Godmorgen. Dejligt med jeres input, det hjælper med folk som ved eller har prøvet lidt på egen krop..
Starter lige fra DeaconWP. Nej, der står ingenting i købsaftalen. Jeg tog det screenshot, inden han fjernede bilen fra han site.
@muller. Jeg har også læst mig frem til at der skete store ændringer i slutningen af 2014, hvor der blandt andet kom autopilot osv. Derfor vil det også undre mig at Tesla valgte at nedgradere en premium lyspakke med belysning. Tjekker lige dit link nærmere ud..
@niels. Det er en brugt Tesla, grundet tidspresset her inden nytår. Sælger skrev på salgsinfo, at den var udstyret med en premium interiør pakke + belysning. Som sagt har jeg tjekket mange biler ud, hvor det var beskrevet på samme måde, og rent faktisk var med. Dette er noget jeg efterfølgende har spurgt indtil, da dette issue kom op, hvor jeg mente at sælger her, har solgt mig en vare som ikke matchede varedeklarationen. Jeg har endnu ikke modtaget login til mytesla, så det er begrænset adgang jeg har til info omkring bilen, men jeg venter spændt, hvis det kan bringe lidt mere lys for dagen. Det eneste som sker ved indstigning, er at der tændes lys ved fødderne foran, thats it. Når bilen ruller, er alt sort ud over skærm, kombi display, samt knapper til vinduerne.
@ErikBH. Du har fuldstændig ret i det du skriver. Derfor mener jeg som minimum, at sælger må rette op i forhold til det som han har solgt bilen ud fra, eller ophæve handlen, såfremt det ikke kan lade sig gøre..