TwoChops...Så er et stk grøn tesla poleret/Coated OG forseglet og klar til US car camp
TwoChops...Så er et stk grøn tesla poleret/Coated OG forseglet og klar til US car camp
Vi joiner jer nok først ved 11-tiden, og tager med jer en tur rundt :)
Ved du hvor længe den ventes at vare?
Så er bilen vasket og klar til i morgen, måske fælgrensen var lidt krads, den har lavet lysebrune mærker på dækkene...
/Martin
Bruger du sonax? Det kan lave striber hvis det ikke bliver skyllet ordenligt af
Så er bilen vasket og klar til i morgen, måske fælgrensen var lidt krads, den har lavet lysebrune mærker på dækkene...
/Martin
Havde lidt travlt med at få fat i noget, så det blev bare den billige Alaska fra Harald Nyborg...
Betyder ikke alverdens at det har misfarvet dækkene lidt, det er de originale medfølgende dæk fra Tesla, de skal bare holde indtil der skal vinterdæk på fælgende...
/Martin
Havde lidt travlt med at få fat i noget, så det blev bare den billige Alaska fra Harald Nyborg...
Betyder ikke alverdens at det har misfarvet dækkene lidt, det er de originale medfølgende dæk fra Tesla, de skal bare holde indtil der skal vinterdæk på fælgende...
/Martin
Ja de skal bare slides, smør vinylmake up på dem evt, så ser de godt ud til træffet.
@Twochops: Tak for en hyggelig dag i dag i Øster Hurup, Vi ville godt være blevet noget længere, men vi har målt den mindste til 39,8 i feber, så med den varme der var deroppe var det nok bedst at køre lidt tidligere mod Århus.
Vi var temmelig overraskede over hvor stort og hvor mange biler der deltager til dette, en rigtig fed oplevelse, og håber da at vi kan gentage det næste år også.
/Martin
@Hookmaker: Ja egentlig rimelig meget for dårligt, men jeg fik ikke taget et eneste billede, kameraet lå bag i bilen, og jeg stod uden for bilen...Måske en af de andre tog sig lidt sammen og fik taget nogle?
@Detailing: Jeg vil tro at de fleste på pladsen havde set Pontiac, GMC; Corvette og hvad de hedder allesammen før, men der var vist ikke mange der havde set en Tesla, vi fik lidt den reaktion vi havde håbet på da vi kørte ind på pladsen, der blev kigget ganske grundigt, og der var rigtig mange at spørge til bilen da vi holdt i Hadsund til Cruise.
Ofte gik det i retning af dette:
Spørger: "Hvad er det for en bil?"
Tesla ejer: "Det er en Tesla"
Spørger: "Når hvem laver dem?"
Tesla ejer: "Det gør Tesla"
Spørger: "øh...?"
Og så kunne vi ellers gå i gang med at fortælle om bilen. Der var flere i Hadsund der spurgte ind til både hvordan man bestilte, leveringstider og priser og hvor man kunne købe den henne. Tror det vil hjælpe gevaldigt på salget i Jylland når de her efter sommerferien får Århus op at stå, det virker til at der er mange der synes Kastrup er en by i det yderligste Siberien...
/Martin
Snakkede med Rasmus fra Tesla på SC Randers onsdag aften. Salgsafdeling i Århus er lige på trapperne og næste SC bliver i Køge. Regner også med en SC ved Åbenrå eller i hvert fald noget nord for grænsen.
Fedt med supercharger updaten!
Jeg var forbi Øster Hurup, ankom 10.45 og listede direkte ind mod Californien, hvor jeg regnede med at finde jer uden held. Listede i noget tid med rundt på ruten, men efter en times tid var vi nød til at forlade kortegen. Glæder mig at I andre også havde en hyggelig dag :)