Loading...
dk

US CarCamp træf/cruise | Tesla Forum

TwoChops
TwoChops Apr 21 '14
Hej alle!
Som tidligere skrevet har jeg fået den idé at samle nogle Teslaer til US CarCamp i Øster Hurup, Østjylland. http://www.uscarcamp.dk.
Jeg har talt med arrangøren, og han synes, det er en glimrende idé.
Jeg forestiller mig at vi kunne troppe op torsdag den 24/7 og køre med i cruise'en rundt om Mariager Fjord sammen med alle de andre flotte amerikanerbiler. Der bliver indlagt et stop på gågaden i Hadsund, hvor handelsstandsforeningen vil spendere en øl eller noget. Herefter køres der til pladsen i Øster Hurup, hvor arrangøren har lovet at vi må få en fin plads nær hovedteltet, hvor der kommer rigtig mange bilinteresserede forbi. Han har endda lovet, at der bliver sat et par 16A stik op til os :-) Så kan stille vores biler op og få en ordentlig snak.
Hvis der skulle være en, der er kommet til at købe nogle elendige 19" helårsdæk, er der mulighed for at få dem brændt af på den dertil indrettede brænderplads, hvor der altid er stor bevågenhed.
Vi skal hver især blot betale en dagsbillet, som vistnok koster ca. 65,-.
Giv lige besked til mig, så jeg kan give arrangøren (Dennis) en idé om, hvor mange vi bliver.
Håber, vi kan samle nogle stykker.
Mange hilsener
Jeppe Barkmann.
Kiefer
Kiefer Apr 21 '14

Hej Jeppe.

Jeg er med :-)

Opretter du det under arrangementer?

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 21 '14
TwoChops
TwoChops Apr 21 '14
Jeps!
Har oprettet arrangement. Var ikke opmærksom på, at man kunne det.
/Jeppe.
TwoChops
TwoChops Apr 21 '14
Hvordan inviterer man til et arrangement?
supergaard
supergaard Apr 22 '14

Fed idé! Den er jeg med på! 

Det nemmeste er nok for alle at trykke på dette link, markere sin deltagelse og så selvfølgelig lægge det i kalenderen :)

http://teslaforum.dk/event/us-carcamp-tr%C3%A6fcruise

Forummets indlæg er redigeret af supergaard Apr 22 '14
TwoChops
TwoChops Apr 27 '14
Indtil videre er vi 4 Teslaer, der kommer til arrangementet. Håber på endnu flere tilmeldinger.
Kiefer
Kiefer May 6 '14

Os der kan komme, skal vi gøre noget aktiv vedr. tilmelding?

/Martin

TwoChops
TwoChops May 6 '14
Når vi nærmer os, laver jeg en optælling af, hvor mange vi bliver. Så adviserer jeg arrangøren. Ellers tror jeg såmænd bare det er at møde op den 24/7 først på formiddagen og evt stikke hovederne sammen om en formiddagsbajer eller noget i den stil. Resten er vist ad hoc. Det bliver hyggeligt.
Forummets indlæg er redigeret af TwoChops May 6 '14
TwoChops
TwoChops Jun 24 '14
Hej Teslavenner!

Så er der ikke så længe til US CarCamp, hvor vi jo gerne ser en masse Teslaer komme og køre med rundt om den naturskønne Mariager Fjord. Vi afslutter til den store amerikanerbilsammenkomst i Øster Hurup.

Som tidligere skrevet har jeg aftalt med arrangøren at vi kommer den 24/7 og cruiser med det store amerikaneroptog hele vejen rundt om fjorden.<br />
<br />
For at arrangørerne kan lave en plads til os på selve camp sitet, vil det være rigtig rart at vide, hvor mange Teslaer, vi kan mønstre.

Tilmeld jer her på siden under arrangementer, så laver jeg en samlet tilmelding om en uge.

http://teslaforum.dk/event/us-carcamp-træfcruise

http://www.uscarcamp.dkhttp/.../event/us-carcamp-træfcruise

Mange hilsener

Jeppe (TwoChops).
Forummets indlæg er redigeret af TwoChops Jul 5 '14
Kiefer
Kiefer Jun 24 '14

Øh, var det ikke den 24/7?

/Martin

TwoChops
TwoChops Jun 24 '14
Jo, for F... Tak
TwoChops
TwoChops Jul 5 '14
Så har jeg adviseret arrangøren af US CarCamp om at vi møder op på pladsen med en 6-8 Teslaer. Han syntes, det er en fed idé, selvom han vist i grunden ikke har den ringeste anelse om, hvad en Tesla er, udover at det er en amerikansk bil. Vi er velkomne.
Skulle der være nye på dette forum, der skulle have lyst til at deltage, er det bestemt ikke forbudt at møde op. Det er IKKE en lukket fest :-)
Den fælles cruise er torsdag 24/7. Pladsen åbner kl 10 og vi kører ca kl 11.
Vel mødt,
Jeppe.
TwoChops
TwoChops Jul 19 '14
Hej alle! Også nye brugere af dette forum.
Har I husket at sætte X i kalenderen på torsdag den 24/7, hvor vi samler så mange Teslaer som muligt til et hyggeligt træf i Øster Hurup (ved Hadsund).
Se arrangementet under arrangementer her på siden.
Tilmelding ikke nødvendig. Bare mød op i Øster Hurup på US CarCamp pladsen (Fruerlundparken) på torsdag. Hvis du vil med på Cruise, skal du og din Tesla være der inden kl 11.
Vel mødt!
Jeppe (TwoChops)
Empty
Empty Jul 19 '14

Min dukker desværre først op i slutningen af august, ellers havde jeg været frisk på at møde op :-)

Kiefer
Kiefer Jul 19 '14

Vi er stadig med, mødes vi inden og kører samlet ind på pladsen klokken 10, eller?

/Martin

TwoChops
TwoChops Jul 20 '14
Lad os mødes på BOOM's P plads lidt i 10. Det ligger på Kystvejen lige der, hvor man drejer ind til pladsen.
Kiefer
Kiefer Jul 21 '14

Fin fin, er der evt nogen der kommer fra det sjællandske der måske har været forbi Tesla i KBH og lånt lidt marketingsmateriale, flags, standere og hvad de ellers måtte have?

/Martin

TwoChops
TwoChops Jul 22 '14
Jeg har ringet til dem og adviseret om at det findes. De ville overveje at dukke op med en bil til testkørsel. Tror dog ikke på, at geografien set med københavnerøjne ser realistisk ud. Nordjylland = Meget mørk udkant :-)
Hookmaker
Hookmaker Jul 22 '14

Ahh, Øster Hurup ligger da syd for kanalen, - så helt udkant er det vel ikke...? 

Kiefer
Kiefer Jul 22 '14

Heh, ja sælgeren skal jo bare sidde inde i en kold og klimatiseret bil, så skal vi andre nok stå ude i varmen og lave vis og fortæl ;-)

/Martin

Sider: 1 2 »