Loading...
dk

hjælp!!!! Vil meget gerne have at anlægget forbliver tændt, mens jeg handler. | Tesla Forum

Clement
Clement Dec 19 '15
Hej alle I kloge hoveder. Lenny fra Tesla kunne ikke hjælpe mig da jeg fik min bil for 2 uger siden. Har selv siddet og rodet lidt med det. Men det er ikke lykkedes endnu, derfor spørger jeg jer.

Jeg vil gerne kunne forlade og låse bilen, mens anlægget stadig spiller. Dette bruger jeg når ungerne bare har lyst til at blive siddende mens paps handler. Kan dette lade sig gøre og hvordan.

På forhånd tusind tak for hjælpen.
Clement
Teslasse
Teslasse Dec 19 '15

Mener bare du skal få ungerne til at røre skærmen

Clement
Clement Dec 19 '15

Det må jeg prøve tak Teslasse :-). Hvad hvis de sover, eller man helst ikke så de skulle kravle hen over armlænet? Der må da være en anden løsning??

T3S7A
T3S7A Dec 19 '15

Du kan nøjes med at lukke døren, så den kun hasper. Så aktiveres alarmen hellere ikke, hvis du har den. 

KS
KS Dec 19 '15

Tryk på bremsen efter du er stået ud af bilen - så forbliver den tændt. Luk så døren og forlad dine unger

Clement
Clement Dec 19 '15
Tusind Tak Ken

Det virker, præcis det jeg søgte:-)

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 19 '15

Er problemet med at aktivere bremsen så ikke at bilen også er låst op og andre kan komme ind i bilen?

Clement
Clement Dec 19 '15
Jeg låste bilen med nøglen efterfølgende og inde på skærmen stod der låst. Kunne ikke teste da jeg havde nøglen på mig :-)
SuneH
SuneH Dec 19 '15
Hej Clement. Hyggeligt at sludre med dig på SuC i Køge i går. Sagde jo, at gutterne på forum havde svar på dit radiospørgsmål :-)
Clement
Clement Dec 19 '15
I lige måde Sune :-)

Og god ide du gav mig.
Kiefer
Kiefer Dec 19 '15

Jeg mener også tricket funger så aircon stadig kører, det er ret praktisk om sommeren når man efterlader et sovende barn i bilen. Her er fordelen ved el-bilen at man sætter bilen i en stikkontakt og tænder for aircon :-)

/Martin

KFK
KFK Dec 19 '15
I stedet for at gearvælge P, kan man fra D vælge Parking Brake under Controls, E-Brake & Power off. Så kan bilen forlades og låses mens alt kører (radio, aircon, lys).
Pharma
Pharma Dec 20 '15
Nemlig, KFK, bruger den løsning ofte, særligt i den mørke tid og ved udfordrende parkeringer. Sætter så positionslyset aktivt (1. til højre efter off).