Loading...
dk

Beklædning bagagerum - skal der være hul? | Tesla Forum

Tarrild
Tarrild Dec 20 '15

Jeg kigger på at lave ekstra lys i mit bagagerum som så mange andre. Da jeg skulle kigge nærmere på det opdagede jeg at de er hul i beklædningen i bagagerummet i begge sider. Har i det tilsvarende hul? Igennem hullet kan man set noget blank folie.

Der er heller ikke en fordybning der hvor lyset skulle have været hvis jeg havde lyspakke. Vil der stadig være stik bagved (hentede bilen i sidste uge).

Raymond
Raymond Dec 20 '15

Hvis ikke du har lyspakke, så tror jeg de er ved at lave om på lyset i trunken - det var så også på tide.

uffe55
uffe55 Dec 20 '15

Det har jeg også bare med den forskel at beklædningen er ved at skille sig af, Tesla har vist aldrig forstået hvad QC betyder !

Kiefer
Kiefer Dec 20 '15

Det må helt klart være for at være venlige overfor DIY folket og alle deres lys opgraderingstiltag hvor der skal kå kabler til højre og venstre...

Jeg har ikke selv kigget efter om jeg har det samme, men nu har jeg jo fået lyspakke, så behøver jeg jo ikke at tænke på at opgradere lyset i hverken frunk eller trunk... eller noget...

/Martin

griffel
griffel Dec 20 '15

Jeg har samme hul - og har trukket kabler igennem til de LED'er jeg har sat på undersiden af hattehylden ;-)

runeh
runeh Dec 20 '15
Så du piller bare folien af? Den er limet på. Og der er kabler inde bag?
Tarrild
Tarrild Dec 22 '15

Cool, rart at vide at i andre har det samme hul.

@runeh: Jeg tror ikke folien skal pilles af. Som jeg har set på billeder i andre tråde skal stofbeklædningen pilles af ned af og der vil der være nogle kabler.

KimT
KimT Dec 22 '15
Citat fra runeh Så du piller bare folien af? Den er limet på. Og der er kabler inde bag?

Prøv at kik på mine billeder i den her tråd : http://teslaforum.dk/forum/topic/vinse%E2%80%99s-diy-lyspakke-detaljeret-guide?page=1#post-43764