Loading...
dk

Saleen Tesla Model | Tesla Forum

TvBH
TvBH Apr 22 '14

Her er de første renderinger af Saleens Tesla model, der blev præsenteret overfor pressen d 12/4-14 i Los Angeles.

Kilde: saleen.com og Facebook  

Forummets indlæg er redigeret af TvBH Apr 22 '14
MartinPedersen
MartinPedersen Apr 22 '14

Cool, er der nogen officelle specs ude på den?

Uofficielt er der et bud på 0-100 på 3,5sek...

nicom
nicom Apr 22 '14

Bagsædet i Saleen er absolut godkendt i forhold til model s . Her er nakkestøtten placeret ca. 10 cm højere , desuden er den midterste nakkestøtte justerbar og der er sidestøtte mellem de 3 sæder. 

Man kan håbe at Saleen sælger bagsædet separat eller tesla tilbyder noget lignede i fremtiden. :-)

Ellers foretrækker jeg godt nok udseendet på model s.  

Jeg finder indsugningshullerne på kølerhjelmen komisk som om der sidder dobbelt weber karburatorer under hjelmen...det er da en elbil ikk'?

 

Kiefer
Kiefer Apr 23 '14

Hmm, bagsædet er efter min mening næsten godkendt, det er bestemt et skridt i den rigtige retning, men der er stadig plads til forbedringer. Billedet af bagsædet ligner lidt noget hvor man har taget to forsæder og syet sammen til et bagsæde med en støttepude imellem.

 

Her synes jeg godt man kunne have taget skridtet fuldt ud når man alligevel tager noget der ligner to forsæder, så have haft gjort dem elektrisk indstillige og så sat en midterkonsol ind i stedet. Lidt det man har gjort på de nye Mercedes S-klasser. Problemet er vel måske bare at man mister ISOFIX beslagene i en sådan situation...

 

/Martin