Loading...
dk

Teslaforum brugerflade | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
Daduck
Daduck Dec 15 '14

Sad i dag og ladede op på en af Tesla's SuC, og benyttede forum fra den indbyggede browser. Der er det desværre ikke muligt at besvare indlæg, da browseren ikke opfatter dette input-felt som et felt hvor tastaturet skal komme op. Er det noget der kan rettes?

Ud over det, så syntes jeg at alle upload-billede funktionerne er gået i stykker. Kan ikke få dem til at virke i nogle browsere.

KS
KS Dec 15 '14

Det virker fint her:

Altså at uploade billeder - Browseren i bilen er intet værd

Kiefer
Kiefer Dec 15 '14

Jeg har også skrevet indlæg i dag fra bilen, jeg skal så ikke kunne sige om det var fordi jeg holdt ved SuC i Randers ;-)

Det er dog lidt en udfordring at skrive indlæg uden brug af øæå, hvis du trykker et par gange i input feltet så plejer tastaturet at komme frem.

Jeg har et par gange haft problemet når jeg bruger en VMware VDI på Windows 8.1, hvor jeg ikke har fået Windows tastaturet frem, det kan bilens indbyggede browser tastatur slet ikke finde ud af...

/MArtin

Kiefer
Kiefer Dec 21 '14

Hmm, "nogen" har glemt at lukke soltaget på Teslaforum, eller er det bare utæt som mange andres?

Det ser ud til at der sner ind ;-?

/Martin

SimonHN
SimonHN Dec 21 '14

Kiefer: Ser ud til at skærmen trænger til at blive genstartet. For kan ikke desværre ikke lukke soltaget :(

Larsen
Larsen Dec 23 '14

Jeg må  indrømme jeg undrede mig over indlæggene herover mht. sneen, men gik ud fra det var julefeberen der havde taget overhånd. Jeg bruger normalt altid min Ipad når jeg er på Tesla forum, og der kan man ikke se nogen sne, men denne gang brugte jeg tilfældigvis noget så gammeldags som en stationær PC, og så kommer sneen jo rigtigt nok ind gennem soltaget. Det er såmænd nok også det eneste sne vi får i denne jul. :-)

Forummets indlæg er redigeret af Larsen Dec 23 '14
Sider: « 1 2 3