var afsted i en Audi A6 den anden dag.. fatter ikke i kan sige den er bedre end en TMS.. det er da noget værre lort.. BMW er tarveligt og mangler udvikling.. The stig, tror sku bare du er lige mavesur over du ikke helt forstår bilen..
var afsted i en Audi A6 den anden dag.. fatter ikke i kan sige den er bedre end en TMS.. det er da noget værre lort.. BMW er tarveligt og mangler udvikling.. The stig, tror sku bare du er lige mavesur over du ikke helt forstår bilen..
Enig med Larsen, Stig m.fl.
Jeg har aldrig ejet en af de "store lækre" biler før (jo en Volvo V70 taxa...), og jeg er SUPERGLAD for min nu nr. 2 Model S. Og andre biler er skod at køre i hvis man feks lejer en eller får en låner.
Når det så er sagt, så må jeg indrømme at efter at den største glæde har lagt sig og hverdagen er indtruffet (nu 1 3/4 år med model S), så må man sige at kvaliteten i model S efterlader lidt til juleønskesedlen (gider ikke liste alle detaljerne). Og når jeg synes det, kan jeg godt forstå dem der er vandt til biler i denne klasse gnaver lidt.
Lad os håbe de får fixet en masse småting og får feks. opgraderet deres app, det ville sgu være tiltrængt. Service situationen er jeg sikker på der vil blive taget hånd om i H1 2016.
var afsted i en Audi A6 den anden dag.. fatter ikke i kan sige den er bedre end en TMS.. det er da noget værre lort.. .
I al fredsommelighed, så har jeg stadig min A6 (er ved at sælge den), og skulle køre en tur i den forleden. Jeg troede seriøst den var i stykker, da jeg trådte på speederen - man vænner sig hurtigt til TMS'en :-D
MEN uanset hvor glad jeg er for 90D'eren (og det ER jeg), så synes jeg stadig kabine- og betjeningsoplevelsen ved den pænt udstyrede A6 (som er 10 år gammel) er klasser over TMS'en! Sorry, Elon ;-)
...Og skal vi så ikke alle sammen prøve at skrive pænt uden sprogets værste tillægsord?
/Klaus
Hentede i onsdags (16/12) og er begejstret.
Volvo V60 summun inden og før S60.
S70D, rød,2.den generation stue,luft, fartpilot,
Det er svært at køre i den 4 år gamle V60 nu =O)
Ser nu at antallet af Tesla er gået fra 3 til 6 stk. i vores lille by.
Hans Jørgen
Hej Kristian - hvis man ikke forstår bilen fordi man undres over vand i lygter, utætte lister, gabende karosseridele og manglende praktikaliteter - Så JA! så er det mig der ikke forstår mig på biler - det er helt banale egenskaber som altid fungerer på Skoda´r, Seat´r, Honda´r, Ford´r, Mazda´r etc. - men det nok ikke biler efter din mening? Eller.....?
var afsted i en Audi A6 den anden dag.. fatter ikke i kan sige den er bedre end en TMS.. det er da noget værre lort.. .
I al fredsommelighed, så har jeg stadig min A6 (er ved at sælge den), og skulle køre en tur i den forleden. Jeg troede seriøst den var i stykker, da jeg trådte på speederen - man vænner sig hurtigt til TMS'en :-D
MEN uanset hvor glad jeg er for 90D'eren (og det ER jeg), så synes jeg stadig kabine- og betjeningsoplevelsen ved den pænt udstyrede A6 (som er 10 år gammel) er klasser over TMS'en! Sorry, Elon ;-)
...Og skal vi så ikke alle sammen prøve at skrive pænt uden sprogets værste tillægsord?
/Klaus
SÅDAN! - 100% enig - S85 er en udstillings model der ikke tåler daglig Tear´n Wear - som nævnt en formidabel (læs: det som ros) finpoleret softwarepakke (som daglig bliver bedre og bedre) der desværre er pakket ind i en skrøbelig og grovpoleret hardware
Hej Kristian - hvis man ikke forstår bilen fordi man undres over vand i lygter, utætte lister, gabende karosseridele og manglende praktikaliteter - Så JA! så er det mig der ikke forstår mig på biler - det er helt banale egenskaber som altid fungerer på Skoda´r, Seat´r, Honda´r, Ford´r, Mazda´r etc. - men det nok ikke biler efter din mening? Eller.....?
Godt så er det på plads.. du generalisere.. fordi du har fået en mandags bil eller fordi du misveligeholder den er det jo ikke ensbetydende med andres er lige så ringe.. min fejler intet.. faktisk er det en super bil.. at lidt fugt i lygterne og lidt andre udfordringer, kan komme som en overraskelse så har du ikke gjort dit hjemme arbejde godt nok.. Men der er det jo bare dejligt Tesla retter op på det løbende..
/Klaus
SÅDAN! - 100% enig - S85 er en udstillings model der ikke tåler daglig Tear´n Wear - som nævnt en formidabel (læs: det som ros) finpoleret softwarepakke (som daglig bliver bedre og bedre) der desværre er pakket ind i en skrøbelig og grovpoleret hardware
Sådan, slet ikke enig...
Jeg mangler kopholdere der ikke sidder i mit armlæn og kopholdere til bagsædet. Og så mangler jeg aflægningsplads. Men udover det syntes jeg min fungere over alt forventning. Kender da folk der har deres Audi og BMW på værksted konstant, så græsset kan måske se grønnere ud men alle biler har deres problemer.
Handler det ikke også om at være realistisk og holde fokus på det virkeligt væsentlige ved Teslaen, og ikke hænge sig i de mange, efter min mening, mere eller mindre knap så vigtige detaljer ved bilen, og så nyde de mange positive ting som Teslaen bidrager til. Og ja, Tesla har måske nok meget at lære endnu, men ud fra den betragtning at Tesla stadigvæk er i sin spæde start hvad angår bilproduktion, synes jeg nu stadigvæk at det er en langt overvejende positiv oplevelse at køre bilen.
Ps. min chef har netop købt en ny BMW hvor jeg den anden dag også kunne konstatere kondens i begge dens forlygter. Desuden er Teslaen i mine øjne stadig mange andre biler klart overlegen på en del områder blandt andet hvad angår den generelle kørselsoplevelse, det intuitive og designmæssige detaljer.