Loading...
dk

Åbent søndag? | Tesla Forum

lars67
lars67 Dec 20 '15

Hej

Nogen der ved om salgsafdelingen har åbent i dag søndag? og er til at nå telefonisk
Bestilte en 70D, og har nu fortrudt købet - Ser ikke ud til at man på MyTesla kan afbestille igen.

Mvh

lars

Hookmaker
Hookmaker Dec 20 '15
Det er nok svært at nå dem telefonisk overhovedet i denne tid da de skal have et ton biler ud her i december, så kør istedet forbi...;-)
lars67
lars67 Dec 20 '15

Hookmaker
Ja, regner også med Bredgade lidt senere - måske de har åbent, ellers må jeg bare vente til i morgen. Af en eller anden årsag, opdagede jeg ikke at soltaget manglede. Og det skal helst med.
De har nu 1 bil tilbage på deres website - Jeg tænker hvad skete der med alle de 2500 biler som de reserverede til danske plader for et par måneder siden?

runeh
runeh Dec 20 '15
Det var bare en journalistisk overreaktion og aldrig reelle biler på vej til dk.
Hookmaker
Hookmaker Dec 20 '15
@lars, kirstinehøj er nok mere sikker en søndag.
@runeh, nu har det jo ikke noget med tråden at gøre, men giv os venligst din kilde til din formodning.
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Dec 20 '15
Kiefer
Kiefer Dec 20 '15

Hookmaker: Det har Tesla nemlig selv sagt, og så må det jo passe... ;-)

/Martin

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 20 '15

Det giver jo også mening, 2500 nr. plader men i november blev der kun ca. indregistrerede 470 biler Så kommer der 2000 i December? Det tror jeg ikke helt på men tallet bliver nok højere end november.

KimT
KimT Dec 20 '15
Tallet er justeret til 525 i november. Og frem til 12/12 er der reg 433.
Hookmaker
Hookmaker Dec 20 '15

Jeg talte med Teslas World #2 den anden dag, og i December skal der udleveres noget nær 1800 stk. Det lyder helt vildt - jeg havde ikke selv troet det, men lad os nu se om de når det. Alene her til morgen da jeg kørte sydpå så jeg + 10 på vej indad mod kbh. og på vej hjemad for lidt siden så jeg over 20. Aldrig set så mange Teslaer på vejene før (undtagen ved Øregård Gymnasiums morgenaflevering...;-) 

thomsen
thomsen Dec 20 '15

Hente min Tesla  i går i Brøndby, det var ren samlebånd - 15 min mellem hver levering !!! De oplyste at de leverede 40-60 pr. dag, I Brøndby alene ..... - det kommer til at trække overskrifter (og kø ved super charge). 

Hookmaker
Hookmaker Dec 20 '15

+1 og velkommen blandt ejerne af verdens fedeste køretøj!

Trannel
Trannel Dec 20 '15
Vi hentede vores 85D idag på Vallensbækvej og blev modtaget overordentlig pænt af DS (Mikkel). Da vi kender bilen i forvejen, var det ikke nødvendigt med den helt store gennemgang men de få spørgsmål der var, blev besvaret kompetent og professionelt.
Vi har fulgt en del med her i forum, så vi var forberedt på at der kunne være fejl og mangler men alt var ok. Ingen ridser, skævheder ved samlinger eller noget der ikke virkede.
Vi kørte videre efter en halv time med en rigtig god fornemmelse. Jabbadabbaduh!
Vel hjemme opstod der dog det problem at ladeporten ikke kunne åbne. Hverken via displayet, fob eller på knappen på ladekablet. Der var en klik lyd men porten ville ikke åbne.
Det lykkedes dog at lirke den forsigtigt op med en plastic pind og efter at have aftørret magneterne, har den virket siden. Efter råd herinde fra vil vi dog klistre et lille stykke tynd plastic på størrelse med en tiøre på een af magneterne.
Efter sigende skulle de i Brøndby alene denne søndag udlevere 40 biler.
Behøver jeg sige at vi er overlykkelige!

lysmanden
lysmanden Dec 20 '15

Trannel. Jeg må rette dig. Det var ikke 40 , men 39 de udleverede idag. Jeg kunne ikke få min udleveret alligevel. Så jeg må stadig nøjes med min gamle bil.

Egentlig utroligt at de ikke er til at få fat på i tlf og alligevel er jeg blevet kontaktet 4 gange i denne uge derude fra for at de lige skal tjekke op på betalingen, ( som forlængst er foretaget ) 

Imens jeg talte med en derude fra der undskyldte at de alligevel ikke havde styr på papirene, var der endnu en af hans kollegaer der ringede til mig. 

joh joh......de vil skam gerne tale i tlf derude