sæder.
Selv om du får HW eftermonteret får du ikke Tesla til at aktivere det i computeren så du kan tænde for det.
FrederikC har spurgt ang. lyspakke m.m.
Men synd at Tesla ikke gør mere ud af at tilbyde eftermontering af udstyr. Men det kan være det kommer - hvis de får brug for tilskud til deres servicecentre nu når nysalget går i stå.
Det tror jeg ikke at du vil ofre. Fik pris på udskiftning af rat til et med varme i, da jeg alligevel skal have nyt rat på grund af fejl i læder. Pris ca. 15k plus 3-4 k i arbejdsløn og det er blot for ratvarme. Man kan godt nok købe mange fine par lammeskindshandsker for den pris!
Det tror jeg ikke at du vil ofre. Fik pris på udskiftning af rat til et med varme i, da jeg alligevel skal have nyt rat på grund af fejl i læder. Pris ca. 15k plus 3-4 k i arbejdsløn og det er blot for ratvarme. Man kan godt nok købe mange fine par lammeskindshandsker for den pris!
Øv - og jeg bliver næsten dagligt rå-mobbet af en veninde med en Hyundai - med varme i rattet :-(
Lammeskindshandskerne duer ikke - et andet lille irritationsmonent på den ellers fine TMS; man kan jo ikke betjene skærmen med handsker på :-/
Nix, der skal trækkes helt nyt elnet til hele kabinen, så det lader sig ikke gøre.
Sørg da for at forvarme bilen så er der ingen brug for hverken handsker eller varme i rattet.
Vi har det faktisk i vores Nissan Leaf så jo har prøvet det. Jo det er muligvis meget rart, men jeg slukker det altid selv efter bilen er varmet op.