Nu kan jeg ikke tie stille mere; mit foreslag er, lad dog helt op hjemmefra, HVER NAT, og sørg for at blive tilsluttet til Vindstød (som jeg bruger) eller Modstrøm, med de distancer vi har i Danmark vil jeres kø-problemer være overstået med det vuns idet i ikke skal lade "ude" mere, undtagen i ekstreme tilfælde.
[...]
Og ja, jeg er skide misundelig på jer alle da jeg bor i Thailand hvor jeg ikke kan købe en Tesla og er hjemme for sjældent til at have en stående i sommerhuset.
Hej Conrad
Må indrømme, at jeg grinede lidt i skægget da jeg læste dit indlæg. Mest fordi du skriver at du er bosiddende i Thailand og ikke har en Model S. Og alligevel er du noget så irriteret over folks ladekultur - eller mangel på samme. Det er altså lidt morsomt, at et decideret ikke-problem kan gå dig så voldsomt på, at du er nødt til at komme med din uforbeholdne mening om det :-)
Men godt nytår også til dig i Thailand :-)
Jeg kan så fortælle dig, at jeg bor i Jyllinge og har familie i Ringkøbing. Der er 354 km hver vej, hvilket jeg med 100% sikkerhed IKKE kan køre i ét hug i min 70'er med mindre jeg kører 70 km/t på motorvejen, hvilket både min kone og børn samt de øvrige billister ikke vil synes om. Så hvordan du får ideen om man kan komme rundt i DK uden at lade på SuC, forstår jeg ikke. Vi er NØDT til at lade i Middelfart for at klare turen. Og da vi gerne skal retur igen fra Ringkøbing uden at være der i flere dage og lade via mormor-kablet, skal vi faktisk op på 100% for at kunne nå fra Middelfart til Ringkøbing og retur til Middelfart.
Hav det godt og nyd varmen og de lave priser, så fryser vi andre i mellemtiden (og sidder nogle gange i kø ved SuC også).